Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juni 2010

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 443
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
baklap

@bolletje, ja misschien heb je gelijk, maar dat maakt het nog niet leuker.

Baklap, wat hier al heel vaak beschreven is, is dat je, als je de drank laat staan, je in een rouwproces kunt komen. Je moet toch afscheid nemen van een goede (vriend). Dat duurt een tijd. Daarna komen er gevoelens naar boven die je jarenlang weg gedrukt hebt. Die ga je opnieuw leren ontdekken en je zal ze een plaats moeten geven. Je zal merken dat het leven dan beter gaat worden. Je gaat op zoek naar een andere vriendenkring die beter bij je past. Waar het meer gaat om echte vriendschap en niet om de drank. En dan ga je voelen hoe het leven echt in elkaar zit. Met alle ups en downs. Maar dat is wel het echte leven. Je gaat ook echt genieten van dingen. Probeer je daar een beetje aan vast te houden kerel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow zonnetje!! Zaaaaaaaaaalig om zo iets te vinden..ik ploegde vroeger van tijd tot tijd de tuin van mijn ouders om alleen omdat ik dacht dat er ergens wel een schat zou moeten zitten! Super dat jij die net gevonden heeft. Dat gevoel moet onwerkelijk zijn. Iets in je handen hebben dat iemand ooit eeeeeeuwen geleden heeft gedragen. Hetzelfde aanraken als hen..is toch een totaal geschifte ervaring!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

quote:

Originally posted by:
fleurtje

:D

Ze zeggen dat je van warm eten en drinken het minder warm krijgt dus dadelijk ben ik zo cool als een ijsblokje verwacht ik
:)
.

Dan adviseer ik een bord snert Fleur.
:D

En geen bezoek uitnodigen. Hahahahaha.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

geeft wel een heerlijk gevoel, zeker dat je dagen zit te wroeten in deze hitte en niets interessants vind:rose:, potscherven met de kilo's hier dat wel
kan gene pot voor de moment meer zien:)
maar goed ik ga afsluiten, wat mijn roommate komt juist vertellen dat we gaan vertrekken
hou jullie goed, ik doe hier in iedergeval mijn best:)
veel liefs
:rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shalom Zonnetje,
Fijn iets van je te horen,
we missen je! :heart:

Bolletje, je bent een lieverd ! :sun:

Baklap, toch een :rose: voor jou,
Ik weet hoe het is om de zon niet te kunnen verdragen,
maar hij komt terug....

En ook lieve groeten voor alle anderen,
nu ga ik ook de zon in!

Jannigje:present:
see you later?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...