bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Een stukje elastiek aan de achterkant ertussen fleur denk ik. En ik neem aan dat ze alle kleuren van de regenboog hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 PP, Fleur, ik doe me besje, allaes gaat goed al de hele tijd en nu dom dommerde dom,en nogthans heb ik hier met belangrijke mensen belangerijke gesprekkene gevoerd! pffffffffff , PP, kom mij helpen!! Ikke klein meisje soms pfffffffffffffffffff, maar ok, morgen terug ok!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ben je nog door aan het drinken VM of kan je het laten staan nu? Binnen een paar uurtjes is alles weer beter hoor. Het zakt zo weg..veel water drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 en wat eten VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dus je bedoelt een volledig bandje onder het gewone bandje van de schoen ofzo? Lijkt me een goede oplossing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 We zijn allemaal nog weleens een klein meisje VM, komt weer goed zoals Fleur zegt veel water drinken. Don't worry morgen een nieuwe dag. En geen schuldgevoel hebben hoor meis. Tenminste hier hoeft het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ben mee PP...hey dat rijmt ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik snap hem PP. Komt wel van pas in mijn schoencollectie. Of gewoon maar eens gaan weggooien is ook een plan als je meer als 30 paar hebt. Denk denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Meer dan 30???? Halllooooooooooooo???Welke maat heb je? Kan je ze allemaal naar mij sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En nog een kusje voor VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja is een tic van mij ben verslaafd aan schoenen. heb maat 40 ben bang dat ze te groot zijn voor jou.. Ben ook verslaafd aan tassen en kleding. Jeetje dure tanta ben ik eigenlijk wel. Maar ja als dat het ergste is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 In een kleine maat 40 kan ik wel in hoor...ik heb 39,5 Tassen heb ik ook wel een boel maar draag altijd hetzelfde tasje eigenlijk. Ohhhh jij hebt vast een leuke kleerkast!! Hou je van klassiek, sportief, vrouwelijk of van alles een beetje..Krijg al onmiddellijk zin om te komen neuzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Vrouwelijke kleding met een beetje classy sexy touch, zal niets weggooien als ik naar daar kom dan neem ik het wel mee. Heb zoveel verschillende stijlen eigenlijk, maar val toch altijd weer op hetzelfde terug. Je zou eens hier moeten shoppen goedkoper als daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja naar het schijnt is het bij jullie soms een stuk goedkoper..zal dan eerst ff flink sparen en dan een weekendje nederland boeken en volledig uit de bol gaan . Ik probeer een beetje vrouwelijker te worden maar om een of andere reden komt dat jongsachtige toch steeds op de voorgrond..misschien moet ik me eerst grotere borsten kopen VM...je bent zo stil plots..Gaat het wel met je meid?? Kop op hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 VM is weg Fleurtje, Ja doe dat maar ff sparen en dan een weekendje hierheen laat ik de leuke shops zien. Weet een leuke boetiek waar alles 7 euro kost. Dus vandaar dat mijn kast volhangt. ehhhh niet één kast heb er vier:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallo Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 nog grotere, fleur ?...met zo'n dennennaaldgevalletje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 trouwens Fleur, grotere borsten hebben daar niet echt iets mee te maken hoor al gaan alle mannen hier nu zeggen van wel let maar op:DMake up en dat soort dingen doen een hele hoop hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 4?? Haalllllllllllllllllooooooooooo?? Ik moet danig eens gaan shoppen en lijkt me een superleuk idee bekkie!!Moet er ff vandoor. Dochter gaan ophalen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Tot laters Fleur take careHoi Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Naaldhakken niwi?? hahahahaha..nee hoor dan breek ik mijn nek. Je moet me nu al eens van tijd tot tijd zien. Net een eend op stelten Make-up..hou daar niet zo van. Sta er ook niet echt mee vind ik..Met grotere borsten vast wel Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ik ben der nog bekkie!Wing, http://www.youtube.com/watch?v=draua97qH1Y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ik zie je wel, Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden