smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Emotionele chantage is een beladen woord voor me.k realiseer me vaak dat ik in dat gebied verkeer.Maar waarom zou ik inleveren als hij er geen fk voor doet?Ja, ik ben er niet uit... het spijt me, dit is een schaduwkant waar ik niet uit kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 GoedenavondBen weer terugAlle drankmomentenweerstaanAlleen net toen ik thuiskwamhad ik opeens trekoude gewoonteNieuwe oplossingenHeb hier en daar wat gelezen.. maar ga nu eerst etenEen prettige avond.Cathy:present:zusje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Nee, ik kan niet samenleven misschien. Rudy (hart: emotion wil nooit op de geëigende plek komen..., zie elders, die is voor jou .(geeft nix hoor, zei ze stoer)... ik kan niet samenleven...maar heb wel alle talenten paraat voor wie daar waarde aan toekent: waar!!PP ik hoop dat je nog iets wijs' te zeggen hebt.Nogmaals: ik moet alles for granted nemen.... hij gaat zijn gang.Ben ik ook nog ergens??Binnen de afwegingen zit toch al de emotionele mogelijkheid tot chantage??Tot op zekere hoogte snap ik dat ieder zijn belangen heeft.Tot dat het de pan uit rijst. Mijn belang telt ook!Zijn kids hebben hier de boel zodanig op stelten gezet, dat mijn ruimte ernstig in het geding kwam en ik enkel voor de opruim dienst deed. Zijn dochtertje spelede ons uit. Hij ging erin mee....Dat vond men normaal.Ik heb er het mijne mee.Ik dacht dat er met me rekening gehouden werd.ah, soms lees ik het zelf na,.... en denk: nou klaar dus...!!sorrie: hier een vastbijter.Een erge...!!ook voor PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Zo, leuk gezongen. Nu is het weer niet zeker of ik elke week kom, of ik heb het verkeerd begrepen dat kan ook. Nou ja, ik zie het wel per week, straks toch de zomerstop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Straks komt een film die nogal veel indruk op mij heeft gemaakt. GrimmEen sprookje, maar dan in nieuw jasje. beetje van deze tijd zeg maar.....Ik ga em weer kijken !http://www.tvgids.nl/programma/9524448/Grimm/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Goed gedaan Borretje, lekker he, als je merkt dat zoiets goed gaat omdat je fris bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hoi allen, Cathy, er is al veel gezegd. Dus hou ik even mn mond. Niet omdat ik er niet zo mijn gedachten bij heb, maar wel omdat eigenlijk alles al wel gezegd is,.Ik hoop dat je er een beetje goed uitraakt; deze twijfel, de onzekerheid over wat wel of niet te doen en hoe nu verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Ja Borretje, het heeft best zin om de trek uit te zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Marika, je zegt het: ,......dank je.Ik vind het moeilijk en ook niet kloppen.... Onvoorwaardelijke liefde. Huh?Het wordt gebruikt, heel vaak uit eigenbelang! Zooooo is dat!! (vet)Dochterlief schermde ermee toen ik vond dat ze haar rotzooi zelf moest opruimen.Slimme meid;ze heeft me nog vaak in haar tang! "je houdt toch van mij... zo hoort het toch....?"Er is heel veel tegen me gebruikt waari k dan - als aarzelende-lieve partij over wilde nadenken - schat die ik ben (echt dat ben ik!)Ik voel me zó genegeerd......zo niet..welkom.Wat bljft er over dan kiezen voor mezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: MarikaIk geloof niet in onvoorwaardelijke liefde tussen partners. Ik geloof in geven en nemen en daar een evenwicht in vinden die voor beiden prettig is. Ik wil je voor nu heel veel sterkte wensen, ik vind het zo naar dat je je zo voelt. Wilde nog even reageren maar moet nu toch even terug naar de visite, anders is dat ook weer zo raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Mooi , sorry, hoorde bij het vorige bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Honden hebben onvoorwaardelijke liefde !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Ik voel me zó genegeerd......zo niet..welkom. Ahhh, ik kan het niet laten. Zeg er toch nog iets over. En dan specifiek over wat je hierboven schrijft.Je genegeerd voelen is rot. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Cathy, als dit een aanhoudend gevoel is wat bij jou leeft en niet een momentopname, dan moet je er iets mee doen. Want dat gaat niet zomaar weg. Misschien eens een boek erover lezen: Als hij maar gelukkig is. Ken de schrijver zo even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Hey lieve mensen.Ik kom iedereen ff een nacht:sun:je geven want ik plof zo in bed. Vandaag veel in de tuin gedaan en vanmiddag kreeg ik bezoek. Dus ben nu een beetje kaduk.Slaap lekker iedereen, en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Mup, ik denk dat ik de ins en outs ken.Een volgend boek kan ook afleiden van wat ik al weet.Ik voel me heel dichtbij mijn maatje maar ben eigenlijk ook veraf... het is aan hem nu.......Ik kan het niet helpen, de wereld vergaat terwijl ik weet dat de wereld niet vergaat........?Verstand en gevoel.okee, ga slapen nu.Heel erg bedankt voor de aasndacht en liefde.Tot gauw!Liefs, Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Trusten, ook jij Wing!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 jongens hoelang duurt het eigenlijk voordat je lichaam aan het nuchter zijn gewent is? ik bedoel ik voel me licht in me hoofd en begin weer van alles te voelenkweenie echt wat ik er mee aanmoet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Gift, is het een vervelend gevoel in je hoofd of juist niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 @mupke een vreemd gevoel...iets wat ik niet kan plaatsen en normaal wegdronk maar nu moet ik er mee gaan dealen ennuh nibb-its zijn lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Dat klopt niet Wing. De rode zijn écht lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 quote: Originally posted by: Gifted1@mupke een vreemd gevoel...iets wat ik niet kan plaatsen en normaal wegdronk maar nu moet ik er mee gaan dealen! Ja maar, is het een feestje in je hoofd (euforie?) of zit er een dip?Beide kunnen trouwens volgens mij triggers zijn om te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 meer een dip dan een feestje...maar het mooie is ik heb geen eens zin om te drinken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 He, Cathy, make up your mind, en sterkte daarmee. Het gaat allemaal wat zwart/wit, vind ik, rust.Onvoorwaardelijke liefde, tjah. Honden, zeker, moeders en kinderen? Net niet.Er is altijd eigenbelang. Mijn goede moeder is aan haar laatste dagen toe, bedlegerig, eet niet meer, paar slokjes per dag, geen medicatie meer alleen pijnonderdrukking, verzorgingshuis. Als ik daar ben is het goed, we lachen zelfs, maar eigenlijk wil ze naar Pa, die al 14 jaar dood is. Dat begrijp ik.Ik heb altijd moeite met haar gehad. Ze heeft het hele gezin met emotionele chantage geregeerd. Mijn geliefde vader was haar willing surf. Omdat ze anders geheel confuus werd.Nu zijn die dingen niet meer belangrijk. Zij weet wat ze wil, ik weet wat ze wil. Het is goed zo. Ik kus haar, zij kust mij. Veel wordt niet uitgesproken, en dat is goed. Er is vrede, en zo moet ze gaan.Morgen komt gelukkig m'n zus die in het verre Belgie woont, relief voor mij, maar zus laat zich nog wel inpakken, heeft schuldgevoel. We zien.De overdenker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Tja, een dip Gifted ... die ging je dan voorheen wegdrinken. Niet echt natuurlijk want de volgende dag was ie er gewoon weer. Wel fijna dat je nog steeds geen zin hebt om te drinken. Hoe komt dat, denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden