Spring naar bijdragen

Donderdag 24 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

Nog eens aan mij de eer om het dagdraadje te beginnen, en weer gaan mijn gedachten uit naar Alf. Ik heb er geen speciale band mee of zo, maar lees hem wel graag en zit er best mee in hoor, zeker omdat hij de laatste dagen er toch behoorlijk ongerust over was.

Ik heb ook bij wie is wie even bij mezelf een update gegeven. Hier ben ik steeds luchtig, daar iets serieuzer.

GOEDEMORGEN IEDEREEN :rose:

Euh ???? Waar is de zon eigenlijk ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo, daar ben ik ook weer eens. de vogeltjes fluiten al uren en volgens mij komt het zonnetje al door. het wordt vast een heerlijke dag. hopelijk kunnen we met de kleutertjes buiten spelen, want ik zag op het nieuws dat de zon nogal sterk is. gelukkig hebben we nogal wat schaduw op het schoolplein. ik hoop voor mezelf dat ik vandaag weer sterk genoeg zal zijn. ik heb alleen een leven als het alcoholvrij is. want stoppen na de eerste kan ik gewoon niet. ik wens iedereen een zonnige dag.
veel liefs van choice::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Choice en Wil,
Ja ook ik ben vroeg omdat het vandaag erg warm wordt en dacht, kom laat ik eens wat vroeger op staan dan kan ik wat meer buiten gaan doen voor dat het allejemig heet gaan worden.
Zo nu eerst ff een bak Koffie. En een paar keer flink niezen want daar heb ik s'zomers last van. Stom hé? Ik moet s'ochtens altijd zo'n stuk of 8 x niezen. Foutje van moeder natuur?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen wilrijk, bolletje, Choice, borretje ,

Bollie, der zit ne Merel in mijn veranda!! Hij vindt de deur niet meer en doet niks anders dan tegen de ramen fladderen. Hoe los ik dat op? Als ik er naar toe ga heeft ie schrik en heb ik schrik dat ie zich pijn gaat doen. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Nieneke. Gewoon de deur open zetten en hem daar voorzichtig naar toe jagen. Anders moet je hem vanavond als het donker is, vangen. Dan zien ze n.l. niets. Had jij mij trouwens een berichtje gestuurd? Ik vertrouw dat nooit zo dus heb ik hem niet open gemaakt. Bang dat iemand anders een virus stuurt.

Moooogggghhhhuuuu lieve Bor.:heart:

En Caro zie ik ook al. Mensen wat zijn jullie veeerrroooeeg zeg.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Bor, Caro.

Vangen die koffie Bor!

Bollie, soms gaat msn ineens vanzelf naar al mijn contacten beichten doorsturen die ik zelf dan ook weer van iemand kreeg (ik doe ze trouwens ook niet open). Ik weet niet hoe ik dat kan vermijden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, hier is de zn nu echt al op.:rose: heb de was al gehangen en ga nu lekker lopen met de hond. de rest hier in huis is nog in diepe rust. als ze opstaan, zit ik al zo goed als op mijn fietsje richting werk. ik heb waanzinnig veel zin in de dag vandaag. vanavond voetbal kijken. groep 8 is op kamp en wij gaan daar gezamenlijk BQ-en en daarna kijken. lijkt me leuk!B)
stond ik iedere dag maar zo vol goede moed op. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook voor Caro (De bedenkster!! ) café-lachroom! Nen dubbele!

Geen idee Bor?? Zoiets bv." Lees mijn...mht ". Ik weet niet eens wat mht betekent??

Maar K. is soms ook vanalles aan het doen op MIJN lab. Zou het eens aan hem kunnen vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve mensen,

Hier een aarzelend bericht van Geertje.

Vorig jaar heb ik me hier aangemeld en is het me gelukt 5 weken geen wijn te drinken. Toen maakte ik de welbekende fout van ach, 1 glaasje ................

Nu is het 24 juni en gister heb ik weer eens voor de zoveelste keer teveel gedronken.
Vanmorgen kwam ik hier weer eens kijken en las toen het verhaal van Tapas: wat een strijd maar wel 3 jaar alcoholvrij!

Dit verhaal komt voor mij op het juiste moment. Ik wil weer bij jullie terugkomen, ik wil GEEN wijn meer en ik zal later vandaag nog eens schrijven, nu ga ik de moestuin in, planten en wieden en zaaien voordat het te warm wodt.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ne heeeeel goeie morgen allemaal, en heel hartelijk welkom terug Geertje.
Ik hoop dat je hier een beetje steun kunt vinden in je strijd tegen het glaasje.
Kan een behoorlijke strijd zijn.... maar als je 's morgens wakker wordt na een avond zonder drank...... dan voel je geen strijd maar alleen maar trots...... zo heerlijk.
Affijn, wees welkom dus:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...