Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jammer Cathy, dat t nog niet zo loopt zoals je wilt met ADB.
Ik wens je er veel succes mee, en hopelijk komt er snel weer wat meer rek in je elastiekje

Yalala en Bor wat heerlijk om te lezen.
Leven heeft soms mooie wendingen he.

Jacc :heart:
Weer een stapje verder, dat je weet, dat dit t voor jou dus niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Witneusje. Inderdaad stil. Iedereen zal zitten eten denk ik.
Ikzelf heb m'n les goed gedaan en volgens de leermeneer lukt het hem wel, mij te leren om te downloaden.
Nou ik ben benieuwd. Verder hebben we, Letty en ik weer een goed gesprek gehad. Ik merk toch dat we allebei moe zijn van het moeilijk contact dat we hebben met Jos.
Toen ze begon te praten over haar vlam en hoe gelukkig zij nu is, kregen we weer wat energie.
Daarna zijn we inkopen gaan doen voor de vijver. Planten, nieuw koi sprotjes gehaald. Ze zijn nog zo klein die nieuwe koitjes, dus heb ik die in het aquarium gezet, ik heb een waterlelie gekocht. Rood met zwart hart een nieuw soort volgens de verkoper. En een dwerg Acer. Kennen jullie die? Die heb ik altijd zo graag bij mijn vijver willen hebben, maar uitgesteld omdat die zo duur zijn (dacht ik) maar deze waren maar e15,-- en ik dacht dat die zo'n e60,-- zouden kosten.
Nadat Letty weg was, kreeg ik bezoek van iemand van de D.A. Die wat wilde praten over de dingen waar ze mee zit. Zij loopt bij de zelfde psych. als ik.
Dus al met al een goeie dag geweest, en dadelijk ga ik een mooie film kijken die de leermeneer mee heeft genomen voor mij.
Lekker relaxen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhhh en nog even voor VM
Ik ga natuurlijk niet tegen de site in van de NS
Maar dit weekend waren er wel degelijk allerlei treinomleggingen voor de route naar Den Haag
Er reden ook allerlei bussen enzo rondom station Den Haag
Dus VM ik zou het zeer zeker nog een keer goed nakijken als ik jou was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als dat zou kunnen Cathy. Dat zou het einde zijn. Of bruinvissen of dolfijnen, of otters? Er kan zelfs een dwergnijlpaard in. Het is inderdaad een joekel. En er komt er nog een. Welliswaar een stuk kleiner, ik denk zo'n 5 bij 3 mtr. Hoe meer water des te minder schoffelen.;)

NOU IS ARI WEER PLEITE ZEG:angry:

Nou dan maar Nieneke een :sun: geven want dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gussie Bol, doe je dat om schoffelen te vermijden? Hihihi....
Dan had je de boel ook kunnen asfalteren toch?;)
Dus je hebt zelfs nóg meer ruimte in je tuin? Goeie ge....

Ik moet strijkwerk gaan doen. Heb ik echt zin in zeg....

Tot later misschien....!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cathy56, jane4, Carolien, Dar, Soothe, Mupke, lostgirl, Vlaamsmeisje, pietjeparel,
Goeieavond allen. :)

Ik log ook weer even in. Heb wel hier en daar gelezen afgelopen dagen maar ik was er niet echt.
Nu kom ik weer even meekletsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben behoorlijk ziek geweest, van de refusal?? daarna bijholte ontsteking. antibiotica en ben dus gestopt met refusal.
11 dagen niet gedronken, afgelopen zaterdag wel weer tijdens een feestje. Maar behoefte is veel en veel minder. Vandaag 1e dag dat ik me weer goed voel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...