Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeeeeedemorgen,

Sorry dat ik er tegen in knal maar its my birthday!!! ADB! Wel een zaak bij de zedenpolitie lopen tegen een begeleider van de kliniek die A in mijn kamer stond[snachts om 2 uur met gebruik van ZIJN sleutel,] en dat hij bewezen aan mijn slipje trok tijdens de afwas daar, hij heeft ook al bekend gelukkig!
Ik ben snel weer dagelijks te vinden hier maar zat emotioneel in een enorme crisis maar het is weer goed met mijn man dus ik ga ervoor!!!

Mensen ik ga even de taart kopen! Ik krijg helaas geen cadeau's[tijdelijk geldgebrek van een week] maar oke, dikke kus voor jullie allen en ben zsm terug op het frum!

XXX

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.
Suus van harte gefeliciteerd en nog ele goede droge jaren toegewenst.
Ik ben vrij deze week, een trigger. Heeft iemand nog suggesties, ga al en aantal leuke dingen doen, maar toch er zijn van die momenten.
Nu nog niet hoor, maar je kunt de dingen beter maar voor zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval hier komen Kruimel als je het moeilijk krijgt en zin in alcohol. Dat is heel belangrijk. En verder proberen veel leuke dingen doen. Jezelf bezig houden. Iets waar je je veel op moet concentreren. Goed eten als je trek krijgt. Dan moet het lukken.:heart:

Goeie morgen Caro en Jane.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletjes bedankt, had zelf ook al zoiets bedacht. Maar er zijn van die momenten dat je niet eens zin hebt om je computer aan te zetten.
Ga in iedergeval 2 dagen en nachten met husband op stap. En heb over 20 min. ook al een afspraak.
En ik beloof ik kom langs op het forum als het lastig wordt en misschien ook wel of natuurlijk als het goed gaat
Ik schrijf wel niet zoveel maar hou de discussie toch wel een beetje bij als de tijd het toelaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niwi, je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maar ik had gehoopt (ook volgens de bijsluiter) dat campral de drang vermindert. Nu ze is vermindert, daar niet van, maar elke keer ik weer eens begin, is het einde zoek. De dagen dat ik niets of bijna niets drink zijn nu veel talrijker dan ervoor. Had alleen gehoopt dat deze ervoor zou zorgen dat ik na de eerste, de goesting om meer zou minderen of zelfs uitlsuiten. Wishfull thinking ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerkijk ? echt niet, was echt niet gepland, had nog tegen T gezegd 's morgens dat het goed ging zijn gisteren. Toch kort na de middag was ik al helemaal omgedraaid. Wou persé naar mijn zus en schoonbroer met alle gevolgen vandien !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Campral is een zuchtremmer maar de wil om te stoppen of niet weer te beginnen moet je toch eerst hebben. Misschien Refusal of Antabus?

(is maar een idee, hoor). Ik slik nog de Antabus maar vind het niks dat ik iedere keer die medicijnen moet slikken. Is toch maar rotzooi allemaal voor je lijf. Van de andere kant alcohol natuurlijk ook. Ik denk dat je wil toch het belangrijkste is.

Och lopen hebben we ook niet in een keer geleerd.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...