VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wing!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 VMhttp://www.youtube.com/watch?v=Ldyx3KHOFXw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik denk dat die aanvaring voor mijn tijd is drup want ik weet echt niet waar je het over hebt . Een ban betwijfel ik VM, you are on a roll! Heb je al wat water binnen? Het is behoorlijk warm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Voor Wing en Marjo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=ckTCac8LAI8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 That's my kind off music wil!!Euh zit ik hier nu plots op youtube? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleurtje wb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik vind het takke herrie ga wel even mijn eigen liedjes draaien Ik zing wel mee dus oordoppen in !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi bekkie Jij gaat toch ook niet met links liggen smijten hé want... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 One my my all time Wed dat je deze ook wel graag hoort hé Fleurtje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nee hoor heb muziek op pc staan ik ga niet smijten al die rotzooi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik vind de vormqua communicatiehilarisch op dit moment Helaas zijn mijn dinge-dongminuten verstreken, dus beheersingtot de eerste van de volgende maandLukt heus wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Euh wil eerlijk gezegd heb ik het niet zo met al die links die er nu zo plots komen op te staan.Ik bekijk de helft niet, heb enkel jou laatste ff opengehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Madammeke,Dit kan de hoge bedoeling niet zijn!Knietjes afkuizen. Bek op 't stuur en met volle kracht er tegenaan.Loop niet in de val van de illusionaire eerste. Stoppen is consequent de alles verlossende eerste uitbannen.Geen mitsen en maren. Doen!Voorwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wat zouden dinge-dong momenten zijn? Het is me te warm...Kat al krolsvrij bekkie of loopt ze nog steeds te janken om de mannetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Duhus, ik ben braaf, hoewel nu minder, en daarom hou ik van de ochtend,en szzzzzzzzzzoms doe ik m'n ding!Wat niet zo erg is! Soms, weinig nu, etc,,,,,,,,,,,,,,, dus no probs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hihihi, wat een zootje hier vanavond..... Hoi allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Volgens mij heb jij geen water gedronken tussendoor VM . Ben je door blijven gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Drup en Caro, ik denk dat het tijd wordt om dat akkefietje achter jullie te laten.... Geen mens op het forum die zich er druk over maakt behalve jullie....Afzoenen en zand erover.Eerst zoenen en dan pas het zand hoor, anders schuurt het zo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wing, Cellosonates gezien. Mooi spel, in een mooie ambiance.Moet je voor in Amsterdam zijn.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Die kat is net haar bazinnetje fleur die blijft roepen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Fleuuuuuurrrrr, ja water ... veel water ....Ben net een half uur de tuin aan het sproeien geweest en ben mezelf vergeten:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Pfffffffff, al twee dagen bezig, alcoholgebruik gehalveerd, maar schuldig dat ik me voel!! Heb ff behoefte aan een ondersteunend woordje van een ervaren misbruiker. Ik weet het, alle begin is moeilijk, maar na ruim 40 jaar blijft het heftig.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden