Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ook goedemorgen.Winkels natuurlijk pas om 12u open.Zit ik nog de hele ochtend met peentjes-haar :$... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wil en Igor gaan ervoor lees ik?Succes!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ja hoor, koffie overhet toetsenbord middelseen spontane lachuitbarstingDat het ding het überhaupt nog doetSchouder ook al half uit de komdoor ongecontroleerd uitrekkenen overdreven wakkerword gewiebelHallo dag!I'm ready! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nah, maar weer eens wat verzinnen..Dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Good morning.It's a kinda hot.Veel vocht en we komen de dag door.Mensen, laat je niet gek maken.Het komt allemaal goed. Of eigenlijk: het zou goed moeten komen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Spiker op é harses Soothe laat de kop met rust! Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi Borretje.Hoop dat het met jou goed gaat.Hier alles redelijk.Ach, er is weleens iets, maar het is te overzien.Niet drinken heeft voordelen, it's all the same jazz,maar hanteerbaar.Dus....Ga goed Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Marjo, evenals het nobele paard, heb ik een hoofd.Groot van inhoud, dus veel denkwerk.Marjo, easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Een groet.Doessen en wat ondernemen.Houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hey Alf, welcome back!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedemorgen Marjo, Bekkie, Soothe, Baklap, Borretje, Vlaamsmeisje, Hannah1 en Kore(?)Ik was al terug VMMaar nu weerBedankt nog voor je actie woensdag, het heeft geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Mensen, mensen wat is het bloedje heet maar we gaan gestadig door hoor 't is veel te leuk om te doen.Goeie morgen Marjo, Soothe en Alf.Alf vriend hoe gaat het nu met slapen? Merk je al iets van meer energie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Morge BollieAltijd goed je weer te zienNee, merk nog niet zoveelnou ja, slaap wel aan één stuk doormaar wordt nog niet echt uitgerust wakker. Volgens M. snurk ik nog lichtmaar wel rustiger. Heeft even tijd nodigdenk ik, zwelling is ook nog niet helemaal weg.Donderdag a.s terugHoe ist met je vijver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Voor de stoppers heb ik het telprogrammaop de draad van Baklap gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Vanmiddag komen hiereen stuk of 7 heren van17 a 18 jaar naar het voetbal kijken nadat ze de hele dag bij een lokaal meertje hebben gelegennou dan weet je het wel....Okeen prettige dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 heeeeeeeeee AlfAlles goed met je??t weekend een beetje doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 oeps sorrybekkie, borretje, Soothe, Vlaamsmeisje, en Kore Jullie natuurlijk ook een hele goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi Alfie.Is er voetbal?Gaat het nu een beetje beter met het stoppen?Alf, ik word nooit uitgerust wakker. Altijd ietwat brak.Na 12 uur, trek ik bij!Alf, houd je goed, je wordt een lichtend voorbeeld.:light:Uw mede stoppert groet u.@Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nou ja zeg ga je weg dan komen ze opeens binnen vallenMorge, ouwe trouwe frummers, Soothe en WitteHet gaat redelijk Wittemaar wel steeds beterMisschien heb je ook apneu Soothe....Als ik niet uitkijk wordt ik licht in mn hoofd...Dat ligt me niet zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Morgen!Heb eindelijk een naam voor mijn kat bedacht, wat vinden jullie ervan?Phivaldi! (spreek uit, vivaldi of vi)Vivaldi omdat het een fantastische componist is, en phi omdat dat het teken van de gulden snede is. Het getal waar alles wat mooi is in de natuur om draait! (ja ben een beetje wiskunde nerd)En ik kan het afkorten naar vi, wat zon kat ook verstaat.Goed idee?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ask the cat!!Goeiemorgen allemaal!Hier nog een die uren moet bijkomen 's morgens. Geen apneu, dat niet.Gewoon eerst koffie, rommelen, pc, peukje en dan heel langzaamaanaan de dag wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Soothe is toch ook al 50+?Zou het aan de leeftijd (ook) liggen?Alf, toch klinkt er wel een lichte verbetering in door!Het herstel zal nog wat tijd nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Het ligt zeker aan de leeftijd Cathyplus nog wat factoren...Ja, het heeft tijd nodigmaar vraag me af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goeie morgen ingelogden.Ja natuurlijk vriend Alf het is nog allemaal zo vers en opgezet, maar als het snurken al minder wordt is dat al een heel goed teken. Heel fijn te horen.De vijver is nu klaar, de waterval bijna, het zwaarste werk is nu gedaan (hoop ik want ik vind iedere keer weer wel iets nieuws). Alleen de vijverranden moeten nog gemetseld worden en dan is het klaar. Vanavond komt de tuinman om te kijken hoeveel grint hij nodig heeft.Baklap al jouw kat nu nog leert te componeren dan kun je goud geld verdienen met het diertje:)Goeie morgen Cathy:heart:Zo Bol gaat zichzelf wassen en dan plof ik op de bank. 3 uur tuinwerken met dit weer, is genoeg voor deze oude dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden