Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou, het wordt tijd dat het wat warmer wordt ik heb vannacht om een uur of 12 nog een kruik gemaakt, en een dekbed erbij over gedaan, ik kon niet warm worden :D (tijd voor hondjes) en nu zit ik te tollen van de slaap, dus doe maar een grote mok koffie met lachroom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goooooooeeeeeeeede morgen allemaal!

Terug heeerlijke zonsopgang boven de weilanden en het is al een heel stukje warmer buiten.

Von ik kan zelfs mijne skijas terug aan dekapstok hangen!

Dar voor mij ook café - lachroom en een toastje met choco graag!

Ben je een beetje uitgerust Igor? Je was gisteren zo moe las ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen VM, ben niet uitgeslapen nee, gisteren kon ik niet in slaap komen omdat ik zulke koude voeten had, moest om het uur naar de wc. maar als vanmiddag de zon schijnt ga ik wel wat schade inhalen :D
ben jij uitgerust nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijne kleinste van 4 is in een super mama periode en wil dat ik met hem om half 9 ga slapen. Tja dan val ik ook meestal in slaap en ben omm half 6 terug wakker. Maar dat is niet erg, zeker als de zon schijnt.

Maar weet je in het begin toen ik stopte kon ik niet slapen maar nu zou ik zelfs 's middags dutjes kunnen doen. Ben dus wel uit geslapen maar heb best veel slaap nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst ga ik snel twee dingen schrijven die ik al langer wou zeggen maar steeds vergat en dan denk ik er vanavond weer aan.

1. Bedankt Jane voor de geweldige relaxatie oefeningen die je me ooit uit legde. Beginnen bij de tenen even aanspannen tot 20 tellen enzo verder. Heeft mij heel goed geholpen!! :present:

2. Voor Baklap en Wil (en alle andere die geîntresseerd zijn). Een tijd geleden kwam een vriendin van mij dus ook met dat Baclofen verhaal. Ik zou er toch maar mee uitkijken. Baclofen is namelijk een gaba-agonist zoals GHB. Oorspronkelijk was het iets tegen dystonie en andere spierproblemen. Die dronken dokter ging aan het experimenteren en ondervond, na heel wat spoed opnames (overdosis, epileptie...) dat het ev. craving zou tegen gaan. Wat niet zo moeilijk te verstaan is want ook alcohol werkt op de gaba receptoren. Maar gezond????????????? Google maar es op GHB (gemaakt van ontstopper en autovelgen poets!)

En nu nog hopen dat ze het lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, tussen de druppels van de douche doorgerend, hondje uitgelaten.
ga nu boterhammetjes inpakken er er vandoor.
Heb hondje goed opgevoed hoor: als ik zeg: doe meer een groooooote hoop****, of doe maar een grooooooooote plas ****, doet ze dat keurig. Kijk wel even om me heen of niemand me hoort;)
Zo meiden, ik ga, tis heerlijk weer buiten, als je de gelegenheid hebt... geniet ervan.
Doeggggggggggggggggggggg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alles went Igor,

het is alleen lastig dat niet alles de volgende dag te eten is.
maar ach, als het buikje maar gevuld is en dat we goed functioneren :D

ben ik hier al een tijdje bezig voor een dokstersafspraak zeg
tussen 07.30 en 08.30 kan je een afspraak maken, helaas!!!!!!!!! continue in gesprek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...