Spring naar bijdragen

20 juni 2010


VM1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze is 'em, tadaaaaaaaa. En wat is de hoofdprijs ???? Een nieuwe drankloze dag, daar doe ik het voor. Geen valkuilen vandaag, geen triggers, dit wil ik niet verpesten. Is speciaal voor mij en mijn pilletje begint te werken, dus hou ik het bij mijn allereerste 1000 berichtjes.
Bedankt iedereen voor jullie input, Wil gaat met een glimlach naar zijn bedje.

:lips: Bye Bye :lips:

Hou jullie goed hé :moon:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat nog even een en ander terug te lezen van gisteren...
Sorry , ben niet al te gezellig...
En ik moet er zo ook vandoor.... familiebezoek vandaag , eerst 2,5 uur rijden.... dan paar uurtjes praten / koffie drinken/ hapjes/ glaasje fris met mensen die ik absoluut niet mag :angry: , dan weer 2,5 uur terug rijden. heb er dus geen ene bal zin in.
Voordeel is wel dat het geen lekker weer is... anders had ik het nog meer zonde van mijn vrije dag gevonden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahaha, dank voor de tips.....
Maar nee, dit is iets waar ik me niet aan kan onttrekken helaas.,hihi, maar zal aan jullie denken straks.

En inderdaad Nien, het gaat vanzelf voorbij.

Dar... nog even volhouden .
Over een paar jaar heb je de tent weer voor jezelf.... zo heeeeeeeeeeeerlijk rustig die zondagochtenden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar,

Andere tijd hmmmmmm, andere plaats?? Soms wel, soms ook weer net niet. Wat ik wel ondervonden heb tijdens al mijn omzwervingen, is dat oost, west, misschien toch wel thuis best is. Er is nl. overal wel iets maar jezelf blijft jezelf en daar moet je mee (leren) leven.

Rustige ochtenden, daar ken ik tegenwoordig alles van! Ik zou zelfs speciaal m'n wekker zetten om van de ochtendrust te genieten.
Als ze allemaal wakker zijn kan je er zeker van zijn dat ze, zelfs al trek ik me terug met m'n lab op een heel klein plaatje aan de keukentafel, zich allemaal op 1cm naast mij zetten. (Nogthans speel-,slaap-, pc-,TV-,zitkamers genoeg :confused;).Heel claustrofobisch soms! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...