VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En ook nog voor da wing die the chun heeft. Wing, (vleugel), normaal ben ik nu al braaf slapen, maar ik wil steeds toch reacti doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 muggen nu al? dat is toch altijd september dat ze vervelend worden. heb heerlijk een hondje mogen verwennen (of het baasje er ook blij mee is :$ )ik zweet me rot en doe zo de oogjes toe neem nog even afscheid van m'n 'vriend' en morgen er tegenaan, met of zonder hulp het is 'goed' geweest nu. KLAAR.VM doe je met me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 igor, als je morgen al begint met de medicatie, niet teveel 'vriend' nemen nu hoor, blijft eventjes in je bloed zitten. We gaan er echt voor hé, ik voel het.VM, kop op meisje, niet mee inzitten, dit komt wel goed, believe me i know ! Geen sorry hier hoor, denk even aan morgen. Een verse dag met nieuwe mogelijkheden ! Fleurtje, bekkie, bolletje en de rest van de girls Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 cadeautje, Wilrijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nou daar ben je lekker mee Niwi chocolademelk wat een cadeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil:sun: Zorg je goed voor onze Harry;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dewelke juist bekkie ? Tja, niwi, oké, hier dan , pak vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ** tweemaal zelfde bericht ?? Die warmte hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 zeg je nee, krijg je dr twee Niwi:D:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja ja blame on the heat Wil.Hoi jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 hoi Bekkie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Jane, ook eentje voor jou hé, als ik dan toch aan het uitdelen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wing ,paganini! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bollie, pb nog gezien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Tension reduces punching speed and power. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 My state of mind nu, Wing, feed my ego!!http://www.youtube.com/watch?v=R-3U8ptemEk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Op uitdrukkelijk verzoek van Caro want wilde dit persoonlijk uitvechten en moest ook van de moderator maar het laat haar niet los onze ruzie toen.Ik had gedronken en ze heeft niet in de kliko, nachtkastjes etc gekeken en ook niet aan mijn spa flesjes geroken.Zo dan maar uitgelegd en wacht nu op mijn ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Is Von nog in Da House ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 VM Wat vind je hier van. Was helemaal mijn ding vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wat is dat nu weer voor takke herrie Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wing, ik ben gestopt met het me toe dienen van ko prodiucten, reeds een hele tijd! Alcohol is een van de laatsste. Alles gaat goed, alleen soms, soms moet ik mijn ego voeden en en en en en en en en en . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Will deze, optreden in Borgerhout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Counter atack Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Good evningMin of meerDrup, niet aanvaardHet lijkt me onder dwangafgelegd, belachelijk!VM: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden