Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Thank U WingThank U consequenceThank U life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Toedeloe Woman!Ik ga ook meteen weerWant ik zou mijn muil houdenWat trouwens uitstekend bevalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 MarjoIk zag je vraag ergens verdwaald op een draadover mijn bezoek aan FrisiaIk was daar zaterdagen het was er gezelligdat kan ik wel zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hallo mensen,Wil even goedendag zeggen en allen welterusten wensen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Harry Ik was er ook maar evenen zeg ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Harry, sleep well. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Alfie ook welterusten.Ik vertrek ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik ga gelijk meevoor de achterblijversgeniet nog evenen dan ook welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Sorry Wing, ik zit even buiten met de laptop; ik heb er geen geluid bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Sorry, ik was ingelogd, maar niet aanwezig. Even druk met andere internetdingen.Heb net nog wel de beatles gehoord. Abbey road was mijn favo elpee!Wing volgens mij heb jij een heel uiteenlopende smaak van muziek.Maar ik moet nodig slapen.Trusten allemaal....... het is hier wel erg rustig zeg!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Laat me met rust!Niets is wat het lijktdat het isDingen gebeuren gewoonI'm off!Slaap lekker Lief forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik ga ook slapen; over 5 uur gaat zoon alweer op stap (kamp).Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Of ik nu wel of niet drinkHet maakt niet uitEen paar laatste dwangmatigheidjesSoms poets ik al zomaar drie dagenmijn tanden nietDit is niet goed voor mijStucked for 2 & 1/2 yearsWaar heben we het over?Wat een neigingen..Toch ben ik dankbaarJullie, tactive..Opdat ik HIER ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Het is namelijkaltijd goedDat voel ik Dus laat mij maar denkenDan gun ikmij, mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden