smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Alf, heb je al dat lekkers echt door je str... gekregen? Te heet gegeten misschien?Iets blijven hangen?Kiek toch uut jong!(ijskoud drinken denk ik)Ijsco's.Van die lekkere! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zal ik doen Cathy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ja gisteren ging dat nog aardigNu lijkt er iets te blokkerenvoelt alsof er een graat tegen de slokpijp aan drukt (tongbeen?)Moet 2 keer slikken om iets weg te krijgenKan ook een hechting zijnnatuurlijk....Tijd om te onthechten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ga nu echt even een blokje lopenmet de hond van SootheVirtueel dandie hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zitten er dan nog hechtingen? Tuurlijk kunnen die gaan prikken.En welk voetbal is er nu dan voor?Ach, ik ga zo eten en dan weer door met verven, of andersom.Wandel ze Alf,eet ze allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Alf, volgens mij bouwt het lijf zo nu en dan weer wat reserves op, dus direct aankomen van allerlei lekkers valt dan even mee. Je gaat pas aankomen als je structureel blijft doorpeuzelen.Nu even weer kalm aan en dan zal het mee blijken te vallen.Het lijf regelt het zelf. Is mooi toch?Oja, verven dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jaaa herkenbaar zo een schrijversblock SootheDas best gek he,Zo heb je hier veel te vertellen en zo weer ff niksNiks mis mee denk ik hoor.Ik ga je wel heeeel veeeel sterkte wensen bij de kaakchirurg.(als ik je relaas maar niet hoef te lezen please please;) )WAlfse met je virtuele hond Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Daar is ieLiep al een poosje op een ei te broedenIk kan ook buikdanskostuums gaan verhuren Een heel heel heel goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Heee die Dar,Lekker genieten zodirect op je balkonnee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jullie steun zal mij sterken.Witte, ik zal geen details vermelden. Alf weet niet dat Jimmy niet met vreemden wil lopen,erger nog, hij gaat bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Albertina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoihoi,lief die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ben er zo weer vandoor.Tijd is tijd, dus zo weer terug naar de kliniek.Soothe, dikke aan Anna.Sterkte morgen met de OK.Dar, ik spreek je je snel.Voor een ieder, zet hem op,het is meer dan de moeite waard te stoppen met drinken.Ga goed allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Pffff, denk er nu toch ernstig overom de internet-behandeling te gaan volgen.Ik weet nu weer waarom ik zo graag drink.Al angsten zijn weer in alle hevigheid aanwezig,met bijbehorende lichamelijke reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik heb een oproep geplaatst op een advertentiesite, muziekanten gezocht. Zelf een groepje samenstellen om te gaan musiceren. Leuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wil je er meer over kwijt Tortilla?Ik bedoel: drink je op dit moment? Of zijn het afkickverschijnselen waar je nu last van hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Woman, wat ben je toch ondernemend!Hartstikke leuk, maar denk goed om jezelf hè?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tortilla, ik las net bij wie is wie dat je tegen medicatiegebruik opziet.Maar een tijdje lang iets gebruiken kan je nu enorm helpen hoor.Ik zou daar toch over na gaan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 ja Cathy ik ga vanavond de bank een kwartslag draaien en languit op de bank tevee kijken x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 19 pagina's!!!! dat is toch geen doen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik vind het in elk geval altijd zo leuk om te lezen hoe je geniet van dergelijke min of meer (ook) kleine dingen.Is heeeeeel belangrijk!Is er wat op de buis dan?Ik ben bang dat ik gewoon nog van alles om het huis ga doen; het is veel te mooi weer ombinnen te zitten.Of het moet al ERG de moeite waard zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hey Torilla. Kan je aangeven welke angsten je nu op dit moment hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ha die MUP, ja joh, daar krijg je een scrollvinger van....en het duizelt je op zeker moment.Alles wel aan boord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 @Tortilla: wij schreven beiden vrijwel tegelijkertijd in op het forum, ik deed dat nadat ik me had ingeschreven voor ADB. Kreeg gisteren daar een follow-up over en wist toen zeker dat ik het goede besluit had genomen!! Professioneel en adequaat. Gaf me zeker steun! Enne........... tsja, na zaterdagochtend ben ik het drinken rustiger aan gaan doen, minder voor de verdoving (ofzoww) en meer voor het lekkere. Zoiets. In ieder geval al ruim gehalveerd, en het echte werk moet nog beginnen. Doen joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden