Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeTja, een dip Gifted ... die ging je dan voorheen wegdrinken. Niet echt natuurlijk want de volgende dag was ie er gewoon weer. Wel fijna dat je nog steeds geen zin hebt om te drinken. Hoe komt dat, denk je? omdat ik gewoon niet wil denk ik op het moment de wil is sterker als de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dat heb je dan goed voor elkaar Gifted. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunIk heb geen flauw idee hoe lang en hoe veel je dronk Gifted. Mijn ervaring is hoe minder je drinkt hoe gevoeliger je lichaam wordt. In eerste instantie wellicht zelfs overgevoelig. Dat je geen zin hebt om te drinken lijkt me een goed teken. Misschien kun je de gevoelens met een zekere nieuwsgierigheid benaderen. ik dronk 4 keer per week 6 tot 10 halve liters bier, en wat gevoelens betreft ik word een beetje overgevoelig ja en erg emotioneel. mupke bedankt v/d belangstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dat herken ik wel Wing. Zo was mijn 1e periode ook. En nog steeds wel eigenlijk. Ben ook nog een groentje he?Ik zag er wel een behoorlijke uitdaging in om eens te gaan ervaren hoe het leven zonder alcohol eruit zag. Hoe dat zou voelen ook vooral. Een beetje beangstigend vond ik het vooraf ook wel. Maar het valt reuzemee eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ta, Wing.Was bijna van plan nog 'n heel verhaal over m'n meissie te schrijven, maar dat doe ik niet.Het is nl. erg grijs, en niet zwart-wit.Onvoorwaardelijkheid is voor de heremiet, iets waar ik wel naar neig.De afentoe zelfopsluiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: Gifted1mupke bedankt v/d belangstelling Daar hoef je niet voor bedanken. Ik vraag het wel weer eens terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik ga vanavond eens lekker bijtijds naar bed.slaap lekker, jullie achterblijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 slaap lekker mupke@wingchun ik slaap steeds beter maar word nog wel vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunJe klinkt stevig Gifted. En je hebt een dijk van een collega. Dank je, stevig maar toch ook zwak en m`n collega ben ik erug dankbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Volgens mij heeft 't leven twee steekwoorden: eerlijk en konsekwent. Misschien hier in verkeerde volgorde van belangrijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Denk ik van wel, konsekwent is recht vooruit, eerlijk heeft z'n bedenkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Konsekwent is veel makkelijker dan eerlijk, je hoeft alleen maar stoer door te doen. En zelfs eerlijk bestaat niet, maar is wel veel eerlijker dan konsekwent.De konsekwentieverfoeiende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Slaap wel, Marika en Wing, this old sod is going to bed.De sok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Als alles goed gaat pak ik morgenavond voor een paar dagen de boot naar m'n eigen eilandje; das maar goed ook; want hier denk ik al een dag of 4 aan de lokale wijn, die ik trouwens, toen ik dronk, helemaal niet lekker vond. Het is de illusie die bij het beeld hoort wat ik heb; een soort filmbeeld in mijn hoofd, bij net die ene wijnsoort. Ik zou denken dat ik na ruim 15 maanden droog die illusie wel doorgrond had; het verlangen naar een beeld wel omgezet naar werkelijkheid en blij te zijn met die werkelijkheid. Thuis dacht ik dat ook wel te zijn maar hier dus net niet; vreemd, vreemd.Het blijft af en toe een tikkeltje lastig dat thuiskomen bij mezelf; waarvan ik dus vind dat ik dat overal moet kunnen zijn; ook als ik niet thuis ben.Er zit hier wel een uil in de avond en een duif in de ochtend; allebei op dezelfde telefoonpaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 jongens en meisjes ik ga jullie verlaten m`n bedje roept morgen dag 11, we zullen zien....slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 goeienavond saamWat je vindten wat is Dhendro:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Jane voor mij ?? Daar kan ik niet zo goed tegen maar wel lief.Nee Marika, ik drink ook niet, ga het ook niet doen maar ik had al een tijd geen trek meer en de laatste dagen wham trek, dan ga ik kijken waarom heb ik trek en dan kom ik weer van alles in mezelf tegen; trek verwart me een beetje, maar ik ga er niet meer van drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Mmm Wing valt tegen als ik beeld en werkelijkheid niet als eenheid accepteer, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hoi Marika:lips:en dag Marikaik wilde net uitloggenmaar zag je nog net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Marika, een week is goed, in het begin gewoon alleen maar niet drinken, op een gegeven moment gaan kijken wat er achter de trek zit en dan kan je het ook zien. Ik vind het wel een mooi proces, niet makkelijk altijd, wel mooi. En toen ik begon met stoppen zou ik geen seconde hebben kunnen denken waar ik nu sta en ik dronk veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dat is fijn Marika, ook goed dat je bent teruggekomen op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Die ga ik ff laten bezinken terwijl ik het maantje en jullie welterusten zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Good for you marikadat je hulp hebt!slaap lekker mensenga ik ook doen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 schaars maken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 echt te laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden