will Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemorgen lin84, igor, Madelief, ekstertje, geertjegeert, Dar, Fransje, borretje, YvonneWat een bende al zo vroeg zeg !!! Schuiven jullie die koffie even door, en de lachroom ook, liefst deze keer zonder morsen hé igor ??madeliefje, jij bent erg goed bezig vind ik. Dagdraadje geopend en zo, nog niets gedronken ?? Wauuuw meisje, je eerst stappen zijn gezet, door doorzetten hé.Igor, gisteren was gisteren, vandaag is vandaag en vandaag doe je het niet. Volgende week de HA en dan gaan we er samen voor hé. Ik neem vandaag voor de tweede keer de antabus !Iedereen dikke van de Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 hoi dar ja ik heb ze al von ik moet een halve dag werken, de 'kattebak' staat er en water en een kussen en speeltjes en ze hebben elkaar. als het goed is (hoop ik) kunnen ze niets kapot maken. de ruimte is aardig groot dus ze kunnen spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 MOrgu Wil, HIer is je koffie, zonder morsen..... Dar.... Frans, alsjeblieft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hihi, wat zul jij met je gedachten bij je werk zitten , maar niet heus.... hihi. Wil, is er meer rust gekomen in je nu je die pil slikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Tja meneer Wil is wel een beetje it'er hé Kan echt niet meer zonder hoor, al ga ik naar de zuidpool ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dank je Wil!!! En ja Yvon ik doe het op eigen houtje. Zag geen andere opties meer! Maar ik ben heel voorzichtig hoor! Mijn huisarts ga ik documentatie geven hieromtrent, wie weet kan ik hem overhalen om me te begeleiden..... Tot nu toe heb ik geen al te fijne band met die man, vandaar. Maar nu word het moeilijk want mijn dochter belt me net dat ze over een uurtje hier is en ik wil niet dat ze merkt hoe ik zit te trillen! Zucht............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 HIhi, nee, als ik op vakantie ga blijft de lap thuis, absoluut, neem wel mobieltje mee en dat vind ik al heel wat, hihi, is ook eigenlijk alleen bedoeld voor de kinderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Moeilijk Madelief.... Je bent dus accuut helemaal gestopt met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 goeiemorgen saam!Drup: heel veel succes en sterkte vandaag!!!Caro: zo lief wat je voor Drup doet Fransje: prima meid, ga door, hou vol!Hannah: jeetje dat was niet leuk gisteren hoop dat het nu goed resultaat geeft en je goed reageert op de AB.Madelief: ben je nu in je eentje aan het dokteren? Waarom toch? Wel kanp hoor dat je de koe bij de horens vat, maar zou je er geen professionele hulp bij kunnen gebruiken?Soothe: zo, dat heb je ook weer achter de kiezen Alf: veel sterkte vandaag, ben benieuwd of er al hechtingen uit mogen en wat er gezegd wordt over de gevoelloosheid.Zo, nu aan de koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Zo, en ik ben helemaal wakker inmiddels. ik ga ervandoor. boodschappen doen en stofzuigen voor het echt te warm wordt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Allemaal een goeie dag .... maak er wat moois van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Yvon....nee helaas!!! Dat kan ook niet omdat ik gevoelig ben voor een insult. Maar baclofen moet de zucht naar alcohol wegnemen. Als ik niets doe ga ik echt dood. Maar ik ga me nu douchen! Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Kijk Madelief, daar is dus medicatie voor die je i.o.m. een arts kunt krijgen.Heb je nog iets gedaan met de adviezen omtrent de anonieme behandeling van Tactive hier???Wens je ieg heel veel sterkte Heb zelf gisteravond nog wel gelezen maar was pas tegen 22 uur trug v hondentraining en doodop. Stond ik appèl te doen op het trainingsveld begint het te onweren en regenen, had daarvoor geen kleren aan dus..........je raadt het al. Maar ik vond die gratis douche niet eens erg. Ook hier heeft het fors geregend en de tuin is er helemaal van opgefrist, lekker.En surprise: bij thuiskomst bleken de buurmannen mijn nieuwe schutting geplaatst te hebben! Ben ik helemaal blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En o ja ik vergeet te melden dat ik het zelf wèl droog gehouden heb hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Sara, fantastsich meid, ik begin aan dag 6.....and counting Alf, hopelijk een beetje beter vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goeiemorgen Yvonne, Soothe, Madelief, wilrijk, Sara, Dar, borretje,Eindelijk eens een goeie nacht gehad op de temazepam... In ieder geval tot een uur of 5 en dat is toch al meer dan ik de afgelopen tijd sliep...Drup en Caro : Succes bij de bezichtiging !!! En Drup, maak geen overhaaste beslissingen, aan jouw de keuze !!! Madelief : Super van je dat je de eerste dag droog ben gebleven... Dag voor dag !!! Vandaag dag 2 !!! ???Bor : Gister een klein berichtje van je gelezen hoe het gegaan is... Je moet maar zo denken dat je de helft hebt gewonnen !!! Positief denken lieverd !!!Nog een beetje kunnen slapen ?Vandaag toch de zitting ? Ik denk aan je lieverd !!! Love You Zo en nu nog snel een bakkie koffie zwart graag !!!En daarna snel naar de mondhygienist... BlondiePS. Hier 2 honden die aan de diarree en aan het overgeven zijn...Zo zielig !!! Zodra ik terugkom maar effe de dierenarts bellen...Dacht eerst dat het aan hun voer lag, maar denk nu dat ze iets hebben opgelopen van hun duik in de plomp want sindsdien is het begonnen... Zorge,zorg,zorg... Kunnen we niet hebben met dit warme weer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ik ga werken tot laterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Is oke BorGa nu rennen, want vermoed dat ik als ik nu niet vertrek ik te laat ben...Tot zo !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemorgen Lieve allemaal,Wat een drukte hier al op de vroege morgen!Hier alles de deur uit!Even heeerijk wat rust!Koffie en dan...................STRIJKEN!!! GGGGRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bor sterkte vandaag!Ik ga de hele dag voor je duimen!Dikke kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nou dan ben ik in ieder geval op tijd met duimen he! hihi!Duim ik gewoon nog een dagje door! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goeiemorgen allemaal,en nog zo'n mooie dag weer kado! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Lieve Caro en daar ben je erg goed in!!!Tja, hondenzorgen...........Maarre: nertsolie?Dat ken ik niet, vertel me eens iets daarover alsjeblieft?Hier niet zozeer de klitten maar wel waanzinnig veel graszaden, vind ze werkelijk óveral in huis en de honden krabben zich suf want sommige zaadjes hebben weerhaakjes en werken zich helemaal door de vacht heen tot ín het vel, arme stumpers.Zwemmen in stilstaand water nu gevaarlijk en kleine stroompjes raken opgedroogd dus enige optie idd een badje of de zee of een stromende rivier.Dag Igor, werkze en hou je taai, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ook Goedemorgen,wat een heerlijk weer is het weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Thanxx Caro.Houd er niet van om me in te laten met stekeligheden maar vind dat Caro gewoon haar eigen verhaal hier kwijt MAG en MOET kunnen!Zo, voor de temperatuur tot te grote hoogte stijgt nu ga ik eruit.De pc produceert teveel warmte zeg en buiten loopt het kwik ook al rap op.Tropenrooster de komende dagen?!Groetjes, succes en sterkte voor jullie allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden