will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleurtje, jij lekker ding, het gaat goed hé Niks geroken gisteren ??BB, nog eens dikke proficiat hoor, het was een prachtige dag heb ik begrepen ?Igor, het verheugt me dat je mee wil doen. Ik zit nog steeds vol goede moed, ondanks wederom een aanvaringen met de missis vannacht, maar coit, da's een ander verhaal.Von het alco vrij bier is goed gegaan, maar na enkelen is de trek ook gewoon weg hoor. Mijn maatje had er trouwens nog andere bij met 0% !! en a twist of Lime.Bolletje we zijn nu met zijn drieën heb ik begrepen, met zijn tweeën onder jouw vleugels ? Een veilig gevoel Caro, mupke alle anderen die nog moesten zijn bijgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zielig voor dat beest Caro. Fleur.... we vallen best mee uiteindelijk toch? Lieve mensen. ik ga er vandoor. Eerst een lekker eind met de hond nu het nog niet zo warm is en daarna toch maar aan de slag in huis , morgen is het weekend al weer voorbij en er moet toch een en ander gedaan. Ik kom nog wel even binnenpiepen af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Mupke, vang !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Natuurlijk wel Mupke..maar meestal wordt er toch nog bedenkelijk bij gekeken als iemand voor minderen gaat en dat is heus niet bedoelt als een verwijt hoor. En ik begrijp het ook wel. Ik volg ook nog steeds een patroon waarin ik mijn gebruik weliswaar afbaken maar daarom ben ik natuurlijk geen probleemdrinker meer.En alcohol neemt nog steeds een loopje met me hoor. Ik had vrijdag namelijk helemaal geen zin om iets te drinken maar op één of andere manier zei my mind doe maar het mag nu...Heel gek trouwens want ik had een beetje bang dat als ik niet iets dronk dan het te moeilijk zou worden in de week. Stomme gedachte..Maar het in de hand houden van was geen probleem..Denk dat ik binnenkort het weekend ook maar eens laat of op één dag in de week ga..kijken wat dat geeft. Ook dat patroon moet doorbroken worden.Wat heb ik een gekke manier van werken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 er is hier ook helemaal alcoholvrij bier hoor: airavaB witbier, daar zit helemaal niets in. Heb net even op het blikje gekeken.... en met wat citroen prima lekker frisse smaak. En inderdaad, na een paar biertjes heb je gewoon genoeg. Zo ik ben weg ., doeg doeggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil you animal Veel geroken maar geen uitnodiging gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Geniet van het zonnetje vonneke (dat rijmt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen allen:)Wat een hoop wakkere al hier!Ik ga zo een rondje hardlopen, heb er zin in!Vandaag maar wat vroeger lopen dan op andere zondagen vanwege de warmte...Iedereen een fijne zondag!Hoop dat het goed met iedereen gaat, hier alles ok en droog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 zonneke vonneke...vonneke zonneke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goeiemorgen allemaal,Mup ik ving m voor je neus op, ziet er lekker uit.AR zoef zoef, t was leuk je nog even in de rug te zien, byeIk moet de B&B in orde hebben voor morgen, dus ga ook maareven voor de grote hitte kuisen.Wat leuk te lezen dat iedereen nu goed bezig is met de alco.Behalve Bammie natuurlijk, foei meis, je lijkt mij wel als ik aanhet lijn ben (was dan vooruit) ik kookte extra lekker en veeldan kwam de rest aan enb ik viel lekker af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goeie morgen Williebillie. Een hele dikke voor jou.Fleur het is geen gekke manier hoor. Je bent aan het proberen om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Aan het uitvissen om dadelijk op een goede manier om te kunnen gaan met de alcohol of helemaal te stoppen. Iedereen moet dat voor zichzelf uitvissen.Zolang je bezig blijft is het alleen maar een compliment waard.Een hele goeie morgen Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 O, o,:$ Ap vergeten een buitengewoon goeie morgen te wensen. Hoe is het met je kerel. Ga je het vandaag rustigaan doen? Zondag rustdag voor mensen die doordeweeks keihard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ach ja soms is deze lawaaimaker een beetje onzeker Iemand iets lekkers in huis? Wordt wel met koffie gesmeten maar lust ik niet..Hier enkel flakes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: jane4Mup ik ving m voor je neus op, ziet er lekker uit. Nou lekker dan Jane! (Te snel op verzenden gedrukt) Geen nood, ik haal zelf wel nieuwe. De keuken is tenslotte dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nondeju Caro!!! Dat was er anders vlot ingegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleur, gek mens. Geen zin om te drinken vrijdag maar dan moet het? Mallerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Have a nice time on the beach Caro Wou dat ik er zo dicht bij woonde..moet zalig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ja Caro je moet inderdaad goed kijken naar de 'nadelen', ik ken ze allemaal en heb het er met plezier voor over. je krijgt zo ontzettend veel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Aha muppie Echt waar...blijf een probleemdrinker natuurlijk . Rare kronkel hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleurtje primeurtje primeurtje fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 fleur ik heb heelijke taart in de diepvries staan ik zal er een stukje uithalen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ik ga even de dagelijkse dingen doen, kijk wel mee af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Taart?? Het is ochtend Nu ja..bring it on! Gaat er wel in Willeke billeke springtuig silleke..nou dat trekt op weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zo Bol gaat aan de gang. Laterzzzz lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zaaaaaaaaaaaaaliiiiiig Caro!! Mag je daar ook zwemmen of doen alleen de honden dat? Ik hou van water en ook van vuur btw..Kan er uren naar staren. Silly me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden