bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Blondy dank je lieverd. En fijn dat het weer wat beter gaat met je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Geen foto van Alf in glitterbroek ?? Allez jong, die wou ik wel eens zien Dat scheelt al he woman, maar toch, knap staltje werk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik ga eens douchen en uitzoeken wat ik aantrek vanavond met dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Oké Woman. Maar nogmaals mijn kompliment. Jij bent toch diegene die op de voorgrond danst hé?Ik vond er wel een heel ondeugend smoeltje op staan. Maar heerlijk om je zo te zien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Middag BollieJaccHet is een verschijnsel zo oud als het forumOf het vaak gebeurt betwijfel ik eigenlijk, of vakerEn wat is dat eigenlijk, over mensen 'heenwalsen'?Het maakt ook niet uit of je nieuw bent of al langer hier, het overkomt iedereen wel eens,hoewel, sommige personen niet idd er is wel een opvallend verschil in aandachtverdeling, sommigen krijgenbeduidend meer aandacht dan anderen,maar dat is IRL ook zoHet is hier niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: wilrijkGeen foto van Alf in glitterbroek ?? Allez jong, die wou ik wel eens zien :Pas maar op Wil, jij weet nog niet waar vriend Alf z'n foto's vandaan haalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Woman, ik was ff bang dat je al die glitters er zelf op gezet had.O en Alf: heel goed wat je zonet opschreef!Ik ben het daar volledig mee eens.Ik durfde het ook niet hardop te zeggen hoor, maar de PVV heeft best een aantal goede punten.Het is veel meer dan enkel gewauwel over de islam.Het toont trouwens ook weer eens hoe moe mensen zijn van het huidige bestel.....Ik kan er althans ook niet meer doorheen komen: allen zeggen ze wel iets zinnigs....Ben erg benieuwd naar de discussies over een nieuw te vormen kabinet.Poehh.en nu ga ik grasmaaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja ik ben die rooie duivel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 En dat allemaal omdat ik de eerste laat staan Nu echt weg doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Deesje weet je nu waardoor het komt dat je je wat beter voelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 blondie, je moeilijk dagje van gisteren lijkt vandaag al een beetje draaglijker ? Je klinkt in elk geval toch al wat positiever, ben nog aan het overlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 PPdank voor een reactiesoms schrijf je ietsals reactie op eerdere berichtenen hoor je niets meer terug....verwondering is dan mijn deelvroeger werd ik er verdrietig vanof boos, maar dat heeft geen zinis me duidelijk geworden...Het is niet te voorkomen denk ik PPduidelijk zijn is het enige wat ik kan bedenken en eerlijk en niet in een pb b.v. je anders voordoen dan op de DD.Ik waardeer je grapje, natuurlijk, humor relativeertdaar houd ik van en ik ken die vrije jongensvond het leuk om de Bie gisteren ook weer eens te zienmet zn afkickprogramma mbt de politiekWat goed van je dat je de programma's doorleestdan kun je gefundeerd wat kiezen en kritiek hebbenen iet zomaar wat nazeggen wat een ander roeptZelf denken en conclusies trekken, veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfMiddag Bollie Jacc Het is een verschijnsel zo oud als het forum Of het vaak gebeurt betwijfel ik eigenlijk, of vaker En wat is dat eigenlijk, over mensen 'heenwalsen'? Het maakt ook niet uit of je nieuw bent of al langer hier, het overkomt iedereen wel eens, hoewel, sommige personen niet idd er is wel een opvallend verschil in aandachtverdeling, sommigen krijgen beduidend meer aandacht dan anderen,maar dat is IRL ook zo Het is hier niet anders. Alf: ik heb het erover dat nieuwe mensen die voorzichtig hier hun weg proberen te vinden over het hoofd worden gezien omdat men te druk is met prietpraat, we zitten tenslotte nog steeds op een alcoholforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Woman, ik was ff bang dat je al die glitters er zelf op gezet had.O en Alf: heel goed wat je zonet opschreef!Ik ben het daar volledig mee eens.Ik durfde het ook niet hardop te zeggen hoor, maar de PVV heeft best een aantal goede punten.Het is veel meer dan enkel gewauwel over de islam.Het toont trouwens ook weer eens hoe moe mensen zijn van het huidige bestel.....Ik kan er althans ook niet meer doorheen komen: allen zeggen ze wel iets zinnigs....Ben erg benieuwd naar de discussies over een nieuw te vormen kabinet.Poehh.Kijk, dat hoor ik nou graag Cathy en waarom durven mensen dat niet hardop te zeggen?Omdat ze dan worden weggezet als idioot, racist etc.Zo jammer. En wie is er dan dom?Je hebt gelijk Cath., het blijft een ondoorgrondelijk gebeurenen uiteindelijk maakt het niet veel uit wie aan de macht komt.Mens en Spiritdat gaat het worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik voel me beter omdat ik met jullie en Muzikant ff goed gepraat heb en me wat stevigheid heeft gegeven . Vandaag zijn allebei mijn dochters bij me en dat geeft wat meer inzicht in waar ik het voor moet doen. Met Muzikant zit ik ook niet in een ruzie fase wat me sterkt. Ik wil kost wat kost een positieve instelling gaan creeeren wat alcohol betreft. Ik zit nog veel te vast op het idee dat als ik niet meer drink dat ik er dan niet meer bijhoor.Dat ik dan zielig ben.Belachelijk eigenlijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dees maar hoe vaak slik jij nu Refu? Want gisteren stond ik er verbaasd van dat je gewoon drinkt als je geslikt hebt. Ik heb dat in het verleden heel vaak geprobeerd maar dat is me "bijna nooit gelukt. Wel is het zo dat als je flink in de olie zit, je de efecten van de refu. minder voelt maar ik werd 's'nachts wakker met een hele snelle hartslag. Nee als ik daar nog aan terug denk dan zeg ik "nooit meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeTida; Eigenlijk is het heel raar verlopen. Stond voor de drogist; weet ik de naam niet meer van dat spul. ( ja, als je wilt lachen moet je even naar boven scrollen) Nou, en toen ben ik maar door gelopen naar de supermarkt. En plotseling had ik een soort van afkeer, of zoals je het ook kunt bekijken: geen lef meer. Was een hachelijke situatie; zo van : Wat doe ik hier in godsnaam? Snap jij het ? Ik niet. Maar het zal er wel bij horen. Kon/kan je er zelf niet om lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dus jij vindt ons eigenlijk maar zielig Desi:D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 (grasmaaier al gestart....)Ik denk ook wel es dat we erg met onszelf bezig zijn hier. (ik in elk geval)Ik las Marika's bericht, was van plan te reageren en raak dan weer afgeleid door iets anders.Dat gebeurd nu eenmaal. Ik ben blij dat Jacc ons er even op attendeerde!Wat een mooi filmpje Woman... mooie vrouw ook......!!En idd met iets ondeugends! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjebelgoedemiddag . ik zou hier kunnen schrijven wat mij allemaal bezighoud maar dat doe ik maar niet .dat is verspilde moeite , uiteindelijk moet je toch zelf met alle sores (leren) leven . Hay, what is wrong ???Spreek !!! Kom op, wie weet kunnen wij je wat inzichten geven om met je sores te leren leven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Neen Desi, absoluut niet belachelijk, maar dat is een gevoel, meer niet. Ik ben juist hetzelfde, ben omgeven door drinkende mensen, familie, vrienden, collega's coit, alles en iedereen. Of ik daar pérsé bij moet horen ? Njet, maar af en toe gebeurd het toch. Ik vermijd onnodige bijeenskomsten waar er te zuipen valt zoveel mogelijk, andere momenten ben ik vlug weg, en nog andere momenten ga ik voor de bijl. Alleen is de bijl minder scherp dan vroeger. Ik besef wat er gebeurd en vecht ertegen. Keer op keer. Soms win ik, soms verlies ik, maar ik win de laatste tijd meer en meer. Ik zal alleen altijd op mijn hoede moeten blijven. Zoals velen hier al zeiden: stoppen is makkelijker, dan hoef je niet meer zo te liggen tobben hoe het zal aflopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfKwam het volgende bericht tegen... quote: Originally posted by: TidaRapi, wees niet bang. Ieder met een andere mening laat ik, zeker op dit forum, in zijn waarde Daar geloof ik niets vanstel dat ik zou zeggen op de PVV gestemd te hebbendan wil ik nog wel eens zie hoe jereageert! Ook gelet op wat je eerder zei..Het valt me op dat veel mensen zo tegen de PVVageren, toch gek dat anderhalf miljoenmensen daar anders over denken en dat zijnzo bleek gisteren ook uit onderzoek, echtniet alleen mensen uit achterstandswijken oflaag opgeleide mallooten. Wel eens het partijprogrammagelezen? Of is het vooral na blaten wat de media voorspiegeltwat zoveel mensen doen. Vond dat bij Fortuyn ookaltijd zo stuitend, dat ongefundeerd oordeel vellen, iemand wegzetten zondernou eens echt goed te luisteren en met tegenargumenten te komen.Ik heb me er wel in verdiept en ken zelfs 'nieuwe nederlanders' in mijn omgevingdie op die partij gestemd hebben, gek hè. Ik kan wel verklappen waarom,maar denk daar zelf maar eens over na.Ik kan ook wel negatief gaan doen over bepaalde partijen en gisteren heb ikidd, Vie, me wat schertsend uitgelaten over links, een beeld om te prikkelen gegevenAls ik gisteren Koenders zie of Hamers kan ik daar van alles van vinden, maar dat doe ik nietlaat ze in hun waarde en luister goed naar wat ze beweren en vel dan een oordeel.Ik heb er niet op gestemd, op de PVV o.a. omdat er geen coalitie meete maken zal zijn. Een coalitie vormen wordt sowieso een ramp,er is geen enkele bevredigende samenstelling te bedenken.Volgende keer ga ik denk ik niet meer stemmenof alleen op een partij als Mens en Spirit.Of op Jetta Klijnsma (PvdA, jaja) o.d, iemand die écht bewogen is met de medemenseen heerlijk mens, wat een positivisme!Werd hier op geattendeerd door mijn K-vriend en heb haar gezien op TV.Verder vind ik niet dat we hier uitgebreid over politiek moeten gaan pratendaar is dit forum niet voor, maar de verschijnselen uit de politiek doen zichhier ook wel eens voor: vooroordelen, het negeren van mensen , tegenstellingen creëren (niet drinkers vs wel drinkers), met modder gooien,achterkamertjespolitiek(pb), etc.Wat een speeltuin...En nu eens kijkenof ik hier nog veilig terug kan komenBen benieuwd..Ik zou niet reageren. Daar vind ik andere platforms beter geschikt voor.Het enige wat ik deed was mijn frustratie opschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dees, ik wil niet hard klinken, maar ik zie je soms teveel in een slachtoffer rol kruipen.Jane (hoi Jane!) haar vraag is terrecht... dan vindt je ons dus ook zielig....en dat vinden we zelf van niet hoor! (nou heeeeel soms dan eventjes:D )Kom op: laat je kracht zien. Die is er ook namelijk!!Ja, nog even weer over die nieuwelingen....zitten wij als bekenden niet soms teveel op een hoopje te kleppen? (ik wel)Dat is knus, maar voor nieuwe mensen lastig.Nu zegt Pietje Bel ook al dat hij/zij het alleen moet doen.....da's niet leuk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Borretje, dan heb ik het verkeerd begrepen. Als je je zo verloren voelde in de winkel weet ik wel wat je bedoelt. Je geeft jezelf (net als ik dat doe bij mezelf) de schuld van iets wat iedereen kan overkomen.Heel knap dat je zonder drank naar huis bent gegaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 JaccIk ontken toch dat het vaak gebeurtdat 'walsen'Als er een noodkreet is, hoe voorzichtig ookwordt het meestal echt wel opgepikten die ene keer dat dat niet gebeurtis meer uitzondering dan regel.PietjebelIk vind het raar dat je schrijft dat hetverspilde moeite is om hier te schijvenwat je bezighoudt, wat moet je hier dan doen?Vertellen waar een ander mee bezig is?Je komt hier voor jezelf in eerste instantie en iedereen schrijft over wat hem/haar bezighoudtOf heb je het idee dat niemand naar je luistert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden