Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mn film is begonnen maar dit is eigenlijk leuker...Madeliefik sluit me aan bij de vorige sprekerseen serieuze vraag wordt hier serieus beantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfMn film is begonnen maar dit is eigenlijk leuker... . Och jee, en nu ga ik weg. Hoop wel dat het nog een beetje leuk voor je blijft. Ik ga eens kijken of het al wat afgekoeld is boven. Zal wel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Heb wat bijgelezen...maar nog niks nuttigs te melden... :$Hoeft vast ook niet...Ga er weer van tussen!Alf: bijna 8 maanden! Top:present:Welterusten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hahahaha, sorry Alf, mijn schuld, mijn onvolkomenheid.. zit te schudden van het lachen.. maar bedoelde dat ik het uitproeste van het lachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mupke zijn we nog een beetje vriendinnetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Heb het geprobeerd maar lees echt niet terug!! Taterkousen!! Iemand VM nog gezien? Weet nu niet of ze naar de M&G komt of niet..Heb ik erover gelezen? Ff zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMupke zijn we nog een beetje vriendinnetjes? Ja, als je voortaan geen vragen meer stelt als ik net ben uitgelogd! Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ben dr ook nog ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: AlfMn film is begonnen maar dit is eigenlijk leuker... . Och jee, en nu ga ik weg. Hoop wel dat het nog een beetje leuk voor je blijft. Ik ga eens kijken of het al wat afgekoeld is boven. Zal wel niet. O jee Muppie gaat weg wordt het een stuk minder leuk...Ik zit op zolderhet is er warm maar ik heb er geen last vanVoor de operanog een dag sauna gedaanmisschien is dat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Lieve kanjers,De Bolle gaat ook afsluiten, hoe gezellig ook. Ik ga Bols bol ten rusten leggen. Ik zie jullie morgen weer hé?Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Lieve mensen! Dank voor het serieus reageren! Op dit moment zit ik diep in de shit. Maar ik ga vechten!! Dus elke reactie is welkom. Snap echt dat er op een ontspannen draadje meer gecommuniceerd word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneHahahaha, sorry Alf, mijn schuld, mijn onvolkomenheid.. zit te schudden van het lachen.. maar bedoelde dat ik het uitproeste van het lachen... Je he, duh, ben dan een man maar dat snapte ik dan ook wel hoor:DAssocieer even wat verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Aiaiaiai Fleur, heb ook niet de hele dag bijgelezen... Hoop wel dat de M en G doorgaat voor jullie. Heb Wil trouwens ook niet gezien vanavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: MadeliefLieve mensen! Dank voor het serieus reageren! Op dit moment zit ik diep in de shit. Maar ik ga vechten!! Dus elke reactie is welkom. Snap echt dat er op een ontspannen draadje meer gecommuniceerd word. MliefDit is de hoofddraad zeg maaren als er geen acute problemen of dergelijke zijn dan wordt er wat ontspannen gebabbeldHeb net nog even gegoogleden vond vrij veel over Baclo.Wiki was ook informatiefHet heeft dezelfde structuur als GHB, de partydrug en benzo'sdus ik weet niet wat het op den duur doetHier zijn bij mijn weten geen mensenmet ervaring op dat gebiedFleurHeb VM niet gezienKun je vinden door de zoekfunctie te gebruikenmaar dat wist je missc. alDag Bol en Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madelief... waarom zit je zo dik in de shit dan?ik ga ff zoeken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Een ding is duidelijk..wij belgen kunnen niet deftig afspreken. Wil komt voor zover ik weet. Om 12:10u op het Astridplein. Maar waar ergens? Heb zijn nummer dus vind hem wel.VM moest je nog lezen vanavond. We hebben dus afgesproken om 12:10u op het Astridplein. Laten we anders aan de ingang van de fietsenparking staan? Daar lopen meer mensen rond dan dat er stil staan. Ben ik toch ongeveer zeker dat ik de juiste mensen aanspreek.Stel je voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 MadeliefIk heb even snel bijgelezenen het lijkt me goed dat je aangeeft hoe het met je gaat en waar je nu mee zit..Misschien heb je nu gedronken, dat geeft nietik begrijp uit je verhaal waarom dat zou kunnen zijnMaar je wilt er vanafHier is je kansop dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zou moeten gaan slapen maar ben net thuis en probeer de verhalen van vanavond een beetje te verteren..Flauw excuus hé..Maar spring er dadelijk in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 hmpf, tis dat ik in friesland zit.... en geen vrij kan krijgen morgen... anders zou ik ook wel zin hebben gehad in een kopje koffie in antwerpen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Misschien moet je een AdB teken afspreken Fleur...Zou AdB geen buttons, banners, vlaggenof leuke hoedjes hebben?' Ik ben ADB' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Fleurchie, tien na twaalf aan' t station dus, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneMadelief... waarom zit je zo dik in de shit dan?ik ga ff zoeken ... Lief van je...........Kijk ik ben nog lang niet zo ver als jullie. Heb nu 3 flessen wijn achter mijn kiezen. Zal ik eerlijk zijn? Voor het eerst zit ik te janken sinds tijden. En nee ik jank nooit als ik heb gedronken. Maar ik werd geraakt door je aandacht. Wat een muts ben ik he??? Oh wat wil ik graag hieruit komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 He Vlaams Nufje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ben er om kwart voor twaalf, dank zij NMBS,tel. per pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madelief , ik heb inmiddels jouw wie is wie even gelezen... Kijk alsjeblieft uit met die pillen waar je het nu over hebt. Volgens mij moet er toch een andere manier om hier uit te komen hoor. Ik heb goede ervaringen met tactive, de internet behandeling hier, maar dat zal voor jou misschien niet genoeg zijn., Maar kunnen jou waarschijnlijk wel doorverwijzen naar echt goede hulpverlening voor jou. wacht alsjeblieft nog even met die pillen. Wat Als daarover schrijft.. ja nu ik het lees wat dat wat ik ook heb gezien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden