Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juni 2010

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 443
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha fleurtje ;)
Nou deze, hoe zal ik em eens noemen, Mr. Gold
Die woont hier om de hoek. de straat uit en daar woont ie
Morgen gaan we uit eten.
Volgens mn vriendin is ie heel sociaal en vriendelijk en heeft veel respect voor vrouwen. En hij weet van wanten tussen de lakens ;)
Met haar is het nix geworden want leeftijdsverschil, maar ze zijn hele goede vrienden gebleven.
En het is weer een black man. Hoe ik dat voor elkaar krijg, 3 achter elkaar ...
Ik val er niet perse op ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een afrikaanse man? Of lees ik dat fout?
Je weet wat ze zeggen van zwarte mannen hé :$.

Mr Gold klinkt nice ;). En je moet altijd eerst een aantal kikkers kussen voor je de prins tegenkomt. Wou dat ik zoveel aandacht kreeg! Alhoewel misschien toch maar eerst ex proberen los te laten..
Hou ons op de hoogte!!
IIIIIeeeeeee spannend!! Je hebt wel veel lef meid..ik ben zo een broekschijter als het op blind daten komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Zelf gevonden ;). Denk dat ik creatiever word op dat vlak..
Ben er terug ff mee weg. Dadelijk dochter gaan halen B). Toch maar niet naar verjaardagsdrink daarna..ben hartstikke moe en het is me te warm om tussen een boel mensen te staan.
Wat een jankerd ben ik toch :D

Moest ik je niet meer lezen woman, alhoewel ik denk van wel, geniet er van morgen! Doe gewoon waar je zin in hebt..het leven is te kort om alles in vraag te stellen :)

:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. Net terug van de Roefeldag. Dan kunnen de kinderen van de basisschool een aantal bedrijven bezoeken. We hebben gejudod, zijn naar een beveiligingsbedrijf geweest en hebben gekart. Hartstikke leuk maar ben nu bekaf.. gelukkig was het niet zo warm;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat wel Kore. Het forum (jullie dus) helpt mij wel. :present: En dan vooral om mn eigen gedrag te herkennen en om te buigen. En veel dingen ook die ik hier lees geven me denkrichtingen mee.

Hermie, ik woon in Groningen. Ik dacht altijd dat de Roefeldag hier in de buurt echt een plaatselijke gewoonte was. Niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt wel. Ken die meiden allemaal omdat ik ook veel meehelp op school, dus 1 blik is voldoende haha. En ik doe altijd zelf overal aan mee, de ene keer met meer succes als de andere keer maar dat vinden die kids geweldig. Had ik 2 jaar geleden niet aan moeten denken, toen moest ik 's morgens eerst een half limonadeglas pure wodka naar binnen werken om het trillen tegen te gaan..

Igor bedankt voor de tip maar ik heb niets (meer) te verliezen. Baan ben ik al kwijt geraakt door mijn 'grote' vriend en moest al zovaak met de billen bloot. Ben er eigenlijk best wel trots op om te zien wat ik de afgelopen 2 jaar al heb bereikt! Zo kun je het ook bekijken hè..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...