smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jannigje, ik gun jou beslist dat wat ik hier ook voel: de eigen plek. Waauw.Ga je daar actief naar op zoek? Ik zou zeggen: DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 2x 4 pootjes en ik krijg steeds kusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: igorheel eerlijk heb ik jullie wel gemist, was vanmorgen in staat om me helemaal klem te ........... maar ik moest vanmiddag iets belangrijks doen Jee, vanmorgen al? Was er een aanleiding?En wat voor belangrijks dan vanmiddag? Ik heb het gevoel dat je binnenpretjes hebt. Ohhh, heb je de hondjes? Nee, nog niet dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 yep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: igor2x 4 pootjes en ik krijg steeds kusjes Jippie (ik had het goed geraden!).Wat leuk voor je. Zijn ze lief? Ja, natuurlijk Mup, natuurlijk zijn ze lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jane: ook al te bijdehand nog... hihi...gus, ik word te melig hier. Moest wat doen, ja toch?!echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 IGOR, WAAR BLIJVEN DE FOTOOS??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 de moeder hond raakte een beetje in de stress van zovel pups, dus was het verstandiger om ze al weg te doen. Bol hoeveel brinta moet ik ze geven ik kreeg het advies 200 gram per maaltijd per hond, maar dat zou ik nog niet wegkrijgen.ze zijn zo lief en knuffelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik had het net gelezen Madelief. Ik heb geen ervaring met medicatie. Anderen wel dus er gaat vast wel iemand reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56IGOR, WAAR BLIJVEN DE FOTOOS??? Ging jij niet klussen?Dag Cath. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ze zijn heel apart dus ik kan geen foto plaatsen nog helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ik krijg zo 'kraamvisite' dus ben weer even weg.tot laterssszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: TortillaHi Cathy,Ik ben hypergevoelig,altijd angsten voor ziekte,doodgaan van mezelf of mijn geliefden.En alcohol dempt dat,dan ben ik niet zo bang.Ik weet niet hoe ikniet bang kan zijn zonder A.Oei Tortilla daar schrijf je me nog al niet wat op zeg. Dat is niet mis. Vaak zie je dat je in een cirkel terecht komt die zich hoe langer hoe meer om je heen sluit, je kunt geen kanten meer op en wil het liefst niets meer voelen. alles verdoven want angst vreet energie en is een ontzettend #$%gevoel.Maar er over schrijven is erg goed. Dan deel je je gevoelens en iedereen van ons kent het gevoel angst. Zeker als je veel drinkt want dat versterkt de angst alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: MadeliefWil het even onder de aandacht brengen. Weet dat het hier niet thuis hoort, maar wil zo graag jullie mening over dit. http://www.baclofen.nl/?p=84 Heb er al een berichtje over gezet in thema's rond.... Madeliefje Daar wordt hier vaker over gesproken hoor dus het hoort hier wel thuis. Alleen ikzelf heb er weinig verstand van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 PP: dat is ook mijn bedoeling, maar ik kan me financieel niet zoveel veroorloven.Wat dat betreft woon ik in een verkeerd deel van het land.Ik zou wel heel graag terug willen naar Friesland, maar dan moet ik ook nog een baan zien te vinden.En tja.......... ik heb mijn leeftijd en mijn geschiedenis (qua gezondheid) niet mee.Maar wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hey die Igor. Geef ze per dag 6 x een beetje. Verdeeld over de hele dag. De teef doet dat n.l. ook Ze laat ze, naarmate ze ouder worden, even drinken en loopt dan weg. Ik weet niet wat voor 'n soort het is, groot of klein?En hoe oud zijn ze nu? Je kunt beginnen met brinta en puppybrokjes uit blik. Dat prak je fijn door de brinta.En wel de dwijl er bij houden want dat wordt lachen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 GoedenavondWeer terug van de wandeling.O ja, bijt je hond Soothe?wat een eenkennig loeder....madeliefIk ken het artikel, maar weet verder niets van Baclofen. Het lijkt me wel interessant.Is er niet meer over te vinden op IN?WomanSpeel jij dan ook een instrument? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Igor wat fijn voor je!!!!!!!!! De hondjes bedoel ik dan natuurlijk :light:Maar wat balen dat je zolang moet wachten op je HA!Ik hoop dat de hondjes je er mee doorheen slepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Vanavond veel TVWordt een moeilijke keus:voetbal of film of...misschien dit maar dat is leuker voor de damesmogelijkde ideale manIk hoef daar niet naar te kijkenhet gaat waarschijnlijk over mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ook 2 NL filmsVind NL films steeds plezanter wordenHelaas bijna gelijktijdighoe dom kun je het plannenCloaca ken ik geloof ik alweet het niet zeker..Voetbal laat ik maar voorbij gaan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tsja speel ik een instrument, ja kan wel van alles en ritmes spelen beetje meer op gevoel. Tamboerein laatst ontdekt, erg leukClassiek opgevoed (hobo) dus erg muzikaal gehoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goeieavond Hanna, bakkom, wing, Madelief, bol, drup, geertje, jane, Alf, Jannigje, pp, woman, Mupke, niwi, en Tortilla.... wat een vol huis zeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Avond Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Het klinkt een beetje lullig,maar De Brijder heeft ook een internet-behandelingen het forum daar is geslotenen niet zo zichtbaar als hier.Dat trekt wel een beetjeivm dat je je wellicht wat meer kunt uiten?Maar heeft iemand ervaringmet hun internet-behandeling?Sorry Tactive:$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hallo nieuw aangeslotenen, van harte welkom hier al is de reden jammer.Sorry maar vind het te mooi weer om achter de pjoet te zitten en ben in de tuin aan het rekenen voor dat flatje bij Caro. Donderdag ga ik met de makelaar kijken en tuurlijk is Caro er ook met haar doggy. Fijn dat ze er zal zijn en ik haar hond live zie. Ze zal bij de tuin op me wachten maar hoop dat ze volgende keer gewoon een sleutel heeft.Hannah 1 weet niet goed wat te zeggen als dat ik erg met je meeleef en hoop dat het niet zo erg is als je angst maar ondertussen zit je er wel mee meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden