VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goede morgen allemaal.Buiten is het heerlijk nu. Ik ben blij dat duffe dag van gisteren voorbij is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 wisseling van de wacht : Bol komt ik ga..... goeie morgu dear Bol, rustig aan vandaag hoor. ik ga nu..... moet naar werk...... groetjes................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 O Igor sorrie ik dacht dat je het al had. Nou ik zal voor je duimen dat je ze vandaag nog hebt meis.Wil helamaal niet meer gezien? Is er wat gebeurd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Daar zeg je wat borretje..Nee heb blondie niet gelezen..ze zou toch terug zijn vn het weekend bij haar ouders niet?Weer beetje afgekoeld..poeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ik moet ook werken. tot laterssszzzVOL VERWACHTING KLOPT ONS HART Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Borretje nee ik heb niets vanBlondie gehoord.Fleurie als je probeerd om s'avonds na 20.00 niets meer te drinken, hoef je er s'nachts niet uit meis. Maar ja det deze hitte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja miss eens proberen te minderen met drinken tegen de avond (dat klinkt bijna gek ). Wat zo gek is dat ik heel de dag door echt best veel drink. Ook wel normaal natuurlijk maar ik gedurende de dag nauwelijks naar toilet moet. Lijkt alsof ze me hebben moeten 's nachts..Soit genoeg over plasjes . Ik lijk mijn grootmoe wel Blondie komt zeker vandaag wel ff binnenwippen..Kan je haar geen sms sturen borretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Was iets te laat..kan je natuurlijk geen sms sturen Ze komt wel opdagen borretje! Ben ik zeker van..misschien was te moe van het weekend ofzo? Kan niet geloven dat ze vandaag niet even komt binnenwippen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Fleur, met dit weer zweet je een hoop vocht eruit maar dat is s' nachts minder. Heb je een ventilator? Als je die dan s'avonds aanzet heb je ook minder vocht nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Niet echt bolletje..misschien mijn dochter vragen of ze me fris wil blazen . Kan er een taakje van maken voor haar .Zolang het niet te lang meer duurt zal het wel meevallen. Als jullie me hier om de haverklap zien janken dan weet je alvast waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ben er ook weer vandoor, fijne dag maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja vrijdag had ze het wel een beetje moeilijk..Maar zou ze haar laten gaan op het weekend denk je? Kan het me niet goed voorstellen borretje. Zo warm en dan je familie erbij. Dat moet toch een beetje een drempel zijn?Is er nog iemand anders die het nummer heeft van blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Probeer je niet teveel zorgen te maken borretje..Moest het dit weekend fout zijn gegaan komt ze er heus terug door..Als ze vandaag haar neus niet komt laten zien starten we een klopactie..Ook voor wil btw. ik zie hem maar niet..waar zit dat kieke toch?Moet ervandoor..werken . Kom af en toe kijken of één van de twee is komen opdagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Was je me weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dag dag lieve Vonnie:heart:Nee lieve Bor, ik heb het nr. van Blondie niet. Bovendien zal ik nooit tel. nr. geven van mensen. Daar ben ik altijd erg voorzichtig mee. Fleur, kun je dan niet zo'n ventilator kopen? Die dingen zijn niet zo duur en nu met dit weer is het zo lekker.Ik heb hem zelfs s'nachts aan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 heeeeee goedemorgennnnnnnnnnnn allemaal :D:DIk ben weer on-line!mijn internetprovider vindt het zo zielllllligggg voor me, dat ze hebben besloten om gisteravond het internet maar weer door te geven.Nu nog mijn telefoon tja, soms is goedkoop duurkoop!niet gedeerd, ik ben erweeris er nog wat gebeurd hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 mooi CAroDan hoef ik ook niet terug te lezen is er nog koffie in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ik ben eigenlijk mijn gehele interesse in de techniek kwijtgeraaktik zit al een jaar met problemen, dan internet eruit, dan de telefoon, slechte verbindingen, langzaam eng a maar doormaar door mijn des-interesse heb ik er eigenlijk nooit iets mee gedaan.totdat het er helemaal mee stopt potverdrie wat doe je ongemerkt toch veel op de pc!maar ik ben nog niet klaar!straks eerst naar pa en ma, omdat ik niet kan bellen hier.en dan ga ik heel beheerst boos worden en de verbinding maar eens totstand kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 thanks voor de koffie!!laat die kippen poten maar voor struikroverik ben wel erg maar niet zo erg dat ik het eten van een hond op eis:Pje verwend hem wel trouwens!gekookte kippenpoten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hele goedemorgen allemaal, het is precies al goed druk in de huiskamer, moet nog bijlezen, ook van gisterenavond. Will is goed, en jullie ??Eerst wat koffie, brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ik stop er ook mee!!ik heb geprobeert om terug te lezen helaas weet ik niet goed of het aan mijn leescapaciteiten ligtof aan de ellelange draadjesnou ik kom er zo wel in!Borretje,hoe is het meid?vrijdag een belangrijke dag, erg zenuwachtig soms en dat je daardoor niet slaapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 goeiemorgenff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Gisteren al bijgelezen, nu vandaag nog. Jullie tetteren wat af hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Caro,is het dan niet makkelijker om hem met de pot mee te laten eten?daar zijn genoeg honden groot en oud mee gewordenkatten ook trouwens.tja, beessiesik ken dat, hier eten ze ook alleen whis....voor de rest halen ze hun snoet op, nou jaaaaa dan maar zelf iets minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goeie morgen Darrie, Wil, Caro, Tassie en WitjeWil ben je zo sterk geweest en heb je de Anta ingenomen?Darrie, ik kan natuurlijk alleen maar voor mijzelf spreken maar mij helpt Refu. uitstekend. Gisterenmiddag kreeg ik toch wel trek in alcohol. Die trek verdwijnt binnen een minuut omdat ik weet dat ik toch niet kan drinken. Ja je moet ze wel concequent in nemen, maar ook al zou je dat niet geregeld doen maar een keer per week en dan één dag drinken, en dan de volgende dag weer een pil, dan reduceer je toch het alcoholgebruik. Zo heb ik het jarenlang gedaan. Misschien is het daarom voor mij een stukje makkelijker om helemaal te stopen ik weet het niet maar voor mij blijft Refu. een wondermiddel.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden