Otje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Haha sorry, had ik niet gezien...Misschien een idee om hier een draadje over te openen. Ten slotte hebben we allemaal last van die gruwelijke trekmomenten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Oei Blondieik kan geen oordeel vellen over de BJZ bij anderenhet verhaal is altijd van één kant.Maar mijn persoonlijke ervaringen met BjZ zijn over het algemeen goedmijn zoon heeft een voogd en ook al kan hij haar wel schieten, ze werkt hard voor hem en kan door haar connecties dingen voor elkaar krijgendie ons als ouders niet lukten. Ik snap dat je meeleeft met bor, maar het kindmet het badwater weggooien is doorslaan naar de andere kant. de goeie verhalen die leesje zelden. logisch ook, de negatieve maken meer indruk. maar ze zijn er natuurlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Waar kan ik dat het beste doen, mee laten lopen op ditjes en datjes ???Het is bést wel een big issue...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ja of thema's?uiteindelijk zakken alle draadjesals er niet meer op gereageerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ga ff de B&B opknappendochter gaat nachtbrakenen mag er met vriendin slapenheb ik niet zo'n last als ze hyperdepieperthuiskomen vannacht om 3.30 u, pfff, ze moetenzich wel present melden dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Valt wel mee hoor, maar kan wel slecht tegen onrecht dan kan ik wat fel worden... Van nature roodharig he ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ok Thema's dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Sorry Jane, was inderdaad een beetje te fel...Er lopen natuurlijk ook goeie tussen !!! Excuses voor het generaliseren...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Jane,Niets voor jou, dat gat in de markt?Het is gisteren ook al door iemand gezegden ik deel die mening:je hebt heel veel kwaliteiten op dat gebied!Goedemiddag trouwens iedereen hier aanwezig!Op een brandschone computer hoop ik weerzonder problemen mee te doen!Bor, Kracht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dees op de eerste plaats word ik nooit moe van mensen waarvan ik zie dat er de wil is om te veranderen, dus zeker niet van jou. Maar ik kan me voorstellen dat je moe wordt van jezelf omdat je toch iedere keer weer probeerd en het lukt NOG niet. Maar de volhouder wint moet je maar denken meis. Ik geloofde in Wil toendertijd, en ik geloof nog steeds in jou hoor. Maak het geloven in jezelf een deel van je, je bent er sterk genoeg voor.Als je jezelf als zwakkeling blijft zien, mis je de kracht nog, om door te vechten.O zeg ik lees je nu pas Kore. Ook een hele goeie middag trouwens. Ge je het vandaag lekker rustigaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 goede middag allemaaldhen sterktedees zet 'm op. en zeuren doe je niet hoor.blondie misschien dat de honden wat gekookte rijst binnen kunnen houden?Bor ik begin ook vast te duimen voor je, dat eindelijk eens goed uitpakt.wil sterkte, hoop dat het weer goed komtbol ik zou inderdaad naar de ha gaan, maar of hij of ik hebben geen tijd.ben ik eerder naar huis gegaan van het werk omdat ik me ongerust maakte over de pups, kijk ik door het raam lagen ze heerlijk tegen elkaar aan te slapen en alles is heel gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dank je Boll voor je eeuwige steun. Doet me heel veel en wil je niet teleurstellen. Ik werk er hard voor om sterker te worden. Mijn verstand zegt dat ik het kan, nu mijn gevoel nog aansterken. Ik ben best teleurgesteld in mezelf. Ik heb zo'n lieve partner en kinderen daar moet ik het voor doen en volhouden. Natuurlijk ook voor mezelf. P. begint al te twijfelen of ik wel genoeg van hun hou terwijl ikzelf dat los ervan zie staan. Alcoholisme is inderdaad gemeen zowel voor de persoon zelf als voor de mensen om hem heen. Ik wil me hier niet mee goedpraten. Haat mezelf er meer om.Nou vandaag is weer ADB dag 2. Hoop er heel veel bij te tellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Igor,Fijn dat ze elkaar ook hebben he?Geniet van ze.en dat ze jou maar mogen helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ga me klaarmaken voor de taart. dahag xxIk kom me straks nog droogmelden x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Veel plezier Woman:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Desi,Met zelfhaat zal het niet lukken,Liefde is de weg:present:Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Zo ik ga nu stoppen met frummen, misschien straks nog. Ik ga de bovenverdieping poetsen en van mijn luije ... af. Zal me wel zweten worden maar het moet af:huh:Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dees misschien zou je kunnen proberen om jezelf te accepteren. Je zelf als een geheel te zien en niet alleen maar te zien als een zuiper, dat zou al een hoop schelen. Je bent een mens, een echtgenoot, een moeder een lieverd enz. Probeer te leren om van jezelf te houden i.p.v. jezelf constant af te kraken want dan is het pakken naar de alcohol een hele kleine stap.Wat ik wel een deed vroeger was, s'ochtends zodra ik wakker werd, tegen mezelf zeggen, ik ben oké. Of vandaag drink ik niet. Het moment van wakker worden en de eerste gedachten die ik had, waren vaak beslissend hoe de dag zou lopen. Ook vaak in de spiegel kijken en tegen jezelf zeggen "Wat houd ik veel van mezelf"Het klinkt heel stom als je dat tegen jezelf zegt maar het werkte bij mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dag lieve Bol,Heb je het vandaag al gezegd?anders doe ik het hierbij.Hoe gaat het met je? LIEVERD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat ben je toch een scheetje Kore. Heerlijk menske. Hier gaat het goed hoor. Heb vanochtend 10 mtr. grondkabel besteld en die ga ik morgen ophalen. Ook vier buitenstopcontacten. Als het goed is ga ik die overmorgen aan leggen. Vandaag doe ik het rustigaan en zit lekker te gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hee, das toevallig,ik zit ook te gamen''t is hier buiten te warm.Wat ga je nóu weer doen???met al die kabels enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Grondkabels? Bol wat ben je allemaal van plan dan?Pomp? Verlichting?Wat zal het fijn zijn als alles af is en je kunt genieten! Hoe doen de waterdiertjes het?Ik ben plotseling helemaal wég van rozen.... heb heel veel zin een rand rozenstruiken te maken,dus mag vanmiddag van mezelf naar het tuincentrum! Joepie! Ik twijfel nog tussen donkerrood of wit.Denk het eerste.Ben nu even aan het pauzeren om de arm rust te geven. Al weer een heel stuk geverfd!Vandaag komt deze klus iig klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Kore ik moet buiten stroom hebben om pompen enz. aan te sluiten vandaar die kabels. Verder moet ik nog een klein hokje metselen waar de pomp in komt maar dat zijn allemaal maar kleine dingen dus geen zwaar werk.Hoor ik het goed? Jij ook gamen? Op de p.c. of heb je een spelcomp? En van wat voor 'n soort games houd je?Ik word een beetje peu de nerveu. Wil er alles over weten.Cathy was het gelukt met die verfverwijderaar? Of brand je het nog steeds af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ben benieuwd naar Drup haar bevindingen.Een eigen plekje waar je je lekker voelt is enorm belangrijk!Open deur zeker?Ook benieuwd hoe het met Alf gaat.En zou de wang van Soothe al slinken??Hannah ook in de ziekenboeg....Ik lees het wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ben nog niet begonnen Bol; de bril ligt al klaar en de handschoenen.Eerst de verfklus af en daarna kijken, mits het niet te warm is, of ik eraan toe kom.tzt fotoos, maar die moeten ook nog van de nieuwe mobiel af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden