Spring naar bijdragen

zondag 27 juni

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PP, Fleur, ik doe me besje, allaes gaat goed al de hele tijd en nu dom dommerde dom,en nogthans heb ik hier met belangrijke mensen belangerijke gesprekkene gevoerd! pffffffffff , PP, kom mij helpen!! Ikke klein meisje soms pfffffffffffffffffff, maar ok, morgen terug ok!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een kleine maat 40 kan ik wel in hoor...ik heb 39,5 :D
Tassen heb ik ook wel een boel maar draag altijd hetzelfde tasje eigenlijk. Ohhhh jij hebt vast een leuke kleerkast!! Hou je van klassiek, sportief, vrouwelijk of van alles een beetje..Krijg al onmiddellijk zin om te komen neuzen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrouwelijke kleding met een beetje classy sexy touch, zal niets weggooien als ik naar daar kom dan neem ik het wel mee. Heb zoveel verschillende stijlen eigenlijk, maar val toch altijd weer op hetzelfde terug. Je zou eens hier moeten shoppen goedkoper als daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja naar het schijnt is het bij jullie soms een stuk goedkoper..zal dan eerst ff flink sparen en dan een weekendje nederland boeken en volledig uit de bol gaan :).

Ik probeer een beetje vrouwelijker te worden maar om een of andere reden komt dat jongsachtige toch steeds op de voorgrond..misschien moet ik me eerst grotere borsten kopen :D

VM...je bent zo stil plots..Gaat het wel met je meid?? Kop op hé!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...