igor Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 goede morgen voor diegene die nog wakker moeten worden.de koffie staat klaar, melk en suiker en lachroom staan ernaast de thee is in de maak
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 25 juni 2010 meiske van harte gefeliciteerd. maak er een mooie dag van
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 goeie morgen Igor. zo ffkoffie pakken.
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Ben weer laat. drukte op het verkeerde knopje van de wekker.... dom dom dom. kan nou niks teruglezen, affijn, geeft ook niet. Even een bakkie koffie en dan gewoon gaan rennen. Alles goed daar onder de afsluitdijk bij jullie?
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Nou Vonnie niet helemaal. Ik dacht dat het 7.30 was dus ik hup hup m'n bed uit. IS HET 5.40:devil: Maar verder heb ik zin in de dag. moet straks weer dienst draaien. Jippie.
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 25 juni 2010 heb je een lekkere lange dag bol. verder alles goed?
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Hihi, bol, dat was mijn tijdstip om op te staan, hahahaha .
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Ja hoor hier is alles goed. En gaat het ook goed in huize Igor?Hé Vonnie wat vervelend hier voor jou om je te troosten.
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 25 juni 2010 hier is alles 'oke'. ga d'r weer voor vandaag. ik ben alleen een beetje ongeduldig
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 25 juni 2010 yvon als je de wekker nu zo neerzet dat je het bed uit moet om hem uit te zetten ben je er meteen uit:D en dan vreselijk hard zetten. dat gebeurd je 1x dat hij afloopt en de volgende keer ben je net voor de wekker wakker:D
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Bol, terug voor jou, voor je vinger en omdat je een beetje zit te gapen nog. en ook een voor Igor, uhhhhh, omdat ik het zo lullig vind als zij anders niets krijgt , hihihihi, kan um moeilijk voor de pups geven: a. die zijn er nog niet... b. die zouden hem gelijk mollen, hahahah
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Dat staat ie ook igor, ik ken mezelf. EN ik word ook altijd net ff eerder wakker. Maar dan zet ik hem op herhaaal..... mag nog negen minuutjes doezelen.... en DAARNA druk ik op de verkeerde knop....... en sukkel weer in slaap:wacko:
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Zo. lieve meiden, koffie is zijn werk aan het doen. Ik ga nu in dubbele snelheid zorgen dat ik straks toch nog op tijd op mijn werk kom. Ik wens jullie allebei een fijne , goede dag.Oh ja.... ben hartstikke blij dat we wonnen gisteren, maar de manier waarop.......... tssssssssssssss
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 25 juni 2010 ja je moet er ook niet weer inkruipen dan zou ik me dagelijks verslapen
VM1 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Good morning,Is er nog café-lachroom?Ik heb gisteren voor Japan gesupporterd!
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Morning Caro en Nieneke.Alles goed daar in België? Vind het niet erg hoor dat je voor japan gesupport hebt, als je maar voor nederland schreeuwt als we weer moeten.Een hele fijne dag Caro.
igor Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 25 juni 2010 fijne dag caro, volgens mij wordt het wel mooi weer hoor.
AlbertRemmo Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Goede morgen allemaal,Geniet van een lekker ZOMERS weekend met zondag 30 gradenfijne dag allemaal:rose:
ekstertje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Goedemorgen allemaal! Ik ben lekker energiek opgestaan, hoop jullie ook:)Weer 1 week verder sinds mijn uitglijder, ik hou het dus droog.Vandaag (vanavond) werken en morgen overdag ook.Iedereen een superfijne dag en misschien tot later!
VM1 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 Hoi Bollie, hoe is het met je vinger??Hey AR, das lang geleden!
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Geplaatst 25 juni 2010 M'n vinger is ontstoken dus heb daar wat last van. Heb de pluut (pleister) eraf gehaald en laat gewoon de frisse lucht erbij komen. Dat werkt bij mij altijd het beste. Wel geen prettig gezicht maar ik houd hem wel een beetje gedekt.Wat ga jij doen vandaag?Goeie morgen Eks. Heerlijk hé als je zo vol met energie , op staat. Hier het zelfde hoor. Ik ben echt een ochtendmens, hoewel ik het s'avonds altijd zonde van m'n tijd vind om naar bed te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden