fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Mooi Kore, zo is het ook Ik ga ff puree eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Jannigje, maak er een fijne dag verder van, ik ben je nog aan het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Puree fleur ?? Nu al ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Puree eten??? NU? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: baklap@bolletje, ja misschien heb je gelijk, maar dat maakt het nog niet leuker. Baklap, wat hier al heel vaak beschreven is, is dat je, als je de drank laat staan, je in een rouwproces kunt komen. Je moet toch afscheid nemen van een goede (vriend). Dat duurt een tijd. Daarna komen er gevoelens naar boven die je jarenlang weg gedrukt hebt. Die ga je opnieuw leren ontdekken en je zal ze een plaats moeten geven. Je zal merken dat het leven dan beter gaat worden. Je gaat op zoek naar een andere vriendenkring die beter bij je past. Waar het meer gaat om echte vriendschap en niet om de drank. En dan ga je voelen hoe het leven echt in elkaar zit. Met alle ups en downs. Maar dat is wel het echte leven. Je gaat ook echt genieten van dingen. Probeer je daar een beetje aan vast te houden kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 datering broche wordt naar lab gestuurd voor analyse wil, maar naar vorm en vgl ben ik bijna zeker filistijns en in vergelijking met andere artefacts van deze soort denk ik rond 1200- 1100 vc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ze zeggen dat je van warm eten en drinken het minder warm krijgt dus dadelijk ben ik zo cool als een ijsblokje verwacht ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Vijver is klaar Zon en m'n vinger niet. Heb tussen de tegels gezeten. Maar dat mag de pret niet drukken. Verder ben ik nog steeeds niet bij Jos geweest dus dat lukt ook goed. Dank voor je vraag lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Bol heeft gelijk Baklap. Neem de tijd. Zoals je er nu tegenaan kijkt, dat gaat voorbij. En er komen nieuwe dingen voor terug. niet vandaag en ook niet morgen. Tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeZe zeggen dat je van warm eten en drinken het minder warm krijgt dus dadelijk ben ik zo cool als een ijsblokje verwacht ik . Dan adviseer ik een bord snert Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 wow zonnetje!! Zaaaaaaaaaalig om zo iets te vinden..ik ploegde vroeger van tijd tot tijd de tuin van mijn ouders om alleen omdat ik dacht dat er ergens wel een schat zou moeten zitten! Super dat jij die net gevonden heeft. Dat gevoel moet onwerkelijk zijn. Iets in je handen hebben dat iemand ooit eeeeeeuwen geleden heeft gedragen. Hetzelfde aanraken als hen..is toch een totaal geschifte ervaring! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 snert muppie?? Dat klinkt als snot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeZe zeggen dat je van warm eten en drinken het minder warm krijgt dus dadelijk ben ik zo cool als een ijsblokje verwacht ik . Dan adviseer ik een bord snert Fleur. En geen bezoek uitnodigen. Hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 snel bootje losgooien, ben direct terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjesnert muppie?? Dat klinkt als snot Zo ziet het er ook een beetje uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 geeft wel een heerlijk gevoel, zeker dat je dagen zit te wroeten in deze hitte en niets interessants vind:rose:, potscherven met de kilo's hier dat welkan gene pot voor de moment meer zien:)maar goed ik ga afsluiten, wat mijn roommate komt juist vertellen dat we gaan vertrekkenhou jullie goed, ik doe hier in iedergeval mijn best:)veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Daar gaat ze ons zonnetje....heupwiegend op weg naar kamelen..straaltjes schijnen op haar hoofd..Snap out off it fleur! Veel plezier meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ga ik heus niet eten muppie ..de naam alleen al! Jakkes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik lees net dit:http://www.nu.nl/binnenland/22...erslaafde-artsen.htmlIk wist dat het voorkomt, maar 10%? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fleurtje, je kent snert niet? Erwtensoep dan? Of hoe noemen jullie dat daar in België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Shalom Zonnetje,Fijn iets van je te horen,we missen je! Bolletje, je bent een lieverd ! Baklap, toch een voor jou,Ik weet hoe het is om de zon niet te kunnen verdragen,maar hij komt terug....En ook lieve groeten voor alle anderen,nu ga ik ook de zon in!Jannigje:present:see you later? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Aaaaaaaaaaaah erwtensoep . Noppe lust ik niet . Ajuinsoep dan weer wel en daar kan je ook lekker van stinken :$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ajuinsoep is uiensoep toch?Tja, als je ratten in de tuin hebt die je moet verjagen .. is dat misschien wel een probaat middel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ben er ook eens mee weg...naar fietsenwinkel nu, dan fietske hopelijk maken en niet afbreken, beetje in het zonnetje bij de tuin van pa, dochter gaan halen en naar verjaardagsdrink van vriendinnetje..Druk druk druk . Tot later allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Misschien komt het ooit nog inderdaad, bedankt voor de steun. Vandaag ga ik maar weer eens wat nutteloos doen. Wilde eigenlijk een hangmat voor in de tuin gaan kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden