bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Misschien drink ik wel teveel brandnetelthee, zal maar eens over gaan op iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Inmiddels helemaal bijgelezeneen keer is genoeg hoor Alfmet mij prima en nu helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yvonne, nu zeg je voor de derde keer dat je me niet gelooft,en Dar ook.Ik ben niet woedend om wat er staat, maar omdat er zomaar in eeb bericht veranderd kan worden,En ik ben niet blond!Als ik hier geen opheldering over krijg, schrijf ik hier nooit weer.Hoe zouden jullie het vinden als je beridht werd veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ook volgende week blijft het zoals verwacht zomers warm en volgend weekeinde wordt het zelfs zeer warm met temperaturen van boven de dertig graden.Nou nou het kan niet op!!! Dat wordt strandweer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore, even diep in en uit ademensta er voor open dat het op een misverstand berust.Tactive is heel integer en doet niets zonder jou hieroverin te lichten, geloof me.Over het alcovrijbier, iedereen projecteert hier zijn eigen ding in.Wat Wil beschrijft heet in Ned. alco arm en is niet aan te raden.Misschien mag er in belgie wel vrij opstaan onder een bep.%maar het is absoluut af te raden met medicatie erbij. Geen risico nemen Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Excuses dan Kore. Ik zou het heel vervelend vinden als een ander mijn berichtjes zou veranderen. Ik ben ook niet blond, maar realiseer me wel dat een 'foutje' met het toetsenbord, verkeerd scrollen of wat dan ook voor handeling die een niet gewenste wijziging tot gevolg kan hebben maar al te snel ook door mij kan worden gemaakt. Ik twijlef absoluut niet aan jouw oprechtheid. en ik zou het heel jammer vinden als je niet meer aan het forumgebeuren deel zou nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik lig vanavond vroeg in bed dus ga zo afsluiten.Vandaag lekker een paar uur weg geweest, de zon in, wandelen, terras en buiten eten.Het land is zooo mooi!!Voor iedereen een zachte nacht toegewenst!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Trusten Cathy, lekker slapen hoor. en inderdaad: tis zooo mooi buiten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Cathylees je netNee, geen werkaankomende weeken wrsch daarna ook nog nietDaarna heb ik sowieso een week vakantie Alvast welterusten dan Cathy my dear Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik denk als we hoe langer hoe meer proberen Kore er van te overtuigen dat dat het niet kan, Kore het gevoel krijgt dat ze niet geloofd wordt of zelf iets stoms gedaan heeft. Misschien moeten we gewoon afwachten tot Kore een berichtje van Tactive heeft ontvangen en dan komt er misschien ook wat meer duidelijkeheid. Ik kan me voorstellen dat Kore zich nu niet serieus genomen voelt. Ondanks dat niet de bedoeling is van ons. Zij heeft het er op dit moment gewoon moeilijk mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Truste cathy:lips:ben nog wel benieuwd wat MG betekent,kwam ik een paar keer tegen m.b.t. marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hihi, ben je bang dat de brandnetelthee je naar het hoofd is gestegen Bekkie? Van mij hoeft het ook niet zo heeeeeel warrum te worden hoor. Maar ik ga niet klagen... voor ik het weet regent het weer pijpestelen of krijgen we storm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Uhhhhhmmm Wing, Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig hoor. Heeeeeeel nieuwsgierig:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 hoezo geen onrust Wing:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Beter van niet:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Om nog maar te zwijgen van Leung Jan, de dokterof de leerling Yip man....Voetbal,o ja het was net 1-0voor Ghana begreep ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik kan me de commotie over hetveranderende bericht wel voorstellenIk kan me commotie in het algemeen wel voorstellenIn het begin was ik nogal ontdaan over de ontdekking dat dit een openbaar forum wasterwijl ik dat had kunnen weten natuurlijkwas toen ruim een week van slagen heb toen enige aanpassende maatregelen genomenNu schrijf ik weer als voorheenalles gaat voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jules Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hallo allemaal,Wat een stralende dag!!! Alles lijkt ineens mooier en de mensen vriendelijker, gelukkig blijft het de komende dagen dit weer. Ik heb net wat berichten gelezen en ik moet zeggen dat het voor mij als "nieuweling" toch wel even wennen is om op bepaalde zaken te reageren maar dat zal wel goed komen. Ik vind het trouwens geweldig dat er zo veel onderwerpen besproken worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Met Yip heb ik enkel sympathie op hem rustte nl. een grote verantwoordelijkheidte weten het voortzetten van het Wing Tsunna de dood van Chan Wah ShunEven dreigde het mis te gaanmaar het is Yip geluktmiddels zijn laatste leerlingLeung TingDie de boel verfijnde..Leve YipEn welkom Jules... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yvon, las nu net pas je onderschrift, moest er erg om lachen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hihi, dank je Flip, maar klopt wel dat je het nu pas leest, heb het een paar dagen geleden gewijzigd.... Eigenlijk hebben onze onderschriften dezelfde strekking, en das ook weer leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Persoonlijk ben ik erg gesteld op zonnig weer en zoBovendien kan ik goed tegen de warmteen helaas niet tegen de kou en de regendie ons land toch regelmatig teisterenMet de opwarming van de aarde heb ik geen enkele moeite...dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hihi, ik ook niet in principe Alf... maar de afgelopen winter viel mij wel behoorlijk koud op mun dak..... week in week uit oppassen dat ik niet op mijn snaggeltje gleed als ik smorgens vroeg het hondje uitliet, toen heb ik me wel eens afgevraagd waar die opwarming nou opeens gebleven was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunI am flabbergasted... Oei Wing das niet zo mooi zeg. Klink niet zo prettig:P Kweet alleen niet wat het betekent maar dat maakt niets uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunI am flabbergasted... ====================WHY???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden