bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Dar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nou krolse bekkie..dat moet een zicht zijn Op het moment valt het hier binnen nog wel mee..zo laat mag je toch niet meer sproeien? Dan verbrand het gras, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hi Von, Dar, Soothe. Hoe gaat het met jullie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dar heeft een kat die zonnebaad! Hilarisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wimmetje, waarom zou je je schuldig voelen ? Omdat je verbruik al is gehalveerd ? Nee toch, goed bezig hé, nu de andere helft nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 beetje warrig is het vanavond of ben ik warrig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoezo wimmetje..heb je in de laatste twee dagen je gebruik gehalveerd? Hoeveel drink je nu dan nog? Halveren is toch beter dan niets doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi dar bek wim wil en pp.... pfff heb ik nu iedereen???Dar , je kunt rustig teruglezen hoor, misschien handiger als je terugluistert;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wilrijk, old chap.Up and down. Nu up.Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zou me echt verbazen moest drupje een ban krijgen...Ik las niets fout...wacht ff...nee ik las niets fout..Warrige krolse bekkie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nou willemijntje... als je behoefte hebt aan ondersteuning van ervarenen... dan zit je hier goed hoor. En voel je nou maar niet schuldig, maar wees maar gewoon trots dat je die eerste stappen aan het zetten bent. welkom hier trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wimmetje hoi,Schuldig? Waarom?Vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb een nieuwtje...alhoewel het is een oudje...Ik heb namelijk weer honger . Ja ja I know...boring..volgens mij neemt drank je appetijt weg..kan niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Toch nog mensen vergeten dus: hoi Wing en Soothe... en Hannah, Nien en drup.... zo, volle bak dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 upper dan up soothe, morgen d-day voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wille WimmetjeOok al schuldigWees welkomen vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 fleurtjie, fleurtjie, ik heb altijd al gezegd ,wij zijn hier omdat we een "alcohol" prob. hebben.Wat doen we er aan ????We doen ons best!!!Ciao de ciao.Ik ben woensdag namiddag in't stad als je wil kunnen we ne koffie gaan drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Maakt niet uit Yvonne.Ik sta wat aan de zijlijn.Ik breng u een groet.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wat gaan we eten Fleur, heb wel trek in een lekkere saté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Blijft ze zo liggen Dar of rolt ze gewoon in het rond? Ons konijn lag gisteren helemaal plat in het gras. Alle vier pootjes uitgespreid. Net een tapijtje met grote oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ben het helemaal met je eens Fleur. ik dacht dat ik ging afvallen als ik zou minderen... ben hartstikke veel aangekomen... en heb de hele dag door honger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Tsja, daar zit 'm nou net de kneep.......... Natuurlijk is halveren wel een +-je, maar ik heb vandaag ook wat draadjes zitten lezen over stoppen of minderen. En daar word ik toch wel een beetje onzeker van. Vind de borrel lekker, en nu ik gehalveerd ben, proef ik opeens dat-ie nog lekker smaakt ook (ben nu dus niet uit op de verdoving........). Ben zo benieuwd of stoppen echt een optie is voor me, of dat controle houden toch een optie kan zijn......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Welgemeende groet terug Soothe... was je nou op vakantie of vanwege iets anders afwezig een poosje? Je werd echt gemist hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 lijkt me een superaardig idee VM!! Ben wel aan het werk maar kan me altijd een uurtje tijdens de lunch vrijmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zwijg me over sateekes bekkie...hmmm...lekker...ga zo dadelijk eens in de kast rommelen . Binnenkort kunnen ze me rollen..Niet leuk hé vonneke. Allezins ik vind het niet leuk..Ken het honger gevoel. Mijn eetpatroon ook maar eens aanpassen zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden