lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 ff duimen voor hannah jongens (en meisjes ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Doe ik Jane.Hannah:heart:Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Sterkte Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Goedenmiddag allenDar, Ekster, Wil, Sara, Yvonne, Blondie, Marjo, Dhendro, Kore en Cathy(niemand vergeten hoop ik, was een hoop leeswerk, pfff)bedankt voor de felicitaties!het is geen mijlpaal, maar toch...gestaag doorgaanhet wordt steeds makkelijkerGoed zo Borretjeniet drinkende beste keuze.Madelief Goed dat je er weer bentDrank weggooien heeft geen zin Je moet doen wat goed voor je is, nuHelpt de drank om de dag door te komen, drinkVoel je je goed door een fles te laten staan, doe dat.Maar val jezelf niet afGeen zelfhaat, geen walgingHet is niet verschrikkelijk wat je doethet heeft een redenKeur jezelf niet af maar zet vandaagde eerste stap om weer van jezelf te houdenBegin met je lijf wat rust te gunnnendoor wat minder in te nemen dan normaal Je lijf zal je er dankbaar voor zijn want het moet hard werken om al die alc. te neutraliseren.Kleine stapjesgrote gevolgen.Nu even een slingervoor die Amsterdammer maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dank je Alf!!!!!Vind het knap van je dat je al zo lang droog staat!Moet zeggen dat het vanmiddag beter gaat! Heb nu vanf 12.45 niet gedronken! Oke daarvan heb ik 1 uurtje geslapen...maar toch he!!!Soms volg ik het draadje niet helemaal omdat ik niet weet waar het over gaat zoals bijv. Hannah...Maar goed ik blijf lezen.Mijn huishouden is er een beetje onder aan het lijden!:$Maar ik ben toch al niet zo'n fanatiekeling op dat gebied haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Soothe van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Je wilt het voorbij laten gaanmaar dat gaat natuurlijk niet gebeuren!:present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dank je madeliefDat is ook voor jou weggelegd hoorElke stap die je zetis er één.Tegelijk is het goed om na te denken wat je gaat doen in de tijd dat je niet drinktJe zou wat in het huishouden kunnen gaan doenOf iets anders...Afleiding werkt heel goedom maar niet aan die drank tehoeven denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hallo allen!Zo, heb voor Hannah geduimd:present: ben benieuwd wat ze straks te vertellen heeft.Maar ook voor Borretje natuurlijk!!Kwam stilletjes ook ff kijken of Soothe al trug was, maar mss ligt die met pijnstiller bij te komen ofzo?Alf, man wat kun jij het goed verwoorden, krijg r n brok van in mn keel.Het Vlaams Trio lijkt dus succesvol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zette daarstraks tv aan..............herdenking van de slachtoffers van de Airbusramp Libië............ben nog erg gevoelig voor dat soort dingen dus biggelden de tranen langs mn wangen.Maarrrrrrrrr oei! Het is al over 4, ik moet opschieten, inpakken en wegwezen.Om 5 uur begint hondentraining en het is n dikke 3 kwartier rijden.Jaja, wat je al niet voor je hond doet :$Ben dus ook pas later vanavond terug.Tot dan, sterkte en liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Goeie middag Vriend Alf. Hoes met de keel? Heb je er iets minder last van dan gisteren? Gaat het slapen nog steeds beter?Madeliefje voor jou deze slinger meis :light::light::light::light: omdat die hele klein stappen zo ontzettend veel waarde hebben, daar moet je mee beginnen. Ik vind je een kanjer hoor.Voor Hannah duim ik niet, ik vind het prettiger om een kaarsje aan te steken met de gedachte dat ik dat voor haar doe.Ook hoop ik dat het Soothe goed af gaat. En dat we nog iets horen van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Men nemeEen boedhete kamerbehanglijmEen xxxxl poster van 4 delen die naadloos op elkaar moet sluiten en ook nog eens recht enzo.Mijn hemeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Alf,Ik vind 8mnd wél een mijlpaal!De slinger heb ik je elders gegeven,zij het met woorden,want zo mooi als jij lukt me nog niet[ kan zelfs nog geen 2 emo's achter elkaar krijgen]maar alsnog een:present: voor jou.Heb je in die 8 mnd. ook geen slippertje gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Lieve kanjers. Ik wil jullie allemaal ff een geven. Gewoon zo maar. Ik had daar behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 quote: Originally posted by: womanMen neme Een boedhete kamer behanglijm Een xxxxl poster van 4 delen die naadloos op elkaar moet sluiten en ook nog eens recht enzo. Mijn hemeltje Voor de natuur moet je wat over hebben WomanEen gitarist? Leuk begin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bolletje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dank je lieve Bolletje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik zit hier op een warme zoldermaar vind dat wel lekkerSterrenbeeld LeeuwBen wel wat gewend dus.Bol, 2 smakkerds terug:sun:KoreHet is een mijlpaaltjeeen wegwijzerzo'n ANWB-paddestoelDe grote mijlpaal komt straks bij 1 jaar.Niettemin is het goed altijd even stil te staan en de balans op te makenEen slippertje? Haha, denk aan heel iets anders direct, maar nee, geen druppelwas al panisch als er getrakteerd werd op bonbonsliet ik een ander checken of er geen drank in zat.Ben toch wel een alles of niets type in deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bol, je stelde een vraagLag vannacht zeer laat op bedMaar heb wel aan één stuk door geslapentot een uur of 11. Wel wat moe, toch nogMaar dat vraag ik morgen allemaal even naaan de halzensnijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Heb ooit eens gezegd niet meer te kussen bij ontmoetingen, maar enkel een hand te geven.Dat werd niet goed ontvangen Mensen voelden zich afgewezenen weet ik wat niet meer.Toch vind ik kussen on-NederlandsHet is geïmporteerd uit de zuidelijke landen ooit.Om nog maar te zwijgen van de techniekBegin je links of rechts, doe je 2, 3 of 4 kussen..Plat op de bek of luchtzoenen...Bovendien is de kus onderhevig aan devaluatieEr wordt al gekust als de kat jarig isof als de zon schijntHygiëne is ook nog een punt..Misschien is dit meer iets voor een ander draadjeOf helemaal niet interessant, kan ook.Je kunt ook overal een punt van makenDat vonden de kussers ook toentertijd.Mij intrigeert vooral de reactie van mensenals je zegt dat je niet kust, heel apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Tijd voor een blokje wandelen met de virtuele hond.Kijken of ik nog meer virtuelehondenliefhebbers tegenkom.Zo'n virtuele hond heeft veel voordelen...Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik vind die paddestoel / wegwijzer een mooi symbool.Ik heb nu een mini-paddestoel.5 maanden, maar wel onderweg 2 keer een klein zijpaadje genomen,gelukkig kwam ik er meteen achter,dat ik op de verkeerde weg zat,dus dat slippertje heb ik mezelf vergeven,haha,ik tel het dus ook niet mee,want voor mij was het heel leerzaam,En ik blééf toch ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 De tweede is klaarPfoeh wat een werk, maar wel echt heel gaaf !Foto volgt als klaarNu nummer drie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfHeb ooit eens gezegd niet meer te kussen bij ontmoetingen, maar enkel een hand te geven. Dat werd niet goed ontvangen Mensen voelden zich afgewezen en weet ik wat niet meer. Toch vind ik kussen on-Nederlands Het is geïmporteerd uit de zuidelijke landen ooit. Om nog maar te zwijgen van de techniek Begin je links of rechts, doe je 2, 3 of 4 kussen.. Plat op de bek of luchtzoenen... Bovendien is de kus onderhevig aan devaluatie Er wordt al gekust als de kat jarig is of als de zon schijnt Hygiëne is ook nog een punt.. Misschien is dit meer iets voor een ander draadje Of helemaal niet interessant, kan ook. Je kunt ook overal een punt van maken Dat vonden de kussers ook toentertijd. Mij intrigeert vooral de reactie van mensen als je zegt dat je niet kust, heel apart. Hahaha!!! Die Alf!Bij mij ligt het eraan wie ik moet kussen!Niet iedereen krijgt van mij die eer toebedeeld!Maar er zijn mensen die je gewoon MOET zoenen...nee niet plat op de bek, maar spontaan, gewoon omdat het kanjers zijn!Maar het liefst geef ik 1 kus en een knuffel.Krijg jij nu even van mij!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hijg hijg puf pufnr. 3 zit eropGenoegen moeten nemen met redelijk naadloos, dat is goed genoeg. Heej Alf trouwens we gaan mooi gelijk op he. ik zit ook op 8 (en een klein weekje)Denk er om hoor dat je niet gaat drinken, want je bent nu toch wel mn stopbuddy geworden Zijn er meer die op 8 maanden zitten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 En goedemiddag,Ben er ook effetjesvoordat ik ga eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden