Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En nog eens, http://www.proefdiervrij.nl/nieuws/dronken-ratten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Het gevoel van machteloos toe moeten kijken naar de dingen die er in jezelf gebeuren doet vaak heel pijn Blondy.Zat me net te bedenken of het wel goed is dat je gaat werken. Zou het niet beter zijn om gewoon thuis te blijven en veel te schrijven op het frum meis? Dan ben je tenminste bezig met de problemen van nu, en dan verwerk je een stukje. Als je gaat werken, moet je die gevoelens weer opzij zetten en dan is het misschien moeilijker om ze daarna weer terug te halen.Maar voor hetzelfde geld, is een stuk afleiding wel goed. Jij voelt aan wat het beste voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Ga mn huisarts nu bellen dat het niet goed gaat.................NOG EEN HALF UUR WACHTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GFRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Maar wat is er nu ineens gebeurd Blondie? Een half uur is niks op een mensenleven, maar lang als je er op zit te wachten. We zijn bij je.Bol hoe staat het nu met de vijver(s) ?P.S. krijg net telefoon: collie/herder heeft baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bol..........Vraag ik me ook meerdere keren af of ik niet wat tijd moet nemen voor mezelf............... Maar dan ??????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Half uur is lang als je erop wacht............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wist ik het maar Bol en BorrAlles kwijt....... Kids.....................Partner..............ALLEEN NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Vietje ik heb weer allerlei ideeen voor een andere vijver. Wil ook, omdat ik nog zoveel folie over heb een verhoogd plateau achter de grote vijver, gaan maken. Ben er nog niet uit of ik dat metsel of verhoog met aarde. Maar ik zal binnenkort wel weer eens wat foto's maken:)Blondy. Voel je je op dit moment gespannen en paniekerig? Of voel je je nu alleen somber? Hoe is het met je ademhaling? Zou je die een beetje tot rust kunnen brengen dan concentreer je je op jezelf en gaat het half uurtje wachten misschien wat sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunGoeiemorgen.Ik wil mijn excuses aanbiedenvoor de onsmakelijke discussie van gisternachtwaarbij ik betrokken was.Dat heeft voor een aantal mensen de sfeer veziekten dat spijt me.[/q aanExcusus aanvaard, Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 blondie heb je gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wing ik heb de "onsmakelijke" discussie van gisteren niet gelezen en dat ga ik ook niet doen. En wat dan nog? Ik zou alleen, zoals jij het vertelt, eerder het woord "onverkwikkelijk" nemen. Wat mij betreft is alles je vergeven.Carolien, ik denk dat je wellicht te snel de aanname hebt dat er wel drank in het spel zal zijn. Dat kan natuurlijk. Maar mensen kunnen ook om andere redenen van de kaart zijn.Blondie, alles kwijt ben je nooit. Zomaar vanaf zojuist en nu? Dat geloof ik niet.En tenslotte heb je altijd jezelf nog.Bol je trekt een grote smile op mijn smoel. Ik kom nog een keer kijken hoor, naar die vijvers en rotspartijen van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: CarolienBlondie is dat een depri kreet of heb je gedronken? Want dat horen ze natuurlijk wel aan de telefoon, krijg je dan nog wel hulp? Sorry, geen alco,maar wel super depri........ kon ik er maar at aan doen.......................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 blijven schrijven blondie hoezo ben je alles kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wing, terrecht dat je je kwaad maakt over de onrecht die dieren wordt aangedaan...It's a sad sad story Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Bol.......... Vraag ik me ook meerdere keren af of ik niet wat tijd moet nemen voor mezelf............... Maar dan ??????????????????? Lieverd, goed en lang slapen want ik zag dat je vannacht nog lang op het frum bent gebleven. Dat is niet goed.Je geest. afweermechanisme (als dat woord bestaat?) wordt ook minder en er komen vaak dingen naar boven die je, als je wat sterker bent, makkelijker ff opzij kan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bor Nog een uurtje tot de post komt?Blondie, sterkte meid, het komt wel goed met jou als je maar geen alcohol drinkt.Ik ga er nu vantussen, dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: VieBol je trekt een grote smile op mijn smoel. Ik kom nog een keer kijken hoor, naar die vijvers en rotspartijen van jou! Yes Vietje, je bent uiteraard van harte welkom hoor. De koffie is hier altijd warm en vers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bor ik wacht met je mee! Gaat het nu al beter met Blondie? Ik had nog geen tijd om alles te lezen.Wing ik zag dat je excuse aanbood. Vond het wel vreemd (gisteren heb ik wel gelezen) dat je jezelf daar zo in mee liet gaan, normaal houd jij toch steeds het hoofd cool?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wat is wijsheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik vind het wel goed om het positief af te sluiten, zo'n ernstig onderwerp als dierenleed. daarom, met een knipoog naar waar het om begon (kippenboutje voor poes)Kun je hier lezen over proefdiervrije dierenvoeding Ik vind het beter om me te richten op de oplossing dan steeds maar te schreeuwen dat ik er tegen benhttp://www.proefdiervrij.nl/proefdiervrijleven/voeding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Gelijk heb je Woman!En niet alleen i.v.m. dierenproeven. Al diegene die uren en uren doorgaan over hoe erg iets is, ook in de politiek, maar niks doen om het (proberen) op te lossen doen mij vaak (en daar bedoel ik niet hier iemand mee!) denken aan zagende tooghangers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Borretje, ben te moe om te Googelen.Te weinig nachtrust.Deze linkse stemmer ( die niet stemmen als het regent)ging stemmen en kwam drijfnat thuis.Borretje, ga goed.Nu een warm bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wing, Take Care.Lees je wel weer.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hoi allemaal,Wing, goed dat je er op bent terug gekomen.Ik heb me het persoonlijk aangetrokken, doe ik altijd, wanneer mensen rechtstreeksworden afgewezen of afgekeurd. Dat maakt me aan het huilen.Ik ga het gauw vergeten.Hier mixed emotions vandaag.Teveel bezig met forumleed.Vandaag maar es wat beter voor mezelf zorgen.Blondie sterkte! Ga maar niet aan het werk hoor, vandaag.Em, suc6 bij de arbeidsdeskundige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Je kunt er vanuit gaan dat alle eigen merk producten redelijk proefdiervrij zijn. De blauwe supermarkt, en dan niet zg. bewuste keuze, maar echt eigen merk, dus waar die twee initialen opstaan. Wasmiddelen, schoonmaakmiddelen, toiletart. etc. Maar ook eigen merk van die bekende drogisten enzoDe ameH is ook lief voor de diertjes. Sinds 2001 ong (vergeef me een jaar) is dierproeven op dat soort art. namelijk in Nederland en nog wat andere landen verboden. Frankrijk en Italie zijn nog fout. Dus eigen merk produkten zijn redelijk schoon. Alleen ingredienten die ingevoerd zijn en E-nummers zijn wel getest, in het buitenland. Weer een reden om geen dure merkproducten te kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden