Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 GoeienavondERAd nog niet aangeslagen dus..Heeft de HA het over verhoging dosering gehad?Evt. als het niet of onvoldoende werkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dat is een mooi berichtje Fleur.Ik vind het zeer zeker voor jou jammer, dat dit gebeurd isJullie hadden je anders mooi aan elkaar op kunnen trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Witte, heb je echt gescrold.De mens is van nature nieuwgierig.Vooruit, ik geloof je.De waarschuwing was ook een beetje voor jou.Dag scrollertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ja Witte, mijn vorige tandarts zou ik ook wel eerder bellen, maar ja, ik ben nieuw hier,dus wil niet meteen "zeuren".Soothe, ik heb jouw bericht gelezen (toch terwijl ik een angsthaas ben:D). Jeetje, jij hebt echt een hoop te verduren zeg.Ik hoop niet dat ik je achterna ga.Hoewel de mevrouw van de afspraken wel heel enthousiast begon over wortelkanaalbehandeling etc. etc. Nu maar een pijnstiller inderdaad anders kan ik niet slapen vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hee AriJe bent ook een vast punt zegBen wel benieuwd hoe het met je gaat eigenlijkzijn er nog moeilijke momenten b.v.?of anderszins bijwerkingen van het stoppen?maar je kwam alleen dag zeggen dus ms een andere keer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Zeuren is het pas als je niks hebt en aandacht vd tandarts wilt.En uit jou schrijven komt het mij helemaal niet over als zeuren dus...haha nou geloof me maar hoor Soothe dat ik een scrollertje benals ik dat zeg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dag Ari;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Alf, als ik geen last van bijwerkingen had moest ik van 15 mg naar 30 mg gaan.Wanneer zou dat moeten denk je?Ik heb geen bijwerkingen, alleen slaap ik er goed op.Ari, lieverd, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Geen idee EMMaar je hebt het nu een week? En geen bijwerkingen?Dan is het miss. raadzaam eens terug te gaanwant je merkt ook geen stemmingsverbetering...alleen slapen lijkt me niet voldoende.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ah witteBekkie heeft al meer gedaan dan ze beseft. Ik heb een twee weken niet gedronken na haar uitdaging. Dan weer twee weken wel. Toen weer een week niet en nu weer een weekend wel.Ze had me kunnen uitdagen maar nooit kunnen stoppen als ik daar geen zin in had.Eerst was er jij en toen was er bekkie en toen was er von. En hoe meer mensen je tegen de schenen stamp hoe meer mensen er afstand nemen. Telkens komen er anderen in de plaats..Ik heb geen echte plaats in dit forum en vind sommigen van jullie echt wel beetje gek ondanks er geen drank bij te pas komt Ik wil bekkie terug...hier of op pb maar het liefst hier. Ze zal uiteindelijk een andere richting uitgaan dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dus eigenlijk zeg je Wing dat je ook in een pb geen persoonlijke gegevens moet geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dat is prachtig verwoord Wing,(alweer, duhh)Hee ER ik lees je ook hoor, maar je krijgt al zoveel vragen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Is goed hoor Witte, ik weet wel dat je me leest.Ja Alf, ik ga de HA morgen bellen.Fleur, jij hebt net als wij allemaal ok een plaats op dit forum.Niemand heeft voorrang of is belangrijker dan een ander.Wing, mooi geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Lieve mensen ik zie tot mijn schrik dat het alweer 11 uur is geweest. Morgen weer vroeg op, werken, bah geen zin. (sorry als er iemand meeleest die geen baan heeft en wel graag wil)Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hee Ari Wat leuk dat je nog even antwoordt.Ik herken veel van wat je zegt maar dat was wel vaker zo:DJa, die momenten zijn bekendik heb inmiddels al een behoorlijke cafeïne consumptie opgebouwden soms zelfs eetbuien, toch kom ik niet aan gelukkig.Is je concentratie/ geheugen niet meer toe te schrijven aan het ouder worden?Ja, lastig is dat wel