Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

Ik wil nog wat kwijt over het beleid van Tactive. Ik vind het duidelijk en rechtvaardig.
Er zijn hier verschillende meningen op het forum over uiteenlopende zaken, waarbij voorop staat dat de sfeer goed en netjes blijft. Zo kunnen we elkaar de steun bieden die we hier zelf ook zoeken.
Ik ben blij dat de moderator meeleest en waar nodig kan bijsturen.
Op deze manier werkt het forum voor de meesten van ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgen witte... en werk ze Alaine.
Wij zijn in etappes van een echt hele grote hond naar een vrij kleine hond gegaan Igor.
Hebben er maar 1, maar telt voor tien hoor, hhihi.
Zou me gewoon geen leven kunnen indenken zonder een hond.
Hebben ook altijd katten gehad, meestal twee, maar na 35 jaar katten hebben we gezeg dat er nieuwe meer komt als de laatste gaat hemelen.... en dat is dus gebeurd.
Maar ik mis het af en toe toch wel hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ken peter vox niet, heb even gekeken op youtube, maar daar kreeg gewone muziek te horen..... is het een bepaald nummer igor?
Dat van geluiden horen en denken dat er iets met je auto is herken ik wel.
Ook wel dat er op de radio een bepaald geluid is en dat ik dan helemaal verstijfd zit omdat ik piepende remmen acht mij denk te horen:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah1, Dar, jacc, witte, Vie, niwi, Yvonne, igor, suusje777, borretje Gooooooood Moooorninggg :moon:

Het was en zware terugreis, maar zit nu al te werken in de haven. Kon aan boord niet online geraken. Alles kits met iedereen, niks speciaals gemist ??

Iedereen al aan de koffie ?? Ik zal er eens vlug eentje nemen sé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kids naar school gebracht en weer terug,toch knap zo snel haha. Een goede vriend van me krijgt als het goed is vandaag eindelijk geld met terugwerkende kracht, jee ik ben plaatsvervangend nerveus of het er staat!Hij verheugd zich er zo op. Ik ga maar vast een troost/oppep way out bedenken voor het geval dat het er niet staat:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dikke :sun: voor iedereen, de zon schijnt momenteel, maar er hangt ook een dik pak wolken, dus het zal niet blijven duren. Temp valt wel mee, en heb alweer het eerste schip losgegooid. Het is net of ik nooit ben weggeweest. Maar heb er wel een pak mooie herinneringen aan overgehouden.
Moet thuis nog 1000 dingen doen, achterstallig werk dus, maar dat zal ik dit weekend wel even onder handen nemen.
Die 3de droge dag is er daar niet meer van gekomen, maar ik heb er toch nog eentje aan boord van de ferry kunnen maken, en gisteren onderweg naar huis ook. Vandaag ga ik voor nummer drie op een rij. Het is weer even geleden nu, doch geen "over the top" toestanden.
Houden jullie het ook goed ? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilrijk:
Alweer aan het werk dus! Raar hè dat het zo snel na je vakantie alweer voelt of je alweer weken aan het werk bent...Fijn dat je vakantie leuk was en nu dan op naar dag 3;) Hier alles ok. Hou het nog droog en ben toe aan vakantie;) Doe mij maar een paar weekjes Griekenland dan:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilrijk:
Heb al geboekt: Hollandia;) Ofwel ga naar Ameland en heb daar ook veel zin in hoor! Als het weer een beetje meezit is het net Griekenland:P Nee, serieus. Vind het ook wel lekker dat ik niet al te ver hoef te reizen met mijn kinderen voordat ik op mijn vakantiebestemming ben. Die verre reizen komen wel weer. Ben vroeger ook een paar keer in Griekenland geweest. 2 keer als backpacker via de Interrail. En later nog een keertje naar Kreta. Ik kan gelukkig ook erg genieten van Nederland, het mooie weer kun je er nu eenmaal niet bijboeken. Ben een paar jaar geleden speciaal voor het mooie weer naar Frankrijk gegaan. Met als gevolg: 2 weken regen:( Dus op naar Ameland en maar duimen voor het zonnetje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...