Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Madelief:
Wordt het dan niet eens tijd on rond te kijken naar een andere huisarts?? Lijkt me niet fijn wanneer je geen klik hebt met je arts. Je hoeft er geen vriendjes mee te zijn, maar het is wel belangrijk dat je het gevoel hebt dat je bij hem of haar teecht kunt!
En ik sluit me aan bij een aantal voorgangers: Kun je niet beter onder begeleiding stoppen? Na het stoppen met drinken bij veel alcoholgebruik kun je in een delerium schieten en dan ben je nog vel verder van huis. Niet om je bang te maken, maar maak me een beetje zorgen...

Alf:
Succes bij de controle. Ieder keer weer een beetje dichterbij een goede nachtrust. Tenminste daar hoop ik voor je op:present:

Caro en Drup:
Goed dat jullie er voor elkaar zijn!:)

Sara:
Lekker hè zo'n buitje op je kop:) Zeker wanneer het zo benauwd is! Goed dat je het verder droog hebt gehouden!:D

Wil:
Goed zo! Op naar dag 7, 8, 9 en ver eroverheen!:)

Borretje:
Heb de dag van gisteren nog niet terug gelezen, maar hoop dat het gesprek goed is gegaan! Als ik het goed lees dan vrijdag de zitting? Zal onwijs spannend voor je zijn! Ik zal vast héél hard duimen voor een goede afloop (kan ik niet vroeg genoeg mee beginnen toch?). Gisteren las ik nog een goed advies van een ander forumlid, iets in de trand van: laat zien dat je ervoor gaat, een goede moeder bent en zelfverzekerd (iemand met ballen...). Ipv als een onzekere grijze muis je lot af te wachten. Ik zeg het vast niet op de goede manier (ben niet goed in quoten:$). Maar waarschijnlijk kun je je het stukje zelf nog wel herinneren. Vandaag niet teveel piekeren, maar probeer wat afleiding te zoeken als dat lukt...Maar ik weet dat is makkelijker gezegd...

Blondie:
Balen van je honden! Even goed in de gaten houden en anders toch maar naar de dierenarts. Met dit warme weer zitten er al snel bacterien in het water...(sloten en zo...) Sterkte!!:present:

Yajala:
Strijken? Grrrr....In dit weer? Ik zou staken!!

Soothe:
Niet te lang in het hamsterrad lopen hè?:D Hoop dat het gauw minder wordt die wang van je. Je moet maar zo denken: het zit er weer even op...

Ga zo naar het tuincentrum, wat planten voor in de voortuin scoren...Dan kunnen die er vanavond in. Heb nu wat lege bakken staan, is ook zo ongezellig...
Kopje koffie erin en ik ben weer weg!

Toedeledoki!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

au! ja hoor
brrr zie het zo voor me
meid wat naar toch
maar hopen dat het wel snel heelt nu.
Pas je een beetje op met die pillen?
AB of "pammetjes"?
die troep moet er dan ook weer allemaal uit
en ondermijnt te weesrtand ook hoor.
Maar ja in een noodgeval
ook wel eens paardemiddelen nodig he.
sterkte ermee!
en maar hopen dat morgen het sein weer op groen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor ben je gisteren de fout in gegaan? Maar hoe kan dat nou? Je zou toch Refu. nemen? Of had je daar nog niet de kracht voor? Wil je het vandaag wel gaan proberen? Samen met Wil en mij? Ik heb de mijne er al in zitten. Kom op meis, probeer het eens?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed heb gelezen is de afspraak maandag Bol,
Igor is weg nu.
Misschien moeten we aan HALT
nog toevoege"n: straffen, belonen en iets te vieren.
Dat zijn ook verraderlijke triggers
en Igor: in tegenstelling tot forumgenoot
hoop ik dat je je wel beroerd voelt van het in de fout gaan.
Wel opkrikkend bedoeld,
maar als je er geen last van hebt
ga je door tot je die pillen hebt, en ik gun je wat beters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane zou Igor maandag beginnen dan? Daar heb ik niets over gelezen. Of heb ik het fout. De afspraak die we gemaakt hebben is s'Maandags en Donderdags een pil in nemen. Maar ik kan het met Igor verkeerd begrepen hebben hoor.

Maak me bezorgd om de pups van Blondie. Ik hoop dat die bezorgdheid onterecht is.

Wil jongen wat ben je goed bezig kerel. Heb altijd vertrouwen in je gehad. Je bent sterk hoor.:heart:

Wat is er allemaal weer veel geschreven zeg. Heb het gelezen maar ben de helft weer kwijt.:huh:

Spannende dag voor onze Drup. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.

Soothe ik hoop dat de pijn wat minder wordt.

Hannah het is geloof ik niet verkeerd als de wond bloed. Dan hebben bacteriën weinig kans binnen te dringen.

Madeliefje wat ga je goed meis. Ja gaat er komen hoor.
En er was nog een nieuweling die het zo goed deed maar daar ben ik de naam van kwijt.

Vandaag gaat de Bol buiten niets doen. Maar weer eens lekker rustigaan doen vandaag.

Goeie morgen Witje en Bor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Even suc6 wensen voor de spannende dingen die voor diverse mensen op til staan!
En sterkte voor hen die het moeilijk hebben deze dag.

Ik ben net wakker, maar nog niet wakker, zeg maar.
Eerst even bijkomen dan maar. Met koffie natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heeft een kind (21) van 1 van mijn broers een zelfmoordpoging gedaan, pillen,
fles sterke drank, misselijk geworden, overgegeven, nu opgenomen voor een paar dagen.

Verdrietig hoe problemen gewoon generaties lang kunnen blijven doorwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, hij is binnen hoor ;)
Maar hier nog steeds alles aan een ragfijn draadje. Waarom juist nu ? Nu ik echt pas goed bezig ben. Ze sprak vanmorgen zelfs over uit elkaar te gaan, ze wil haar vrijheid terug, de schade inhalen die ze de afgelopen jaren met me heeft moeten missen.
Nog maar eens een verzoeningspoging gedaan en we komen vanmiddag naar Zoutelande. Even ertussenuit, misschien alles of niks.
Sorry dat ik niet even gevolgd heb in voorgaande gesprekken, maar ben er even niet goed van.
Ik spring straks wel weer terug binnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Wil, ik dacht dat ze in Griekenland had gezien dat je je best deed...
Wat naar dat je dit er nu bij krijgt.. ik bedoel, juist nu kun je haar steun eigenlijk ook wel gebruiken.
Is er angst bij haar dat er veel veranderen gaat, nu je stopt met drinken?
Sterkte met alles!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...