idd. Ik heb ook dat ik niet teveel tegelijk moet doen en ook moet ik regelmatig lijstjes aanleggen.Geen vooruitgang, maar ook geen achteruitgangNee, de ergste depressies zijn denk ik voorbijHeb af en toe zelfs een moment van verlichtingen hoop dat vast te kunnen houden.Verder wacht ik op een opera ivm apneuover 2 weken. Misschien knap ik daar nog meer van op.Drink je nog die alc vrije wijn trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Jannigje, kalm aan.Het zal wel goed komen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ah, juist maar een eerste inschatting ten goede kan natuurlijk omslaan in een kwade ontwikkelingin een later stadium...na een dispuutof het trappen op tenenof gewoon zomaar..Goed van vertrouwendaar ga ik wel vanuit..idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dan vraag ik me af waarom er telkens toch regelmatig mensen zijn die zich genegeerd voelen em? Een gevoel bepaald alles.. Een idee kan voortvloeien uit dat moment waarop je om aandacht roept.Mij maakt het op het moment niet uit Em. Ik ben fleur en het lijkt mij een natuurlijke gang van zaken op een forum dat bestaat uit verschillende mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 jaja Fleur dat is waar, maar ik maak een klein kanttekeningetje hoor als je het goed vind.Ik heb nl niet echt afstand van je genomen, zeg ik maar ff voor de duidelijkheid.Meer een soort van tijdelijke afstand.Ik heb nl het idee dat er voor jou wel een keer een periode komt dat je wel aan de bak gaat. Volgens mij gebeurd er nl heel wat in dat koppie van jede laatste tijd.Ik zie het meer zo, dat als je aan het trappen bent, je jezelf nl het hardst aan het schoppen bent.En die tijdelijke afstand heb jij misschien nog ff nodig.Niet iedereen is er ook direct klaar voor om iets aan zichzelf te veranderen, op het moment dat hij/zij zich hier inschrijft. Daar heeft iedereen, zn eigen tijd en manier voor nodig.Dit is blijbaar jou manier, tenminste zo denk ik erover he. Voor alle duidelijkheid.Ik mag je nog steeds even graag als op dag 1, maar praten tegen een muurtje dat kan ik hier thuis ook wel, Gelukkig ben jij degene die nog steeds bepaald, wanneer er een paar stenen vh muurtje weg gaan.Gelukkig kan een ander dat niet doen en ik ben de laatste die dat wil.Maar zodra ik een gaatje in je muurtje zie, dan zal ik er wel doorheen praten hoor tegen je.En ik denk zomaar nog vele andere ook, want zo snel laten we hier niemand vallen...hmm zei ik klein kanttekeningetje???ok de uitleg is wat groot, maar ja dat is chat, dan moet t goed en duidelijk omschreven worden wat ik bedoel, voordat het anders opgepakt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nou ik heb die cpap nog wel en volgende week komt de uitleesdame de stand van zaken opnemenmaar ik merk geen verbetering, hoewel het apparaat wel wat schijnt te doen volgens de eerste meting.Ja die opera, zie ik steeds meer tegenoptemeer daar ik een beetje proefkonijn benopera is nog vrij nieuw en nog aan verbetering onderhavig. He Ari, je bent wel van mijn leeftijd hooren dat is voor de arbeidsmarkt al heeel oud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Mooi gezegd Witte van H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Soms, Fleur, is het gewoon een kwestie van harder roepen.Desnoods met hoofdletters.Iedereen heeft dat wel eens, dat gevoel van, ze horen me niet.Soms gaan er zoveel gesprekken door elkaar heen, dan krijg je dat.Ik ga slapen en hoop jullie morgen weer te spreken.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 trustuh pup slaapt dus ga nu snel het bedin ....... voor een paar uurtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 truste ER en veel sterkte met de medicijnenIk hoop ook dat ze snel aanslaan voor je.dank Alf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 He ERslaap lekker,maar dat doe je welToch is het raar dat de één harder moet schreeuwen dan de anderwant de aandacht is soms welscheef verdeeld...maar zo gaat het IRL helaas ookwel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden