tasseke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 pfffff, 40 pagina's teruglezen???Daar heb ik geen vrije dag voor nou ja, ik val wel weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Good morning,Heel ff, hoi zeggen. Dan rapport halen dan trein!Wat was het warm gisteren en muggen, amper geslapen!!K. heeft me om 4 uur al wakker gemaakt omdat ie toen al z'n rapport wou gaan halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bor : Mij vergeten ??? Potjandorrie nog aan toe, ga je schamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 HIhi, Nien, fijne dag hoor dan maar, het was hier ook heel slecht en benauwd slapen.En plezier met die twee andere belgen straks, hahahaha , hoop dat wil jullie kan vinden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Tas, ik heb lekkere cocos soep met rijst!En al een hoop café- lachroom op ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 VM, om welk uur ben je nu juist daarre ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 O,Ja : Wil, VM en Fleurtje...Heel veel plezier saampjes vandaag !!! Leuk en spannend lijkt me om eindelijk eens een gezicht te zien bij een forumlid !!! Afijn : Hou het droog !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Lieve Bor : Nog wel kunnen slapen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 hihihi,ik heb net even de routeplanner voor de fiets gedraaid!als ik nu opstap, ben ik er overmorgen wel fijne dag samen en maak het aub niet te bont!!Vm,brrrrrrr, cocos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Naar Antwerpen?Kom je me dan even ophalenn bor... ga ik wel achterop..... als we eenmaal over de afsluitdijk zijn is het toch niet zover meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ja Bor lijkt me een goed plan om op de fiets te gaan !!!Maakt je koppie clear en clean... En het is nog gezond ook !!!Al zou ik geen kort zomerrokje of jurkje aan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Meiden, ik ga er vandoor. heb nog wat te doen hier in huis voor ik naar mijn werk ga. Hoogste tijd. allemaal een 'goede' dag gewenst. hoe hij er ook mag uizien. Extra veel plezier voor Wil, Nien en Fleur....Extra veel sterkte voor Bor vanmiddag. (en extra sterkte voor de -ik-wil-zo-graag-stoppen/minderen-clubgenootjes):heart:Pfffffff wordt al weer behoorlijk warm hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hey blondie, dankjewel hoor, dat droog houden zal wel lukken, wat mij betreft. Stel je voor een M & G en alle drie stiepelzat een stuk in de nacht thuiskomen !! Het zou wat zijn hé Tas, zie dat je geen spierverrekking krijgt hé, en dan Von nog achterop.Zomertopjes en mini-jurkjes zijn welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 hahaha Wil,je blijft een charmant schavuitje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 doeidoei yvonne,doe rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 quote: charmant schavuitje Hoe lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Doeg doeg Vonnie. Doe je rustigaan?Zo de Bolle duikt de tuin in, voor zo lang het duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hahahahaha Wil,Doe dat maar niet !!! Nuchter is het leven veel mooier dus waarom daar niet van genieten ? Bye Charming !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 BTW : Foto van mn 2 deugnieten :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bolletje het gaat niet zo goed. Had eigenlijk een afspraak maar die heb ik net afgezegd omdat ik met drank begonnen ben vandaag en volgens mij was ik nog niet eens nuchter.............. Dus zucht ik voel me*. Sorry voor dit gezeur allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik drink niet hoor! Ik moet nog werken daarna . En doen we niet in de week..past niet in mijn tijdelijk plan Wel spijtig dat ik niet zo lang kan blijven maar ach kan dan nog wel een volgend keertje hé.Oei madeliefje..waarom ben je dadelijk terug begonnen? Had je teveel last van gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Borretje leest niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dat was zeker wat Bor, toen ik het na las lag ik in een deuk... Hoop dat je wel mooie lingerie aan had ? hihihi... Weet je al wel wat je aantrekt ?Gebruik je trouwens wat voor het slapen ?Ik mag hier vanmiddag oxa halen, al ben ik wel wat benauwd om het te gaan gebruiken, maar nachten niet slapen is ook niet goed voor mn weerstand Toch altijd een keuze tussen 2 kwaden zal ik maar zeggen !!! Vannacht ook alweer om 3 uur wakker, \net 3 uurtjes geslapen en daarna niet meer...Handen zagen eruit alsof ik uren in het afwaswater had gezeten ermee, deed gewoon zeer en bed drijfnat... Nu was het wel warm maar heb dit al een paar dagen, word er gek van...Nog iemand ervaring met overmatig zweten na het stoppen met alcohol ??? Of bij gebruik van Seroxat ?Ga zo wel effe googelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Had eigenlijk een afspraak maar die heb ik net afgezegd omdat ik met drank begonnen ben vandaag en volgens mij was ik nog niet eens nuchter.Speciaal voor jou borretje Madeliefje? Gaat het een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Madelief : Lieverd, giet alles nu door de gootsteen !!! Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan !!!Waarom toch weer drinken nu, terwijl je je zo rot voelt ?Praat erover desnoods via pb !!! Wij zijn er voor je, maar dan moet je ons wel toelaten !!! Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden