VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goede morgen!!De zon is eral hoor!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoi Bor!Alles goed? Elk weekend denk ik aan je hoor. Waar zit, of ligt iedereen vanochtend??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Echt zonde, de slaapkoppen!!!Heb je nu al wat vooruitzichten voor je zoontje? Het laatste wat ik gelezen heb was dat ie zich daar niet zo goed voelt en dat ie eventueel bij famillie zou kunnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Heb een fijne dag allemaal. Ik laat die eerste staan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoi BB, long time no see!!Tja Bor, heeeeeeeeeel vervelend lijkt me dat, vooral dat machteloos staan to domme instanties. Hier in Belgie is BJZ ook een ramp hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 En wat ik vaak het ergste vind is dat ze (in nederland ook wel waarschijnlijk) als er dan echt ergens iets ernstigs aan de hand is, het niet (willen) zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goedemorgen, weer eentje wakker...Nou ja, wakker? Doe mijn best!Ga vandaag lekker hardlopen, maar eerst de kinderen weer naar school. Iedereen weer een fijne dag en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoi Ekstertje.Ik wou net aan Bor voorstellen om maar alvast met de café-lachroom te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Tot later Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hahaha, die Bor!!Zie maar dat je niet mee wegspoelt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 HIhi, ook goeiemorgen. Inderdaad stilletjes nog. Heb al lekker in de tuin lopen te mijmeren op deze mooie morgen. En lust nu wel een bakkie koffie... zonder lachroom maar, beter van niet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Morge Von.Lekker zo 's ochtends rustig in de tuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 morning the morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goedemorgen op deze mooie morgen!De Zon piept over de in aanbouw zijnde torenflateen beetje vertwijfeld, zal ik wel of nietIk ben dan altijd geneigd om te zwaaien naar de ZonHierzo, Hallo, niet weggaan, we hebben je nodiggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 ook goeiemorgen tas en niwi.... wat heerlijk, zo wakker worden... nu is het echt zomer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Niwi Tas, bordje, licht pikante rijstsoep met veel verse groenten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Piep, ben er geraakt.Goeiemorgend allen, heb koffie nodig met lachroom.Vreselijk geslapen, vroeg op, veel werk voor de boeg, MAAR geen kater ondanks restaurantbezoek gisterenavond. Geen drup gedronken !!Moet nog nalezen. Alles goed met Alf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 VM,je bent mijn redding!heerlijk hoor anders had ik aan een simpel broodje gemoeten.ik heb paps zo laten buffelen.............dat hij mega honger had Vandaag ook weer aan het terras, het wordt steeds mooier en groteren ikke blijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 hahaha Morge Caro,en ik maar zitten wachten op jouw toelichting...............sorry werd ongeduldig en heb zelf maar die pagina's terug gelezen maar moet weer opnieuw contakkie eventjes losgeschoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ook goeiemorgen caro witte en wil..... Nou caro... meer van dat soort exercitities dan maar he? blijkt goed voor de spiertjes...... Goed dat je het droog hebt gehouden wil, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 goedemorgen deze zonnige morgen, daar word ik ook weer helemaal blij van!de eerste dag van mijn 4e jaar AdB Iedereen die iets spannends heeft vandaag wil ik veel sterkte toewensenen ook vandaag neem ik die eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goeiemorgen Tapas, en nog gefeliciteerd met je drie jaar, hartstikke goed. Mensen, ik ga richting sportschool...tis niet anders:wacko:, heb dus effe geen zin, maar moet wel ....Fijne zonnige en droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Wow Tapas wat klinkt dat heerlijk,Ik dacht je komt niet meer maar gelukkig gluur je dus af en toe nog hier.VM zit jij nu aan de soep???Mooie beschrijving CarolienWaarom geen lachroom Yvonne?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden