VM1 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Welke vinger is het Bollie? Pas maar op met vijver water.Vandaag is het generale repetitie voor het schoolfeest zondag. Volgende week begint de vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 't Is m'n wijsvinger Nien. Gelukkig niet m'n middelvinger. Je zal maar iemand gedag zeggen zeg. Heb je gelijk ruzie:PWat heerlijk voor je Jasmijn. Twee van die dreuteltjes in huis. Dat wordt genieten voor je. En doe dat maar met volle teugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Bol sterkte met je vinger:heart:Zo eerst koffie en een sigaretje en dan eens even kijken wat ik ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goeiemorgen allemaal,Jasmijn dan kun je vast weer wennen aan die opgebroken nachtjes.Gaat alles goed met de zwangerschap??Meiske als je ff inlogt vandag: :clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light::musicnote::clock::moon::light: van harte gefeliciteerd en nog vele droge jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Bol helpt het niet om er gekneusde koolbladeren omheen te wikkelen?Met fijt trekt het de troep eruit en bevordert de genezing, maar ik weet niet hoe jouw vinger ontstoken is geraakt en of je er wat omheen kunt velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 nou ik ben ook wakker hoor, jeemig ik wou een kers uit eigen tuin proberen voordat de vogels mij weer voor zijn :$ zuuuuuuuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hey Jane. Ik heb gisteren nog al zware tegels lopen sjouwen toen mijn vinger, bij het neerzetten tussen die tegels kwam.Die dingen wegen misschien wel zo'n 25 kg. Dus hing het toppie van m'n vinger er een beetje bij. Heb het met een pluut weer op z'n plaats gezet. Ik moet vandaag werken meis en zie me niet met een paar koolbladeren om m'n vinger, iemand een hand geven hahahaha. Maar het komt goed hoor. Ik mankeer wel vaker van die dingen en als ik het dan gewoon laat gebeuren, geneest het het snelst. Maar bedankt voor je tip lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goedemorgen vroege vogeltjes, zit aan de green tea nu, heerlijk buiten op mijn dakterras met het vrouwtje, te genieten van de vogeltjes en al het groen.Hoe gaat het met jullie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 morning the morning people....alles kits wilrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 ik zal eens gaan werken, er moet toch brood op de plank komen . tot laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou ik ga na mijn volleyenvoor de 3e dag op rij beacheneen beetje veel zon nu, maar japakken wat je pakken kan heIn het weekend minder tijd voor het stranden dan weer te druk daar ook misschien.Geniet er allemaal van zoveel jullie kunnenJasmijn ook, die kg's draag je met ere hoor!(ik nog steeds ha ha, al is die eer wel wegnu de jongste al weer 14 is)Voor wie het nodig heeft sterktemaar ook voor jou schijnt de vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goeie morgen Niwi en Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goeiemorgen en ook weer tegelijk doeg.Moet alweer rennen en ik ben net wakker:oDas geen goeie combi.Cathy ik heb trouwens ontzettend om je telefoon verhaal gelachen.Het had mij ook kunnen overkomen hoor hahahahaGeniet van de mooie dag allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je vergeet mij bolletje hoe kan dat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Och lief Bekkie. Shame on me. Of hoe schrijf je dat. Hoe is het met je meis? Ga je er vandaag weer lekker tegenaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je schrijft het goed bolletje, ja hoor vandaag ga ik er weer tegen aan. Alles goed hier, zal wel even pben wat ik bedoelde gisteren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Lieverds, ik moet er vandoor. Ik lees jullie strakjes wel, bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dag Wil have a nice time , ik hoor het wel van je:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Tapas, gelezen je bericht; misschien is het een stopperskwaaltje? Wing, ook gelezen; m'n geest is wel aardig vrij maar m'n lichaam niet zo, bedacht ik vannacht, daar sluit ik dat vrije geestje nog iets teveel in op.Pfff waarom ga ik niet gewoon weer huppelen, malloot die ik er ben.Geniet van de zon daar, ik krijg er regen voor terug, waar ik van geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik kom even iedereen een goeimorgen wensen. En een hele fijne dag natuurlijk. Wat een heerlijkheid, die zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goeie morgen Dhendro.Das goed voor je struik die regen. Kan die denk ik, daar bij jou wel gebruiken. Hoe lang staat hij in bloei?Ben trouwens erg benieuwd hoe het met Em:present: gaat. Ik hoop dat ze lekker bij komt en veel rust.Morning Moppie:heart:Bekkie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goedemorgen allen Bekkie . Wil uit bed gekregen? Vandaag spannende dag hier..Oudercontact van de dochter! Toch een beetje nerveus en opgewonden..haar laatste jaartje in het lager onderwijs.Phoe gaat toch vooruit hé..Daarna receptie voor de ouders en de kids daarna een schoolfuif. Denk dat mijn dochter noch ik echt beseffen dat het bijna voorbij is .Alhoewel vandaag dringt het toch een beetje door...en bedenk me plots dat ze het er eigenlijk niet zoveel over heeft Vanmorgen al een discussie over wat ze zou aandoen op de fuif.In ieder geval, na de fuif blijft ze bij een vriendinnetje slapen en zondag is ze ook weer ribbedebie..Sociaal kind heb ik toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hoi Bol; lang, een bougainville bloeit de hele zomer zowat, in sept/okt dan ff minder en in dec nog een kleine 2de bloei. En ik heb geen struik maar een boompje waarvan de bloempjes nog heel klein zijn, boompje durft nog niet goed te bloeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Goodmorning Fleur Ja ja Wil was al bright and shining. Spannende dag vandaag voor je, kan het me ook nog herinneren toen mijn zoon zijn laatste jaar had. Ik heb gisteren gehoord dat hij over is nar het laatste jaar van het voortgezet onderwijs. Daarna naar de politieschool dus time flies.Geniet er van Fleur, zou er alles voor over hebben om hem nog een weekje in te ruilen voor zoals hij vroeger was als baby. iets mooiers is er niet maar helaas dat blijven dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dhendro misschien is het wel een heel bescheiden boompje;)Bougainvilles zijn heel mooi. Toen ik op het eilend Carpathos (weet niet hoe ik dat schrijf) was, stonden ze daar volop langs de kant van de weg. Een prachtig gezicht.Moghu Fleurie. Ja voor je het weet, zijn ze groot en al hele meiden hoor. Denk je dat je ze nog moet voorlichten, weten ze alles allang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden