Spring naar bijdragen

zaterdag 12 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank :rose: voor je antwoord. Het is voor mij altijd erg belangrijk dat iemand mijn gevoelens herkend. Dat maakt het een beetje makkelijker voor mij. Dan heb ik niet het gevoel dat het vreemd is of zo. Ja uren staren naar iets dat niet, meestal duurt het een paar sec. Apathie noemen ze zoiets geloof ik.

Vonnie ik hoop het ook want dat zou voor mij een heel stuk schelen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k'weet niet of ik het apathie zou noemen Bol
onder deze definitie zou ik eerder geen enkele intresse so what ever noemen
neem nu gisterenavond toen je moe en voldoen, ja zelfs fier over je prestaties, even binnenwipte op de dageraad om gewoon te vertellen dat je weer een aantal diertjes hebt gered
neen, iemd die apathisch is interesseert zich geen bal hoe het met die dieren gaat
...
jij daarentegen hebt nog steeds die drive!!!
de wil tot ... verandering
...
ik noem zie het eerder (zoals mss Tas en zelfs JIJ het heeft genoemd) de hersencellen die even op 0 willen komen te staan... effe rust, weg van dit alles ook al heb je je even kunnen uitleven in fysische arbeid.... je psychisch evenwicht zoekt ook zijn weg en zoekt zij weg on it's on way :)
dus
do not worry lieverd
je bent goed bezig, en laat dit ook even gebeuren:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze is vast al onderweg.
Ik ga me klaar maken. kom zo nog een bak koffie doen.
Ik had het nog niet verteld maar Den Haag ligt gevoelig voor mij. daar was mn laatste winkel. De Goede Doelen Winkel. Wat hied ik van die winkel zeg. Ik ga er maar niet naar binnen want dan doet mn hart pijn van jaloezie op degene die er nu de leiding heeft.
Douchen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, mijn :heart:gaat naar jou
ik zal in de komende weken aan je denken ook al ben ik een paar duizende km van je
en als het even kan ('k weet niet of ik tijd zal hebben) lees ik wel hoe het met je gaat
maar naar mijn gevoel en intuitie
even of the record maar ik ben bekend voor mijn 'grote teen' die raar gaat doen):D
ik geloof in je, en alles komt goed, ieder steentje (in jou vijver:)) zal zijn plaatsje krijgen
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal

Bolletje even deze voor jou:heart:
Omdat ik je zo een harde werker vind
Letterlijk en figuurlijk!

Zonnetje voor als ik je niet meer spreek,
Ik wens jou een hele fijne opgravingstijd.
En dat je maar veel, mooie mensen mag ontmoeten.

De meetinggangers ook veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Witte, en al de mensen die vandaag en vorige dagen ook 'even' aan mij hebben gedacht

zoals ik reeds vandaag en gisteren heb gezegd
met een minder steady hartje, vol van zorgen en piekeren hoe het hier verder gaat/moet,
maar ook met puberale zenuwen, telkens weer (en ik doe het nu al een paar jaar)
ga ik weer dit avontuur tegemoet

soms lijkt het een droom... zo van - dit kan niet waar zijn, gebeurt dit echt in mijn leven?-
en nu meer dan ooit!
geloof ik dat ik er recht op heb
want idd (dank aan iedereen en aan de lieve slingers die ik gisteren heb gekregen)
ik ben nu 2 m nuchter en 'ga terug naar mijn thuis, daar waar alles begon....een paar jaar geleden'

niet dat ik ooit (laat ons even duidelijk zijn) onder invloed heb gegraven
kan ook niet
is niet mogelijk onder deze werkomstandigheden- hittes
maar bij deze toch aan jullie allen
:heart::sun::present::rose::heart::sun::present::rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan maar even hier want ik krijg op de meeting draad geen gehoor:

Weet iemand hoe laat en waar? En wie er komen?

Verder ga ik gisteren niet lezen, niet te doen.

Bol, maar ook Tas, en ook aan mezelf: wij alkies hebben iets "verkeerd geprogrammeerd" waardoor
we van start gaan, de eerste honderd meter vliegen, de tweede kilometer hardlopen, en dan pas op
het bordje kijken waarop staat: nog 40 kilometer tot de finish. Die komen we dan jankend over op
ons knietjes! Of te wel, de remblokjes zijn kapot, niet alleen met drinken, maar ook met doen, en
voor mij met niet "nee" kunnen zeggen, en vooral jezelf niet kunnen doseren.

Je komt dan van de adrelanine-rush na 2 km in een dip en denk ik ga maar zuipen dan kom ik die
laatste (hum) 40 km wel door. Nu we dat zuipen niet meer doen, moeten we ook die eerste twee
km. beter plannen.

Ik ben er ook geen held in dat doseren, maar mij helpt het (als ik er aan denk) een planning te
maken op papier.

Wat nog 99 vd 100 keer niet lukt, ben alkie in hart en nieren. Vannacht zelfs gedroomd van wijn,
dat iemand een glas in mijn hand douwde en ik een slok nam, toen leegkiepte.
Had alles met die begrafenis van gister te maken denk ik. (moeder van beste vriendin).
doet er verder niet toe.

@PP,
het valt mij op, dat zodra er in een discussie iets gebeurt wat blijkbaar voor jou niet
door de beugel kan, je wél reageert, en als het ware iemand daarvoor ter verantwoording roept.
soms ben ik het met je eens, vaak niet, maar dat geeft niet.
Hierdoor lever je zelf erg weinig een opbouwende visie aan de discussie, en dat vind ik jammer,
ik had graag meer van je geweten, en hoe je over sommige standpunten inhoudelijk denkt,
en niet alleen over meta-discussie (hoe iemand reageert op iets zonder op de inhoud te reageren).
(Je verwordt dan eigenlijk tot een soort onzichtbare discussie-recensent, een soort dirigent die in de
coulissen staat, die alleen te voorschijn komt als iemand in de discussie een steekje laat vallen in de vórm van de discussie, zeg maar niet 100% correct zijn instrument aanslaat. Of zich niet 100%
correct bejegent t.o. iemand anders, terwijl dat hier op dit forum best kan, we kunnen best wat van
mekaar hebben).
Dat vind ik niet altijd even fijn. En die mening is dan weer uitsluitend van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch een schat van een dochter,
die zei dus tegen me:
zeg mam, jij moest toch weg vandaag voor iets van adb?
ze weten dat ik hier schrijf,
en waren de meeting niet vergeten.

Maar Jane, helaas, 13 uur ga ik niet meer halen!
En misschien is het na die zware dag van gisteren
ook beter voor me.
Wel jammer, maar ik ben toch altijd zelf voor de
meetings die door Tactus ondersteund worden
qua organisatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje vanmorgen had ik iets huishoudelijks en ik dacht bij mijn eigens, was Houtje er nou maar. :)

We zullen het vanavond wel allemaal lezen, wie er waren en hoe het was.

Oh, ik herinner me nu ineens dat ik via het dakraam en de goot en de regenpijp naar beneden zou gaan. Even uitloggen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Em hoe gaat het n écht met je????

ik weet (ondertussen wel van het het bijlezen dat je AD is verhoogd) ... en dat je af en toe het zonnetje zien:rose:
hopelijk zal in de nabije toekomst die zon meer en meer schijnen op jou 'kroontje'
maar toch hoor ik geen enkele noot achter het verhaal van de AD?
dus bij deze
hoe gaat het met de EM (zonder AD)verhaal
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Vietje toch. Zo'n hoge nood?;)

Houtje, dat is het lieverd. Wat ben ik je dankbaar voor je bericht. Natuurlijk is het zo dat ik de consequenties niet in zie van dat gene waar ik aan ga staan. De laatste 100 mtr. zijn vaak zo zwaar dat ik het niet haal.
Heb net ff op de bank gelegen en gevoeld dat het nu voor mij erg zwaar is en voor het eerst in m'n leven heb ik zo duidelijk gevoeld wat ik niet goed doe.
Dus vroeg ik mezelf af, wat kan ik uit besteden. Nou bijna alles als alleen nog een vijvertje graven. Dat is te doen maar de rest zou ik in principe uit kunnen besteden. Dat gaf mij wat rust en ik moet me daar ook aan vast houden. Maar ik ben zo blij met jouw antwoord dat dat een beetje in het gedrag zit van een alci. Dat is het werkelijke delen en dat voelt zo goed aan. Dank daar voor en een hele dikke:sun: voor jou hoor. Je bent een ontzettende lieverd.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon, ik was even douchen dus vandaar mijn late antwoord.
Maar ik ben met vanalles bezig.
Met het werk, om dat weer op de rails te krijgen, mijn biol. moeder daat heb ik het contact even mee op een laag pitje gezet.
Ik heb een vriendin waar ik wat moeite mee heb en dat raakt me en verder vooral voorbereiden op de vakantie.
Ben nog steeds niet blij en al deze dingen, wat ik net schreef, geven me zorgen en stemmen me tot nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...