Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 BolHet slikkengaat vandaag slechterHeb gisteren de pleister verwisseld maar dat kan het niet zijnEn heb idd nog antibiotica.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Je zal nog eens zien wat voor een leuke avond je hebt Wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: SootheMatig Witte, Soms las ik iets en voelde een soort blokkade, dan dacht ik, wat te zeggen. Een soort writers block. Zoiets. Soothe:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi Allen,Ja daar is ze weer...Terug van de dierenarts en Boots is wat aan de dunne kant maar dierenarts had dat liever dan overgewicht...Zo en nu echt effe bijlezen, al geloof ik dat ik er gewoon een dag vooruit moet trekken om alles mee te nemen in mn geheugen...dus als ik iemand vergeet of beledig, sorry alvast daarvoor...Tot zo, blijf nog wel effe online... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wil jij blijft altijd maar denderen,overal tussendoor, blij dat je het even vertaald naar abn proclamatie klinkt als........Keep on going Wil zelfs als je naar zo'n (waardeloze) leuke film gaat vanavond:D:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi Jannige, het is zeker geen luxeprobleem en ook niet iets om je voor te schamen ofzo, vind ik, het dondert op je dak en je zit er niet op te wachten, neemt niet weg dat het er is en er dus iets moet gebeuren om weer lekker in je vel te komen. In een dip praat ik ook niet makkelijk omdat ik zelf niet goed begrijp wat er aan de hand is en de neiging heb om het zelf uit te willen zoeken. Maar ik meldt hier wel altijd mijn trek, zeker in een lastige dip en dan is er altijd wel iemand die iets bij mij weet te raken en die herkenning lucht al op; het mag, mijn gevoel mag en ik mag een dip hebben en het gaat ook weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: dhendroHoi Madelief jouw profiel staat niet open, bij Malloot stond het wel open, nu niet meer. Bij een gesloten profiel kan niemand iets zien behalve je nickname; beide welkom trouwens Dank je wel!!! Begon het al warm te krijgen van het idee! Wil even zeggen nog hoe leuk ik dit forum vind! Ja nu al! Ook al kom ik hier met een trieste reden en ben ik nog niet eens gestopt met drinken, toch geeft dit mij moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hallo Lieve Witje en Soothe natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hallo lieve bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mooi verhaal vandaag Dhen van 11:32Herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madeliefje doe het maar rustigaan hoor. Het is geen schande dat je nog niet gestopt bent. Je moet er misschien langzaam naar toe groeien, dus geef jezelf de tijd dan komt de rest vanzelf wel. Belangrijk is dat je er mee aan de gang gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hallo Lief Womannetje. Hoe is het nu met het poezendiertje? En gaat het met jou ook weer wat beter?Eens komt de ware voor jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Poesje gaat zo-zoGister toch weer hetzelfde voer gehaald. Die had ik dus al, dus heb me vergist. Ze zit steeds maar in haar uppie in de kleine kamer boven. Ik ga regelmatig even naar binnen om gedag te zeggen en te knuffelen. dat vind ze wel heel erg leuk. De vorige eigenaar zei ook dat ze nogal stil en saai was. beetje zitten en verder niet. Ze wil af en toe wel spelen, dus dat vind ik welheel wat al. En ze komt nu af en toe uit zichzelf beneden op het balkon. Maar ja, nog even een paar weken aankijken, ik ga geen pipetjes meer geven en doorzetten met de zalmolie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bolletje ik heb Mr. Blow uitgenodigd aank. weekend om lekker op mn balkon te komen. hapje eten en muziekje. Wil nog zeker een 2e keer leren kennen voordat ik oordeel. Volgens mij is het een schatje, alleen een beetje stil. En hij houdt niet van voetbal, thank God. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ok Alf, kom jij er een beetje uit met M ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Alfie, take care.Let op de signalen en houd goede moed.Morgen moet ik naar de kaakchirurg. Het vervolg!Ook dat stemt niet vrolijk. Lijkt een soort hospitaal hier.Je zal begrijpen dat ik na de vorige keer, weinig animo heb om weer te gaan.Maar het zei zo.Het is me wat allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Sterkte morgen Soothe! Zijn dit de laatste loodjes, of volgt er nog meer?? :$Ik zal voor je duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: dhendroOk Alf, kom jij er een beetje uit met M ? Momenteel gaat dat wel jamede door de omstandighedenvroeger onderdrukte ik mijn reacties door dranknu reguleer ik ze door 'Zen'op zn Alfs en dertigst dus:Dvraagt nog veel oefeningen het gaat beter als ik me ook lekker voel...Niettemin zijn er highlights:rose:ZALF= Zen op zn ALFs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat is waar ook Sootheen op je verjaardagook nogals ik het wel hebIk zal aan je denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: Alf quote: Originally posted by: dhendrovroeger onderdrukte ik mijn reacties door drank nu reguleer ik ze door 'Zen' op zn Alfs en dertigst dus:D ................. Niettemin zijn er highlights:rose: Hahaha, op zijn Alf en dertigst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nou ja zeg, ik heb wel weer van alles gelezen maar ben kwijt waarop ik wilde reageren.Het is telkens best veel.Soothe sterkte morgen.Alf slikproblemen, wat een rotgevoel. Benauwd. Hou t in de gaten jongen.Jannigje.... verdikkeme meid: wil je wel es sneller met je sores voor de draad en op de draad komen!!Die dertien krokodillentranen en vliegende kipkanariefantjes die daarstraks langskwamen werden een heuse regenbui. Fijn, als je net lekker staat te verven.... niet dus.Ik ben geheel van mijn apropos daardoor!Toen de winkel in. Kwam een bekende tegen die tegen me sprak maar waar ik totáál niet bij was met mijn hoofd.... dat is eigenlijk heel erg. Nalatigheid. Maar echt, ik ben helemaal uit mijn doen.Kop koffie nog maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 AlftalVoetbalclub bestaande uit harige AliensVoetballen staat hier aanmaar ik volg het eigenlijk nietGa zo eens een rondje om de wijk lopenvirtuele hond uitlatenAnders krijg ik helemaal geen bewegingIk snap trouwens toch niks van het lijfBeweeg nauwelijks, heb gisteren bitterballen, loempia'schips, kaas, noten, koek etc gegetenVanochtend gewogengeen enkele verandering...en zelfs nog geen wc bezoek gedaanWonderlijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Jannigje, De laatste keer.Duimen kan nooit kwaad.Alfie, ja op m'n verjaardag, dat vind ik niet zo erg.Een dag als alle anderen. Hoewel.Weer een jaar erbij. PffffGa het overslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Rustig aan Cathy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik vind een verjaardag ookgeen enkele reden om te vierenmaar ik weet dat anderen daar anders over denkenjij niet dus. MooiToch ga ik je morgen feliciterenof je wil of nietOverslaan kan nietJe bent gewoon jarigPuntHoeveel jaar wordt het eigenlijk?Was jij nou ouder dan ik?Ik dacht het wel.IetsjesIk leen Woef even:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden