Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goede morgen voor diegene die nog wakker moeten worden.
de koffie staat klaar, melk en suiker en lachroom staan ernaast de thee is in de maak :D

• Antwoorden 391
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ben weer laat.
drukte op het verkeerde knopje van de wekker....
dom dom dom.
kan nou niks teruglezen, affijn, geeft ook niet.
Even een bakkie koffie en dan gewoon gaan rennen.
Alles goed daar onder de afsluitdijk bij jullie?

Geplaatst

Nou Vonnie niet helemaal. Ik dacht dat het 7.30 was dus ik hup hup m'n bed uit. IS HET 5.40:devil: Maar verder heb ik zin in de dag. moet straks weer dienst draaien. Jippie.:)

Geplaatst

yvon als je de wekker nu zo neerzet dat je het bed uit moet om hem uit te zetten ben je er meteen uit:D en dan vreselijk hard zetten. dat gebeurd je 1x dat hij afloopt en de volgende keer ben je net voor de wekker wakker:D

Geplaatst

Bol, :present: terug voor jou, voor je vinger en omdat je een beetje zit te gapen nog.
en ook een :present: voor Igor, uhhhhh, omdat ik het zo lullig vind als zij anders niets krijgt , hihihihi, kan um moeilijk voor de pups geven: a. die zijn er nog niet... b. die zouden hem gelijk mollen, hahahah

Geplaatst

Dat staat ie ook igor, ik ken mezelf.
EN ik word ook altijd net ff eerder wakker.
Maar dan zet ik hem op herhaaal..... mag nog negen minuutjes doezelen.... en DAARNA druk ik op de verkeerde knop....... en sukkel weer in slaap:wacko:

Geplaatst

Zo. lieve meiden, koffie is zijn werk aan het doen.
Ik ga nu in dubbele snelheid zorgen dat ik straks toch nog op tijd op mijn werk kom.
Ik wens jullie allebei een fijne , goede dag.
:heart::sun:

Oh ja.... ben hartstikke blij dat we wonnen gisteren, maar de manier waarop.......... tssssssssssssss

Geplaatst

Morning Caro en Nieneke.
Alles goed daar in België? Vind het niet erg hoor dat je voor japan gesupport hebt, als je maar voor nederland schreeuwt als we weer moeten.;)
Een hele fijne dag Caro.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal! :)

Ik ben lekker energiek opgestaan, hoop jullie ook:)
Weer 1 week verder sinds mijn uitglijder, ik hou het dus droog.
Vandaag (vanavond) werken en morgen overdag ook.

Iedereen een superfijne dag en misschien tot later!

Geplaatst

M'n vinger is ontstoken dus heb daar wat last van. Heb de pluut (pleister) eraf gehaald en laat gewoon de frisse lucht erbij komen. Dat werkt bij mij altijd het beste. Wel geen prettig gezicht maar ik houd hem wel een beetje gedekt.
Wat ga jij doen vandaag?

Goeie morgen Eks. Heerlijk hé als je zo vol met energie , op staat. Hier het zelfde hoor. Ik ben echt een ochtendmens, hoewel ik het s'avonds altijd zonde van m'n tijd vind om naar bed te gaan.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...