Spring naar bijdragen

Donderdag 24 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kore is verslik me haast :D.
Of het 'aan' is? Hilarisch :D. Het is wel oke tussen Wing en mij maar enkel tijd zal leren hoe graag we van elkaar willen leren..
Maar hij mag mijn handje vasthouden en af en toe zal ik hem nog wel een nijpen als ie zweetpollen krijgt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah blondje, ik had ook ooit zo een ex..
Hij was er absoluuuuuuuuuuuuuut van overtuigd dat hij niet verslaafd was. No no no...van wiet kan je niet afhankelijk worden toch? Nou DUH??? Op een bepaald moment beweerde hij dat het zelfs gezond was..
Nu ja misschien in beperkte mate dan is alles best ok maar niet als je de ene achter de andere blowt.
Spijtig dat ie het niet ziet maar het is zijn probleem meid. Jij hebt jouw katje te gezelen en de toekomst wijst nog wel uit hoe het dan verder moet
:heart:

Lunchtime here!!
Doe datte goe allemaal! Na lunch, overleg met collega's dus ben er pas vanavond weer.
Hoofdjes in de lucht he meiden!!
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel maf dat ik werkelijk verwacht dat Flirt nu op msn komt.
Hij zal ook eens moeten werken, en zo niet dan heb ik liever een flirt die met dit mooie weer naar buiten gaat dan achter de pecee blijft stinken.

Maar toch steeds stiekum kijken of ie on line is.
Ben toch wel angstig voor afzegpraktijken. Door die vorige. Mr. love.
Vervelend is dat.
Nou ja vandaag maar richten op het dansen. Straks mn kleding naar beneden en misschien al een beetje dansen in mn zaaltje. leuk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij kan het ook best weggooien, Borretje.
Echt hoor. Doe het maar eens. Door de gootsteen. En hoe lekker je je dan voelt, dat is onbeschrijflijik. :):):)
Verras jezelf op een onverwacht moment. Iineens de fles pakken en door de gootsteen die troep. Niet nadenken, gewoon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat als je al wat gedronken hebt, het erg moeilijk is om de drank weg te gooien. De rem was er bij mij altijd af. Dan kan iedereen wel zeggen gooi die troep weg maar ik luisterde daar niet naar. Pas toen ik genoeg gedronken had, kon ik met trots zeggen, ik heb de rest door de gootsteen gegooid. Dat was dan ook niet zo moeilijk meer.
Borrie wat zouden we nu voor je kunnen doen lieverd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie smiddags allemaal.

Heb het sinds zondag weer droog kunnen houden. Vandaag voor het eerst naar de psychologe en dat lijkt me wel wat. Hoe voorkom ik een diepe depressie en een plek waar ik m'n ei kwijt kan. Een steun in de rug dus. Fijn gevoel dat ze niets veroordelends heeft gezegd en alles eigenlijk op een prettige manier bracht. Ook heel fijn dat ze maar 5 minuten rijden hiervandaan woont.

1 van de honden is geopereerd en flink ook. Ze zijn 2 uur met haar bezig geweest. Gaat om vetbobbels, cystes en wild vlees. Heb de hechtingen niet geteld want het zijn er heel veel. Ze heeft gelukkig geen last, behalve van de kap die ze moet dragen i.v.m. haar oog waar ook knobbeltjes zijn verwijderd. De wonden genezen vlot en goed. Wat heel onhandig is, is dat de kap precies over hechtingen in haar nek schuurt. Zij heeft er geen last van maar die wonden zijn wel ietsje roze. Ze slaapt veel maar dat hoort ook wel bij deze hond van 10 jaar. Verder kan ze behoorlijk goed uit de weg met die kap. Zal wel blij voor haar zijn als alles voorspoedig blijft gaan en de kap er over een dag of 8 af kan.

Tante ligt op sterven maar heeft een sterk hart. Een enorme zorg en emotionele belasting voor de familie. M'n man is er zo verdrietig van :( Kan maar weinig doen dan luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga even een powernapje doen want moet vanavond aan de bak. Afsluiting van de korfbaltraining, een ouder-kind ding met allemaal spelletjes.. iig word je er erg moe van weet ik nog van vorig jaar pfffff.
Wel leuk is te melden dat ik waarschijnlijk miv volgend seizoen de verzorger/sportmasseur van het eerste van Duko Duiven wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ik ben wel okee Hermie

Dochter had een
pracht-presentatie
Stralend als altijd
En ze kon handenwringend
vertellen dat betreffende docent
inmiddels is ontslagen.. :D

Verder is het hier een enorme mash
Maar dat drukt geen pret, en er is vis!

Hoe is't met jou?
En de speksteen?
Heb hetzelfde altijd met klei
Weet van te voren nooit wat het wordt

Tida :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...