Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

Dar zou dat filmpje niet een tikje gemanipuleerd zijn, juist om Rita voor gek te zetten?

Ik denk dat aangetrouwde kleinkinderen toch iets anders zijn dan dat echte oergevoel wat je als moeder kan hebben. Tenminste dat stel ik me zo voor.

Daarbij komt (al fietsend op een landweg komt men soms op diepe gedachten, en dit is een beetje een zijsprong) dat ik me moeilijk hecht. Ik bouw altijd een emotionele ontsnappingsclausule in, voor als een relatie van welke aard ook, pijn zou kunnen gaan doen.
Het is niet dat ik niet om mensen kan geven, want dat doe ik wel. Maar altijd met een achterdeurtje.
Goed vind ik dat niet van mezelf.
Enfin, zomaar een ontdekking van vanmiddag, die naar aanleiding van de verhalen hier vorm krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga je zo antwoord geven over de vraag over kinderen Bor, maar ik ontdek net dat ik nog iets vergeten ben bij de super, wat mijn kat me niet in dank gaat afnemen.
Als jij er over een half uurtje nog bent, vertel ik het.

Dar, lekker rusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O God, jij ook al Alaine???? Kijk maar uit hoor, een paar vriendinnen van mij zitten tot midden in de nacht te gamen. Oei Oei.;)

Het geeft een hoop spanningen omdat je altijd in een bepaalde tijd iets moet halen, en dat wordt opgevoerd, terwijl een Alci eigenlijk rust en ontspanning wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bor, het maakt ook inderdaad niet zoveel uit, het is er door allerlei omstandigheden gewoon niet van gekomen, kinderen. Ik had het zeker tussen mijn dertigste en veertigste graag gewild, maar ja.
Ik vond je opmerking gewoon erg lief, en ondanks dat ik het kinderloos-zijn allang heb geaccepteerd, was het toch een beetje balsem op de wonde. Dankjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bor, daarom geloof ik ook in reïncarnatie. In een volgend leven ben ik vast een vermoeid katholiek Italiaans moeke met 16 kinderen aan haar rokken :D
Het is niet zo erg. Ik had het graag gewild, die ervaring. Ik geloof namelijk dat er geen liefde zo sterk is als van een moeder voor haar kind. maar dat brengt ook weer allerlei angsten en zorgen met zich mee, ik hoef alleen maar naar jou te kijken. (Dit is niet rot bedoeld.)
Misschien heeft een hogere macht gezegd dat ik er in dit leven nog niet aan toe ben, die verantwoording.
:heart:

Zo, weer even tot de dingen van de dag.
Ik was zojuist even bij 0001C en daar waren allerlei mensen bezig om kratten bier in te laden. Op donderdagavond? Misschien vanwege het WK?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Vie
Ach Bor, daarom geloof ik ook in reïncarnatie. In een volgend leven ben ik vast een vermoeid katholiek Italiaans moeke met 16 kinderen aan haar rokken :D

Het is niet zo erg. Ik had het graag gewild, die ervaring. Ik geloof namelijk dat er geen liefde zo sterk is als van een moeder voor haar kind. maar dat brengt ook weer allerlei angsten en zorgen met zich mee, ik hoef alleen maar naar jou te kijken. (Dit is niet rot bedoeld.)

Misschien heeft een hogere macht gezegd dat ik er in dit leven nog niet aan toe ben, die verantwoording.

Dan denk je precies hetzelfde als ik Vie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bor. ik kan me goed voorstellen dat, als ze je voor alles uit maakt en na lange tijd weer terug komt, dat je je dan ook goed over de sijk voelt. Nu zou je dan wel goed zijn. Maar woont zij nu ook bij jou? Samen met het kindje of heeft ze eigen woonruimte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...