Spring naar bijdragen

20 juni 2010


VM1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve meisjes,
Ik moet er echt vandoor.... hoogste tijd, kan er niet meer onderuit... ik ga mij klaarmaken voor de rest van de dag.
Allemaal een fijne dag ... Igor , blijf genieten van de voorpret hoor.
Ennnu, hou de dag in top, je laat alweer de dop er op, hihi, wat een baggerrijm;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doeg doeg Vonnie.

Hé die Dar. Nee de film was niet zo goed. Ik kijk altijd erg naar hoe de acteurs spelen. Komt het echt over of niet. Nou gisteren was dat niet het geval. Dus heb ik ergens anders naar gekeken.
Ga jij vandaag nog iets leuks doen?
Trouwens wat zijn jullie allemaal vroeg zeg.
Nieneke slaap jij nog wel goed?
Mis trouwens Marjo al een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darrie wat voor 'n cursus ga je volgen? Je zal het vast en zeker al wel geschreven hebben.

Ikzelf wil eens op m'n gemakkie een paar kruiwagens gaan scheppen voor de nieuwe vijver. 't Wordt een kleintje hoor dus misschien dat ik het in een ochtend klaar krijg. Ik schat zelf zo'n kruiwagen of 8. Dan het rubber d'r in en dan water. Maar ik blijf goed naar mijn lichaam luisteren hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Bol, hier gaat het redelijk, het is wachten op de pups. ik zit op dag 4 geloof ik als ik deze droog houdt :D. moet lukken. heb gisteren ook niet getoast op de pups hoewel ik er heel veel behoefte aan had.
vandaag maar eens goed bedenken hoe ik het allemaal doe met de pups. een beetje veranderen in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Darretje toch. Ik heb al van alles gehad hier. Geitjes, schaapjes kippeltjes honden en ga zo maar door.
Mijn voortuintje is een rand van 30cm. tegen het huis aan.
Achter komt er nog een klein vijvertje omdat ik veel te veel vijverrubber gekocht heb. Zonde om dat te laten liggen.
Maar dit is een dag werk hoor. Aankomende week komt er een tuinman hier die de rest gaat doen. Maar alles wat ik nog zelf kan, dat spaar ik toch weer uit.
Toch zal ik blij zijn als het helemaal af is. Dan zie ik het resultaat van het harde werken. Een onderhoudsvrije tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen!!

Allemaal leuke dingen zie ik voorbij komen deze ochtend.

Nog een vijvertje
een pup
en een cursus webgedoe
jammer van yvonne dat ze moet werken
en wat kan je iemand blij maken om te openen :D

Dar,
heb je nu twee cursussen of haal ik vanalles door elkaar heen?
ik dacht vorige week al, heeft ze nu zaterdagen zitten wachten op haar cursus?

Igor,
2 pups!
samen zijn ze ook heel groot he? dat weet je toch?
geintje

Spannend hoor de komende twee weken, het wachten duurt alleen zolang als het leuk is.

Bol,
over gestapt op de kleine projecten?
gelijk heb je! dat is een stuk overzichtelijker


koffietijd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik zat die film te kijken "the golden bowl" moest wel wat zijn. maar.... Zoon zei op een gegeven moment: je slaapt mam!

Twee jaar geleden dacht ik "ik neem nog een kitten dat is gezellie voor onze andere kat!" had dat bij een vriendin gezien waar ze poot-in-poot sliepen.
Nou na 2 jaar kunnen die twee katten mekaar nog niet zien, vooral als ze honger hebben is het letterlijk meppen met de poten op elkaar.
Pffffff..... als ik nog eens wat weet hoop ik dat iemand me tegenhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Morge Houtje

misschien helpt de derde????
:D

hier hetzelfde hoor met vier!
het is continue knokken geblazen maaaaaarrrrrr................
totdat er een hond voorbij komt, dan sluipen die vier katten van mij om die hond heen
en als het een domme hond is.............

pfff, ze kunnen tenminste wel samenwerken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...