Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dar zou dat filmpje niet een tikje gemanipuleerd zijn, juist om Rita voor gek te zetten?Ik denk dat aangetrouwde kleinkinderen toch iets anders zijn dan dat echte oergevoel wat je als moeder kan hebben. Tenminste dat stel ik me zo voor.Daarbij komt (al fietsend op een landweg komt men soms op diepe gedachten, en dit is een beetje een zijsprong) dat ik me moeilijk hecht. Ik bouw altijd een emotionele ontsnappingsclausule in, voor als een relatie van welke aard ook, pijn zou kunnen gaan doen.Het is niet dat ik niet om mensen kan geven, want dat doe ik wel. Maar altijd met een achterdeurtje.Goed vind ik dat niet van mezelf.Enfin, zomaar een ontdekking van vanmiddag, die naar aanleiding van de verhalen hier vorm krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Zo ik ga afsluiten. Ga lekker banken.Tot morgen en truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik ga je zo antwoord geven over de vraag over kinderen Bor, maar ik ontdek net dat ik nog iets vergeten ben bij de super, wat mijn kat me niet in dank gaat afnemen.Als jij er over een half uurtje nog bent, vertel ik het.Dar, lekker rusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Even iets anders: ik heb een nieuwe verslaving!http://www.funnygames.nl/spel/bejeweled_1.html'k Heb 'm op m'n desktop geplaatst: vanochtend al te laat op school, en vanavond konik maar niet van mijn werkplek loskomen. Verslavingsgevoelig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 O God, jij ook al Alaine???? Kijk maar uit hoor, een paar vriendinnen van mij zitten tot midden in de nacht te gamen. Oei Oei.Het geeft een hoop spanningen omdat je altijd in een bepaalde tijd iets moet halen, en dat wordt opgevoerd, terwijl een Alci eigenlijk rust en ontspanning wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik ben een tijdlang nogal verslaafd geweest aan deze. Altijd maar weer proberen een record te breken. http://trackmill.com/virus-2/Maar Bejeweld ken ik ook ja. Ook ernstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hey Bor, het maakt ook inderdaad niet zoveel uit, het is er door allerlei omstandigheden gewoon niet van gekomen, kinderen. Ik had het zeker tussen mijn dertigste en veertigste graag gewild, maar ja.Ik vond je opmerking gewoon erg lief, en ondanks dat ik het kinderloos-zijn allang heb geaccepteerd, was het toch een beetje balsem op de wonde. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Alaine.... nu heb ik er denk ik ook een verslaving bij.EN BEDANKT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Graag gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ach Bor, daarom geloof ik ook in reïncarnatie. In een volgend leven ben ik vast een vermoeid katholiek Italiaans moeke met 16 kinderen aan haar rokken Het is niet zo erg. Ik had het graag gewild, die ervaring. Ik geloof namelijk dat er geen liefde zo sterk is als van een moeder voor haar kind. maar dat brengt ook weer allerlei angsten en zorgen met zich mee, ik hoef alleen maar naar jou te kijken. (Dit is niet rot bedoeld.)Misschien heeft een hogere macht gezegd dat ik er in dit leven nog niet aan toe ben, die verantwoording.Zo, weer even tot de dingen van de dag.Ik was zojuist even bij 0001C en daar waren allerlei mensen bezig om kratten bier in te laden. Op donderdagavond? Misschien vanwege het WK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik breng tegenwoordig op zaterdag ook een tas vol lege pijpjes weg. (malt en o% witbier smaakt met dit weer erg goed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik geloof dat bier in alle supermarkten in de reclame is Vie. Da's idd vanwege het WK. Daar drinkt men graag bij kennelijk en dat weten de winkelketens maar al te goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: VieAch Bor, daarom geloof ik ook in reïncarnatie. In een volgend leven ben ik vast een vermoeid katholiek Italiaans moeke met 16 kinderen aan haar rokken Het is niet zo erg. Ik had het graag gewild, die ervaring. Ik geloof namelijk dat er geen liefde zo sterk is als van een moeder voor haar kind. maar dat brengt ook weer allerlei angsten en zorgen met zich mee, ik hoef alleen maar naar jou te kijken. (Dit is niet rot bedoeld.)Misschien heeft een hogere macht gezegd dat ik er in dit leven nog niet aan toe ben, die verantwoording.Dan denk je precies hetzelfde als ik Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bor. dat is toch helemaal niet erg als je dit zegt. Ik denk dat je misschien wel bedoeld te zeggen, ik wil die zware pijn en last niet hebben van de kinderen. Niet zo zeer dat je geen kinderen had willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bor, met jouw oudere kinderen is het toch goed gegaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ziezo, de leftovers zijn op.Ïk duik eens achter de tievie.Morgen weer vroeg werken.Slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Oei Bor... wat naar klinkt dat.Ik dacht dat er nog meer kids waren, maar dat is dus niet zo.Heb je nu beter contact met je dochter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja Bor. ik kan me goed voorstellen dat, als ze je voor alles uit maakt en na lange tijd weer terug komt, dat je je dan ook goed over de sijk voelt. Nu zou je dan wel goed zijn. Maar woont zij nu ook bij jou? Samen met het kindje of heeft ze eigen woonruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeNou, Het is gezond, groen en vrolijk. Rara wat ist? Een krop slahaha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Een dansend spruitje:PGoed mensen ik ga afsluiten. Morgen dienst dus een beetje bijtijds naar bed. Trusten allemaal en tot morgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Pffff, bor, ben zo slecht in mopjes, Maar zie dat je toch weer een beetje vrolijker lijkt dan vanmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Had ik het toch bijna goed :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik ben ja.Maar ik weet er geen. Next! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 SjoDat was weer reuzefijnWel gesloopt, maar ik heb ook erg mn best gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Trusten bol. en een mooie werkdag morgen, dat je maar veel dieren weer een beetje blijer mag maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden