fleurtje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi pioenrooskan je gevoel wel ergens begrijpen denk ik..voor mezelf ben ik eigenlijk veel vlugger lastig met drank op. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Je kan het niet op voorhand inschatten natuurlijk..Dronk ooit ook wijn maar ben toen overgeschakeld op bier. Even slecht natuurlijk maar bier had ik meer onder controle..Dit is geen tip hoor want het zou maar een beroerde zijn! Maar met bier kon ik het altijd meer gecontroleerd houden. Een fles wijn kopen en die niet helemaal willen opdrinken lijkt me zoooo moeilijk.Ook stel ik mezelf een aantal regels op. In de week drink ik niet, in het weekend mag het in beperkte mate. Maar het blijft een strijd. Of helemaal stoppen nu gemakkelijker is dan minderen weet ik niet. Op het moment werkt dit voor mij en misschien dat ik later mijn grens nog ff verleg en zeg..nu ga je twee weken niet drinken en dan mag je weer. Maar probeer jezelf een aantal doelen op te leggen..en kijk of het werkt voor jou.Weet helemaal niet of dit goede raad is hoor..ben zelf nog wat aan het aftasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Jannigje:voor jou een slinger!Je gaat hartstikke goed meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ooit was ik een verstokte stopperNiets mis meeMaar er bleef iets knagenNu is het andersAl blijft het oplettenWaar komt het vandaanDaar gaat het omOf je nu wel of niet drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Effe overgekeken...:$Superknap van je Jannigje!! (weet nog steeds niet goed hoe je een slinger moet maken ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 je slaat de nagel op zijn kop Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 From the voicesin da head..Het lichaam zegt de rest of eigenlijk allesBut you know the voicesLeave them! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Je bent zo stil bekkie? Er is toch niets mis hé?Heb je vandaag niet gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hartelijk dank Marjo, Alaine, Fleur en Wing!En ja Wing inderdaad, "you win some and you lose some", letterlijk en figuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Zelden zo'n mooie maan gezien. Voor wie wil snel kijken het is echt prachtig met die kleuren er omheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 T is hier wel heel stilletjes..De dees kruipt maar onder de lakens..morgen weer een oersaaie dag op kantoor, achter glas en dus niet in de zon Voor al diegenen die wat meer geluk hebben..enjoy en goed smeren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dat is een waarheidals een koeDe koe en het einde der tijdenvolgens een krantenkop hier op de vloerWinst en verlies zijnzaken van vreesPoor old head.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Sloeg weer nergens op verhipte druppel. Jannigje van mijn ook een dikke knuffel. Of miss was die mooie maan wel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Gezien Drup, mooi!Het had mss niet gehoeven JannigjeWe kunnen daarin blijven hangenEn ik doe het hoorBij tijd en vele wijlenMaar het heeft geen zindat weten weHet heeft tijd nodigEn zie het mooie eromheenHet was niet alleen "slecht"(ik heb een goeie dag, om te delen..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Drup: dank je wel hoor! Maar zo'n mooie maan kan een mens echt niet voor zich alleen houden.Ik heb je drama gelezen!!! Vind het heel akelig voor je! Ik hoop echt dat er een goede oplossing komt. Wing: ja hoor, het was wel een goede dag. Soms een beetje melancholiek hier en daar, maar dat was oké. Niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Nou, klaag maar raakAls dat helpt!Ik snap het wel But hee!No pain, no gain..Dooddoeners avondje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Nee Marjo, het was inderdaad niet alleen slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Wat is er met je Hannah1 maar vermoed al wat. Wil niks invullen voor jou maar denk dat je hetzelfde voelt als ik. Waar is de essentie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Het forum zit ff in een impasse.Is heel gezond, als er veel mensen meedoenGaat vanzelf wel weer over, zoals altijd.We gaan samen still going strong Hannah en alle andere.Jannigje Deze is voor jou.Ik vind het erg knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ha die Witte!Hannah:heart:Jannigje de 22e blijft een mooie dag voor je zovan harte met een heel kwart jaar :clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light::musicnote::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dank je wel WitteMensen, ik ga ook afsluiten, morgen weer vroeg opWelterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Het is een hele kluif JannigjeBenader die met liefdeVoor eerst voor jezelfEr is geen impasse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hee Jane, Alles in de midden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dank je Jane!Ja, het blijft wel een bijzondere datum op deze manier. En nu echt wegDaaaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik denk dat het een combi is HannahIdd zijn er van die tijd een aantal afgehaakt.Zie het mooie bericht van Tapas van vandaag.Ook denk ik dat als je gister gemeld had dat je zenuwachtig was voor vandaag, dat je zeer zeker bericht daarop terug gehad zou hebben.Daarnaast voel je zelf misschien de behoefte niet om het te delenmet mensen die je nog niet goed genoeg kent.Zou t misschien zo werken???Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe het is afgelopen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Er is af en toe chaos hannahmaar de betrokkenheid is er wel degelijkvervelend zo'n ontstekinglogisch dat je met jouw historie hiermee van slag bentBorsten zijn kostbare dingen en maken je soms erg kwetsbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden