Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

Morgen Bol.
Hier regent het nog gestaag zoals ze dat zo mooi zeggen.
Zou vanmiddag gaan shoppen in Leeuwarden, maar met dit weer zou het meer PLAshoppen worden;), dus heb maar even op buienradad gekeken...... zou gewoon helegaar droog moeten wordenm, ben benieuwd.

Ekster, mijn vakanties spelen zich ook meestal in nederland af hoor.
En ik bestel het mooie weer er dan ook gewoon bij.
Liefst breng ik mijn zomervakantie thuis door.
Heerllijk genieten, heb een heel gezellige achtertuin.
Stapel boeken uit de biep halen.
Af en toe een dag ergens naar toe.
Lekker uit eten of zelf iets heel lekkers maken (ben gek op koken).
En helemaal niets doen, alles op mijn gemakkie , niet naar mijn werk hoeven..... das echt luxe voor mij .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yvonne:
Wij zijn vorig jaar ook thuisgebleven. Ik moet zeggen het beviel me best. Ook ik ben een verwoed lezer en vermaak me dus wel en verder zijn we ook zat met de kinderen gaan doen. Miste wel de voorpret van: hoe ziet de vakantieplek eruit en zal het er leuk zijn? Maar aan de andere kant scheelt het ook weer het gedoe van het inpakken en het geregel rondom: wat doe ik met mijn huisdieren en zo?
Dit jaar voor een camping gekozen omdat ik hoop dat de kinderen er dan veel soortgenoten treffen zodat ik zelf niet zoveel naar ze hoef om te kijken:P
Voor mij is een goede vakantie: zon, zon en zon, een paar goede boeken, lekker eten (en ja, ook ik kook graag zelf), kinderen die het naar de zin hebben en een vriend die zich niet verveelt. Vriendlief is niet zo van de eilanden. Die heeft graag veel vertier en reuring om zich heen. Heb hem dus echt om moeten kletsen om hierheen te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, je kan aan je rug goed aan ? :D
Ekster en Von, ik vind Nederland een prachtig land en ben er al dikwijls naar op vakantie gegaan, in mijn jongere jaren, doch dan moet het weer een beetje meespelen en daar durft het al eens rateren hé.
Dus voor de zekerheid wat verder weg, richting gegarandeerde zon. Ameland og Leeuwarden ken ik echter (nog) niet, maar wat niet is kan nog komen hé.
Moet even een schip gaan losgooien (alweer), tot subiet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Vandaag dus de grote dag.
Vandaag om 11.00 de overdracht van mijn flatje.
Kan het nog steeds niet goed geloven, en verbaasd me niets als er ineens weer wat tussen zou komen.

M,n paspoort niet vergeten,10.30 een korte inspectieronde, en dan op naar de notaris.
Moet helaas om 13.30 alweer werken, tot 21.30 dus kan er weer weinig van genieten.

Wang is nog dikker en blauwer dan gisteren.
Ze zullen daar wel denken dat ik een of andere Eppo ben.
Vannacht ook pijn gehad.
Enfin, daar zijn pilletjes voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goooooeeeeeeeeeeeeiemorgen Rapi.
Eindelijk dan.
nou meid, het is je gegund. Niet die wang, maar wel je sleutels.
Zal aan je denken straks hoor, echt wel.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
En alvast een bosje rozen om ff neer te zetten als je binnen bent.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een desillusie dat de PVV zo groot is geworden en VVD de grootste :( Laat Mark Rutte maar de klappen opvangen dan kan Cohen het later overnemen. Ik baal er enorm van dat vele mensen voor hun geld hebben gekozen en het ze blijkbaar niets uitmaakt hoe de laagste inkomens het moeten zien te rooien.

Geen reden om naar drank te grijpen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Ekster, hond gaat altijd mee, maar voor de kat moesten we dan een oplossing zoeken. en inderdaad al dat geregel voor we eindelijk eens in de auto op weg waren ..... en dan mun tuintje..... als het droog weer zou zijn dan verlepten alle planten in de potten. .... kan toch ook niet van de buurvrouw verlangen dat ze elke dag 45 potten water gaat geven..... en dan terug ..... de hele bende weer opruimen en zo.....
Wel zo rustig hoor, lekker thuis.
Maar ja, partner wil af en toe wel degelijk in de zomer er op uit............ dus eens in de zoveel jaar richtig Frankrijk, vind ik dan ook wel weer leuk hoor.

Wilrijk, noord nederland heeft meer te bieden dan een heleboel mensen denken hoor.
Prima plek om te vertoeven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo gedouched. Wil al weer aan het werk joh? Das snel, zo net na je vakantie zeg.:)

Rapi. heel veel suc6 met de overdracht. Spannend he?

Vonneke ook goeie morgen.

Zo de Bol gaat dadelijk een kijken of ze een struik terug kan snoeien. Daar overheen komt dan, als het goed is de tweede verdieping te liggen van de vijver.
Verder net nog maar een advertentie gezet met de vraag of iemand mijn vijverrand wil metselen. Kijken of iemand zo lief wil zijn.;)

Goeie morgen Eksie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Een nieuwe fase in je leven, spannend en ook leuk. Zal soms niet gemakkelijk zijn maar ja, je weet het he; no pain, no gain. Groeien doet soms zeer maar levert ook weer zoveel op. Klasse meid. Ik wens je veel succes met alles. En ook al moet je straks werken, je kunt nog lang van je nieuwe huissie genieten.:present:

Heb een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Rapi, in de echt politiek getinte gesprekken meng ik me ook niet hoor.
Ben ik ook niet fel genoeg voor denk ik:)
Ik ga braaf stemmen en daar houdt het voor mij mee op.
Heb ook nauwelijks naar de debatten gekeken, heb een hekel aan het elkaar in de rede vallen en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne:
Heb al wel oppas voor de dieren waarschijnlijk. Moet haar alleen ook nog even lief aankijken voor de planten:P

Rapilos:
Veel plezier bij de overdracht! :)

En qua politiek...Ik denk dat het nog een hele moeizame weg gaat worden om een formatie te gaan krijgen...En dan moeten we maar zien wat of het wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of 1 van je kinderen moet er in willen gaan wonen Rapi.
Dan moet dat kind de andere kinderen uitkopen.
Is niet iets wat een notaris zou moeten vragen.
Misschien wilde hij je ook nog een testament aansmeren Igor?
Kijk , ut zijn ook moeilijke tijden voor de heren en dames notaris, moeten ook hun verkooptarget halen denk ik. Ze hebben het al zo zwaar die arme confreres ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...