niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 dat probeer ik hem ook te vertellen, Mup...de overstap is zo makkelijk....en met toch 0,5% op die antabus....????... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfBen je bezig met de beursberichten Yvon? ================Ach ja Alf.... daar gaat de boel ook op en neer. Uhhhmmm , gaat echt over de beursberichten:DMup, als je niet (alleen ) voor de roes gaat maar de smaak van bier gewoon lekker vindt... dan kun je ook goed uit de voeten met alcoholvrij bier. Ongeveer net zoiets als gek op cola zijn maar dan de calorieen niet willen... dan neem je Zero.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wilna 3 maanden stoppen vorig jaar dronk ik in Spanje een alc vrij biertjeen nog éen enz....Toen dacht ik: ach een slokje echt bier (van M)moet kunnen... het kon, tijdelijkna een maand was ik voor de bijlAvond heer WingIk heb nog even tijd gekregen om nog wat rond te ploeteren op deze aardkloot..Kijk de dood voorlopig nog met de nek aanHoe vaart u zelfals het ware? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat is raar Kore, maar wel fijn dat je een goede dag hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore, wat je kunt doen is, onder dat berichtje dat veranderd is zonder dat je het zelf gedaan hebt, naar de moderator sturen en uit leggen dat je iets niet snapt. Onder je berichtje staat "vertel dit aan de moderator"Als je dat doet krijg je zeker en vast antwoord, en kom je er misschien uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 KoreMisschien komt het omdat ik weerterug ben op het forumschijn nog wel eens een elektrische ontlading teweeg te brengen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Euh ja, mup, niwi. Het was maar een vraagje hé. Ik kan de overstap naar echt bier binnenkort helemaal niet meer maken door de antabuse, dus dat zit wel goed denk ik. Ik wil alleen niet ziek worden van die 0.5%.Tja Alf, weer een straatje waar ik doorheen moet zekers ?Nu ga ik me even achter het vuur plaatsen, de master chef strikes again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi hoi Alf wb in forumland Ben blij dat het goedgaat met je, laat M je maar even verwennen:heart:Is het nu overal zo verschrikkelijk heet het is hier niet te houden.Wil 0.5% is niet alcoholvrij mijns inziens, maar drink die zoooi helemaal niet. Niet teveel eten he met de bbq? Hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: wilrijkEuh, neen hoor niwi, dit is met de beste bedoelingen. Er staat echt op alcoholvrij. De groene Jupiler N A. Ik verschoot zelf van het opschrift ! Mupke, neen, want tot mijn grote verrassing smaakt het zelfs, net echt ! Wil als je maar niet alcoholvrij bier toch op een gegeven moment gaat koppelen aan alcohol. Als ik alc. vrij bier zou drinken verwacht ik toch die kick denk ik en als je die dan niet krijgt is de omschakeling naar gewoon bier misschien erg gauw gemaakt. Ik weet ook niet of je, als de drinkt dan last krijgt van de antabus. Het is wel erg weinig alcohol dat er in zit, maar dat moet je gewoon uit proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik ben aan de refusal en drink malt bier met minder dan 0,1%. Tot nu toe gaat t goed.Heb trouwens een nieuwe discussie gemaakt maar volgens mij leest niemand dat, misschien dat het zo wel werkt:http://forum.alcoholdebaas.nl/...did=4176&enterthread=y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneMup, als je niet (alleen ) voor de roes gaat maar de smaak van bier gewoon lekker vindt... dan kun je ook goed uit de voeten met alcoholvrij bier. Ik geloof daar niet in waar het bier / alco-vrijbier betreft Yvon.Bier is voor Wil verbonden aan een roes (op z'n minst). Wat we hier denk ik allemaal wel weten is dat je je gewoontes moet veranderen. Patronen doorbreken. Dat doe je niet door dan maar alcoholvrij bier te pakken. Ik geloof er stomweg niet in. Wil, ik zeg het maar zoals ik het zie vanaf hier. Je wilt wél van de drank af, maar er asjeblieft niets voor hoeven doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja, dat zal het zijn , lieve Alf,Nee mensen, het is echt waar wat ik vertelde,sorry dat ik zo woedend ben,maar ik kan daar gewoon niet tegen, ben helemaal van slag.Ja en ik heb het al aan tactive gemeld, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dank meester WingIk heb u gevolgdzo veel ik kongezien de beperkende omstandighedenen heb gezien dat u zich soms weerde als een echteLeung Yee Taï als u het met sommigen aan de stok had. BravoHoi BekkieDank jeAlles goed?Of wacht,misschien niet allesis weer zo absoluutbeter: hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 " Je wilt wél van de drank af, maar er asjeblieft niets voor hoeven doen. " Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Ik heb de indruk dat Wil wel degelijk echt er voor gaat knokken... maar zit uit te vogelen hoe hij een en ander het best aan kan pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore lieverd, haal heel het berichtje van wat jouw zo overstuur maakt, weg en schrijf het op nieuw. Dan gaat het misschien ook een beetje uit je hoofd en kun je die boosheid wat laten zakken.Een buitengewone goeden avond Wingeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 HHa die Alfhoe is het (gegaan)?alles goed hoop ik?sorry als ik in iets val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Met bekkie gaat het beter hoor Alf, tnx, behalve erg warm hier gaat het beter:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dear JaneFijn je weer te zienMag ik je verwijzen naar bericht van 20:19 omtrent mijn positie?Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore... ik heb het idee dat Dar wel een heel ware woorden zou kunne spreken. Tactive corrigeert echt niet zonder dat kenbaar te maken, waarom zouden ze? En heeft het echt zin om je zo boos te maken? Pas je bericht aan zoals je het had bedoeld en leg het naast je neer Kore... dit is energie die je gewoon voor andere dingen kunt aanwenden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Bekkiehet wordt volgens mij nog veel warmer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Normaal heb ik er ook geen last van hoor Alf, maar voelt nu wel als 40 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 vreemd BekkieIk woon in het midden des landsmet tuintje op het zuiden en toch is het daaral bijna fris te noemenmomenteelOverdag was het idd 40 +.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Heeeee, wie hebben we daar!?Fijn dat je er weer bent Alf!Hoe stel ik me het nu voor verder? Maandag weer aan het werk?Moet je nog herstellen? Iig: ben je er weer!Hoi hoi allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi Cathy en Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden