Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het zweten komt ook van het weer hier.
Ik snap echt niks van de weerberichten op tv er is hier, afgezien van een doodenkele droppel, helemaal niks gevallen! geen regen, geen onweer niks. En het was en vies kleffe nacht. Vandaag bewolkt maar ook zon en veel wind, nu geen wind meer dus weer klammig.
Als ik de honden uitlaat zie ik 2 stofwolkjes voor me uit gaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is vooral de afgelopen nacht veel regen gevallen. Ik zit in de regio Groningen. Vandaag verder was het droog.

Met mij gaat het wel goed momenteel Sara. Ik mis niks aan elke dag drinken. Sommige momenten vind ik lastig. Zoals afgelopen zaterdag. Heerlijk weer, terrasje met een leuke meneer :heart::D. Ja, dan vind ik het wel even jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit in een 2-fronten-oorlog momenteel!
Mijn lijf schreeuwt beurtelings om "nicotine!!!!" en "draaaaaaaaaaaank!!!"
Kan onmogelijk beide 100% winnen en vandaag dus toch maar voor het laten staan van de drank gekozen.
Hoewel de vaatchirurg daar misschien anders over denkt :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoppen met roken is mijn volgende doel. Maar ik heb daar nog even geen tijdplanning bij. Eerst mezelf even verder oppeppen met wat ik nu bereikt heb.

Alcohol is dacht ik net zo slecht voor je vaten? Of heb ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, ik las vandaag trouwens iets leuks in de Quote.
Dat ging over het weerstaan van verleidingen.
Als je in de verleiding komt (maakt niet uit voor wat: drinken, roken, vette hap eten, geld over de balk smijten) en je wilt daar weerstand aan bieden, denk dan aan een vriend/vriendin waarvan je weet dat die dat soort zaken wel goed onder controle heeft.
Daar hebben ze onderzoek naar gedaan al weet ik niet welke 'ze' dat zijn.
Mensen die dachten aan iemand die het zou kunnen weerstaan hadden zelf meer kans van slagen dan diegene die dachten aan iemand die het niet zou kunnen weerstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartkloppingen? Bah...
Paniekaanvallen? Bah...
Stress? Bah...
Roken? Jammie... Kill me ;). Nicotine kauwgom heeft mij goed geholpen toen ik probeerde met stoppen. Ging heel goed tot het het me eigenlijk niets meer kon schelen. Maar voor mij werkte het zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja da's nou het vervelende; 1 glaasje wijn per dag schijnt zelfs gezond te zijn :$...........
Maar ja daar zit'm ook de kneep: als wij zó gematigd zouden zijn zaten we waarschijnlijk niet op dit forum.

Voor mijn vaataandoening is roken echt funest, zijn nl. vaatkrampen.
Ben drastisch aan het minderen en krijg begeleiding van HA-assistente (rook-poli).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wach-effe VM.................... zo, de fles van beneden gehaald.
Let op: Rivella = een frisdrank met melkzuren, zoetstoffen en natuurlijke vruchten en plantenextracten.
Staat erop.
Klink eigenlijk helemaal niet lekker, net zo goor als nicotinekauwgom :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vorige keer dat ik met roken stopte (jaja, heb 7 jaar niet gerookt) ook afgebouwd. Van nicotine-kauwgom kreeg ik toen brandend maagzuur, voor mij niet dus.

Ahhhhhh mensen, het valt niet mee vandaag.
Misschien door de stof tot nadenken die ik van dde psych kreeg.
Of omdat ik met een nachtmerrie wakker werd vanmorgen.

Ga nu ff meloen eten voor de buis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lin heb zelf sinds een paar jaar soms last van paniekaanvallen. Soms zijn ze te doen en soms zo erg dat ik begin te hyperventileren.
Bij mij persoonlijk ben ik er gevoeliger voor de dag na ik heb gedronken of heel weinig heb geslapen en daarop rook als een turk. Drukte, gepaard met warmte? Geen goed idee hier.
Ik had er sinds een aantal jaren nooit echt last van.
Heb zelf iets dan ik kan nemen als de paniek toeslaat en dat geeft me een rustig gevoel. Kan je HD niet zoiets voorschrijven? Het is geen oplossing op termijn natuurlijk want eigenlijk moet je gewoon proberen rustig te blijven ook al geeft je lichaam je signalen die lijken op het krijgen van een hartaanval.
Maar de paniekreactie die daaruit volgt maakt dat je lichaam eens zo erg reageert. Een domme cirkel..
De eerste keer dat ik er één kreeg dacht ik..nu ben ik dood. Nu ben ik echt dood. Maar het gebeurde niet.
Heb me nog nooit zo bang en slecht gevoelt denk ik. Ook was alle energie plots weg..niets meer.
Weet niet of jij hiermee kampt maar als het echt erg wordt kan het misschien toch geen kwaad om iets in te nemen. Er zo mee bezig moeten zijn maakt je alleen maar héél moe. En hoe meer die vermoeidheid toeslaat hoe erger het kan worden..bij mij dan toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...