Rudy Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Het groeit wel Mupke, maar niet lang.En weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik vind jouw twijfel aan het verhaal van PP vreemd.Welke reden zou PP hebben om hier maar ons iets aan de neus te hangen? Al lezende hier ben ik erachter gekomen dat we allemaal in verschillende mate afhankelijk waren van alcohol. En dat we ieder voor zich besloten hebben dat we met iets bezig waren wat niet goed voor ons was. Ik ook. Ik dronk dagelijks. Maar wel altijd binnen grenzen.Iemand kan toch leren deze grenzen te bewaken? Of zie ik het niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Indeed RudyIk ben er uitmet vriendin gesproken en tot de conclusie gekomen dat hij zeer waarschijnlijk vroegtijdig ejacudingest heeft. En het was best een hele erge macho manDus dat zou wel eens heel erg kunnen kloppen. Macho macho, stoere mannen, macho macho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Help, ik, heb per ongeluk alle pb's gewist !!! ik had er enkele nieuwe ?? Het gaat even niet zo goed met me, maar don't worry, i'll live. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goeie avond lieve mensen Ben net thuis en heb alleen het verhaal van Woman gelezen. Wat een #$% zeg. Verheug je je er op en dan piept hij er ineens uit. Nou ja dit is in ieder geval beter dan dat hij je aan het lijntje had gehouden. Misschien kwam hij tot de ontdekking dat jij een echte vent zoekt. Macho's zijn vaak diep in hun hart erg onzeker en hebben ook wel eens een groot minderwaarigheidscomplex. Houd het daar maar op wijfie. Zo;n kerel kun ij niet gebruiken hoor. Je bent beter waard:heart:Ikzelf heb het erg druk gehad vandaag. Moesten een klein wild kitten ophalen met niesziekte. Haar oogjes waren nog blauw dus ze was niet ouder dan twee maanden. Ik dacht die pak ik wel ff zo op. Ja had je gedacht. Ze zette haar nageltjes uit, precies in de wond van m'n vinger. Zal je altijd zien, ik kreeg ze er met moeite uit en heb echt moeten trekken. Dus de wond weer open.Maar verder gaat het wel lekker met me:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Pomtiepom, tomdom, pomtiepom, tralalala:moon:Zomaar even een vrolijke noot. Toedeloeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Lieve BollekeMoet je toch niet even naar de doc ?Wat ik altijd doe met dit soort ernstige wonden is overdag een pleister (tegen allerlei viezigheden die erin kunnen komen) en snachts de pleister eraf voor de frisse lucht + genezing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Oke drank is een vriend en een vijand, het is maar net wanneer je drinkt . In welke omstandigheden en hoeveel.Wil je met drank iets oplossen of verbergen of gewoon lekker even chillen, kan ook zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 hoi hoiik heb drank nooit als vriend of vijand gezienIk heb wel mezelf met drank tot vriend en vijand ervarendrank zelf ervaar ik als neutraal, hoe ik ermee omga niet ende stemming en situatie waarin ik tot mij nam nietals ik geen rem had werd ik mijn eigen vijand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Yep. Drank is voor mij een soms even een beetje ontspannen, iets wat niet m,n sterkste kant is. Vandaar, dus ook het gevaar van te veel!!!!!!Ik zou zelf best sociaal willen drinken en voor mij is dat dan alleen weekend. Maar het thuisfront heeft de foute kant van mij gezien, het doordrinken, helaas.Dus zodra m,n kids en echtgenoot merken dat ik iets drink, krijg ik commentaar. Begrijpelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Wat is het hier rustig..... zou bijna zeggen: vredig... Net zo stil als buiten....Een goeieavond mensen...(vogeltjesgeluid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hallo iedereen,Stilte voor de storm misschien Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Alles komt me opeenszo onwijs absurd voorAl die icoontjesen die letters..Ik weet niet eenswat ik schrijfIk doe maar wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou, maar wegEr klopt iets nietOf juist heel erg wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Misschien is het het wel het kloppen van je hart Marjo... en dat is goed ....Hoi Bekkie.... echt stil he... laten we die storm maar links liggen toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Niet te geloven zoveel mensen als er in de vestibule staan...... hihi. Welkom allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou Yvonne lekker regenbuitje met windvlagen en onweer mag van mij wel ff hoor en dan morgen weer mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Alles oke, maar liever geen onweer Bekkie... heb hond die doodsbang voor onweer is...pootjes om mijn nek klemt dan.... doe ik dus geen oog dicht zolang het onweert....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Oh dat is minder mijn kat zit gewoon naar buiten te kijken met onweer vind ze prachtig. Dan doen we geen onweer.Ga zo wel even de regendans doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hallootjes Kom ff in huis vallen..Bedankt voor je samenvatting PP..Super interessant!! Herken er veel in. Was daarstraks ook al even bij wie is wie gaan lezen.Vraag me wel af of het noodzakelijk is om eerst een periode gestopt te zijn en dan te matigen. Zo ging het toch bij je niet? Ik ben nooit echt voor een lange periode gestopt maar voor mij was het wel snel duidelijk dat het nooit gevoel me héél fel benauwde. Net als jij hou ik niet van die (zelf)dwang. Op geen enkele manier. Ook niet op andere vlakken in mijn leven. Ze zeiden me wel denk dag per dag maar er was geen dag per dag..er was enkel nooit. Is dit zo belangrijk? Nee misschien niet maar ik voel me een stuk beter nu ik weer die vrijheid heb om zelf te beslissen. Deed ik dat ervoor dan niet? Tuurlijk wel en toch voelde ik me gevangen. Ik vind het moeilijk om mijn gevoel uit te leggen hieromtrent. Ben er niet zo goed in..Dus heb ik een plan opgemaakt maar het blijft een plan, iets kunstmatigs..Iets baart me wel zorgen maar kan het niet omschrijven. En Wing? Ik dacht dat ik achterover viel..ben jij een gematigde drinker?? Echt nooit gedacht! Waarschijnlijk omdat ik eerder vond dat je rond drinken een nauw gedacht had..vreemd . Voor de rest omschrijf ik mezelf als een probleemdrinker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hey Fleurtje kussie. Alles goed daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 oke, ik heb wat geschreven en na een half uur wordt er gereageerd met wat is het rustig. En vervolgens wordt er na mijn idee wat onzin geschreven, sorry hoor, maar misschien zit ik verkeerd of mis ik de link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 hm. sorry kruimel. had ook niet echt goed teruggelezen. ga ik nu wel effe doen dan. en onzin... ach ... onzin is ook zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ja hoor beksie Vandaag rapport gaan halen van de klein..niet echt super . Nu ja met hakken over de sloot. Was niet echt boos maar heb haar er wel over aangesproken natuurlijk. Begon ze te wenen..Arme duts Daarjuist nog receptie op school en aantal wenende kinderen dus de dees ook bijna in tranen..wat een raar gevoel.Op het moment is ze met de beentjes aan het zwieren denk ik..fuif op school . Heb gezegd geen vriendje mee te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden