Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik was eens naar een concert van David BowieEn we stonden vooraan. Op een propje natuurlijk. lang wachten, snikheet. En tot mijn verbazing kwam alleen een biertank langs. Toen dronk ik nog van harte maar zelfs toen vond ik dat volkomen belachelijk. In zulke omstandigheden heb je echt water nodig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Vreselijk hè Woman hoe dat ingeburgerd zit dat een biertje geen kwaad kan!Trouwens, hoe gaan we dat nu regelen zaterdag?Ik laat jou in alle geval weten hoe laat in den Haag ben.En voor de anderen die mee willen?Hoe herkennen we mekaar? (lijst van Foto helpt wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Em meid, ga je was als de sode ... weerga binnenhalen! Misschien ben je net op tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nog even ingelogd...Helaas gaat het mij niet lukken om aanstaande zaterdag van de partij te zijn... Moet werken :-(Wel jammer, had graag een gezicht gehad bij de frummers, maar goed volgende keer dan maar...En nu ook op het werk aan...Het is dat ik zoveel werk, zorgt er in ieder geval ook voor dat ik niet naar de fles grijp...Nog steeds zo depri als een deur, maar werken trekt me weer door de dag heen !!!En de AD, al heb ik de laatste tijd het idee dat het niet zo goed meer werkt als in het begin...Kun je wennen aan de dosering en daardoor meer nodig hebben ???Iemand ervaring ???Blondie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wie gaan er eigenlijk allemaal naar die meeting? Of is dat geheim?Vroeger zag je nog wl eens een lijstje...Ik kan zelf nietheb een optreden in Noord Holland... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik denk Blondie dat je zeker moet weten dat de depressie gedurende langere tijd weer de kop op steekt. Misschien heb je even een wat mindere dag?Het klinkt niet goed toch? dat je dankzij je werk de dag doorsleept?Ik zou zeker overleg willen met de HA.Niemand verdiend het om zich de dag door te moeten slepen.We hebben allemaal een plekje onder de zon.Zorg voor voldoende hulp bij je vragen meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Vlaamske, vanuit mijn richting (Amsterdam) gaan de treinen gewoon naar Den Haag. Ik sta om een uurtje of 13 bij meeting point. oranje haar en een heel leuk hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 DarHelaas kan ik dat niet vermelden Darretje Ga jij niet naar die meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Pfff... Juist door dat depri gevoel krijg ik mezelf niet van die bank afgesleept...Al meerdere keren in de avond met mezelf afgesproken dat ik naar de HA moet om te vragen of de AD wel hoog genoeg is of dat ik andere nodig heb, maar krijg mezelf de volgende dag alleen maar van de bank af als ik moet werken...Verplichtingen nakomen he !!! Dan lukt het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ok, ikke oranje Doc Maartens en twee staartjes. Ben er normaal rond een uur of half 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: womanVlaamske, vanuit mijn richting (Amsterdam) gaan de treinen gewoon naar Den Haag. Ik sta om een uurtje of 13 bij meeting point. oranje haar en een heel leuk hondje. Het voetballen is nog niet begonnen anders was dat oranje haar geen onderscheidend kenmerk geweest...Dat hondje weer wel daarentegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Maar goed, nu in de sloffen en werken !!!Hoor graag meer tips... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Enigszins radeloos door mijn gevoel op dit moment, maar goed dat ik moet werken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Sterkte Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Sterkte Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Inkoppertje, Alf quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: womanVlaamske, vanuit mijn richting (Amsterdam) gaan de treinen gewoon naar Den Haag. Ik sta om een uurtje of 13 bij meeting point. oranje haar en een heel leuk hondje. Het voetballen is nog niet begonnen anders was dat oranje haar geen onderscheidend kenmerk geweest...Dat hondje weer wel daarentegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik sta helaas aan de zijlijnbuiten spel zogezegd op de reservebankAfgezien van een AdB ontmoeting wordt het ook een behoorlijke hondenmeetingheb ik de de indruk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wordt er ook een groepsfoto gemaakt?En kan ik die per pb ontvangen in ruil voor een fotovan the real Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Over foto's gesproken eens kijken of er foto's geplaatst zijn van mijn laatste optredenin het schone Friesland... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Daar kan ik geen antwoord op geven Borretje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ga er even vantussen uitleesmevrouw van het apneu-apparaat komt langs..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeWaar wel op Alf? Op je vraag van net...Alleen is dat niet het antwoord dat je graag wil...helaaspindakaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Poesje is weer onder de plekken. Arm beestjeIk heb nu speciaal voer gekocht voor een gevoelige huid, daar smult ze van. Ze krijgt dat nu een paar dagen, maar het heeft waarschijnlijk langere tijd nodig voordat het effect merkbaar is ? Ik heb er nu een vlooienband omgedaan, want druppeltjes en pilletjes lijken niet te werken. Ik zie geen vlooitjes. Naar de dierenarts gaan heeft nog geen zin, moet eerst eens zien of het voer aanslaat. Heb er zojuist geborsteld met een hele zachte beetje vochtige borstel, dat las ik op internet dat dat helpt tegen de jeuk die wintervachtverlies veroorzaakt. Vond ze echt helemaal te gek, ze ging er echt voor staan. Nog maar weer even geduld. Vind het zo zielig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bor wat erg dat wachten. maar vroeg naar bed.marjo zo af en toe snap ik je en zou je een.. en een big willen geven.hier is het even wat minder, meld me morgen wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 hoi bor nee het gaat niet goed, maar ik meld me morgen weer. heb ook gedronken dus beter om af te sluiten. for all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden