Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wimmetje, waarom zou je je schuldig voelen ? Omdat je verbruik al is gehalveerd ? Nee toch, goed bezig hé, nu de andere helft nog ;)

Geplaatst

Nou willemijntje... als je behoefte hebt aan ondersteuning van ervarenen... dan zit je hier goed hoor.
En voel je nou maar niet schuldig, maar wees maar gewoon trots dat je die eerste stappen aan het zetten bent. welkom hier trouwens.

Geplaatst

fleurtjie, fleurtjie, ik heb altijd al gezegd ,wij zijn hier omdat we een "alcohol" prob. hebben.Wat doen

we er aan ????
We doen ons best!!!

Ciao de ciao.

Ik ben woensdag namiddag in't stad als je wil kunnen we ne koffie gaan drinken!

Geplaatst

Blijft ze zo liggen Dar of rolt ze gewoon in het rond?
Ons konijn lag gisteren helemaal plat in het gras. Alle vier pootjes uitgespreid. Net een tapijtje met grote oren :)

Geplaatst

Ben het helemaal met je eens Fleur.
ik dacht dat ik ging afvallen als ik zou minderen... ben hartstikke veel aangekomen... en heb de hele dag door honger....

Geplaatst

Tsja, daar zit 'm nou net de kneep.......... Natuurlijk is halveren wel een +-je, maar ik heb vandaag ook wat draadjes zitten lezen over stoppen of minderen. En daar word ik toch wel een beetje onzeker van. Vind de borrel lekker, en nu ik gehalveerd ben, proef ik opeens dat-ie nog lekker smaakt ook (ben nu dus niet uit op de verdoving........). Ben zo benieuwd of stoppen echt een optie is voor me, of dat controle houden toch een optie kan zijn.........

Geplaatst

Zwijg me over sateekes bekkie...hmmm...lekker...ga zo dadelijk eens in de kast rommelen :(. Binnenkort kunnen ze me rollen..

Niet leuk hé vonneke. Allezins ik vind het niet leuk..Ken het honger gevoel. Mijn eetpatroon ook maar eens aanpassen zekers ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...