Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2010

Gast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Caro :D:rose::D!!!

Madelief: goed van je :present: Hoe laat gaat je wekker? Vóór of ná de M&G?
En gespannen.........ja dat hoort er ook bij.
Hartkloppingen heb ik soms ook wel zonder alco, bij de ontwenning wel veel zweten en hyper.

Zie als een berg op tegen de zondag, da's voor mij de moeilijkste dag van de week.

Zo nu ga ik aan de slag anders heeft het nog geen zin datk zo vroeg ben opgestaan.

Dag allemaal, een heel goede dag gewenst en succes en sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen meiden! (de mannen slapen uit;))

Hier vanacht fikse onweer, onrustig geslapen dus..

Caro:
Leuk die nagelkleurtjes! Doe ik ook wel eens:)

Geertjegeert:
Goed dat je je hebt kunnen inhouden! :present: Fijn hè, zo'n helder hoofdje:D

Madelief:
Op de goede weg zou ik zeggen! You go girl!! :)

Ga zo werken en heb er niks geen zin in. Het was gisterenavond ondaks de airco toch best heet in de winkel. De airco kan het gewoonweg niet aan....Weinig klanten ook dus saaaaai.....
Heb vandaag ook de beurt om te poetsen in de winkel (magazijn, toilet, keuken) en daar sta ik met dit weer nu niet echt op te wachten...
Maar goed, glimlach op het bekkie en gaan met die banaan!:D

Iedereen een fijne dag! Geniet van de dag en van de verkoelende regen mocht die komen!
Greetzzzzz!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De inschrijving was moeilijker dan verwacht Fleur. Universitair (of hoge school systeem) is dusdanig veranderd dat je niet meer mag trissen ook niet opeen andere fac. Dus moet ie eerst voldoende nederlands of engels leren wat ook wel kan op unief maar daar moet je voor begin mei inschrijven anders geen studentenvisum. Anders privée talen centra die heel duur (8000 euro/jaar) zijn en waar ie geen studentenvisum krijgt.

Aangezien zijn toeristenvisum volgende week afloopt weet ie nu helemaal niet wat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gadver dat is minder! En de inschrijving moest voor mei gebeuren? Kunnen ze daar geen uitzondering op maken? Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Gaat ie dan nog een jaartje wachten? Amai ik zwier met de vraagtekens vandaag :huh:
Dat is echt geen fijn nieuws..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffffffffff, bureaucratie Fleurtje!! En dat met zo'n hitte!!!
Tja, een jaar wachten? Betalen en een verzoek sturen naar ministerie van binnenlandse zaken?
Heb ook al gedacht aan zich bv. in te schrijven ergens laatste jaar Humaniora (is ook staatsgebonden en kunnen daarom volgens mij ook visa verstrekken) maar bereik daar nu nog es iemand om info te vragen!!

Daarbij komt nog dat een toeristenvisum vroeger drie maand geldig was in Belgie en dat je daarna naar frankrijk ofzo kon voor weer es drie maanden. Maar nu geldt het enkel drie maanden voor alle Schengen landen (include Zwitserland) en dat je daarna 6 maand moet wachten voor weer een toeristenvisum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers,

Ook hier vroeg het bed uit door de warmte...
Tijd maar even goed besteed, al gedweild en de vaatwasser uitgeruimd... Genoeg gedaan dus !!!
Zo tijd voor mezelf...
Lekker met de doggies naar een watertje !!! Iemnand nog een idee waar je met de doggies nog mag zwemmen in het midden des lands ???

Madelief : Je gaat goed !!! Vandaag staat de wekker op 12 uur ?
Lekker bezig blijven dan gaat de tijd lekker snel... En kijk je uit met je vingertjes met aardappels schillen ?
:present:

Geertje, ken je nog niet goed, maar zou het zien als een overwinning dat je het bij 3 glaasjes hebt gehouden... :) En vandaag lekker aan de sap... Hier nog een lekkere kan limoensap, vers gemaakt... Dorstlessend en fris... Interesse in een glaasje ???

Igor : Je brengt me op een idee met je zwembadje... Pas maar op !!! Kaap dat badje voor je neus weg op MP ...;)

Verder iedereen, een fijne dag, hou het droog op een buitje voor de plantjes na dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toen werd iedereen wakker :D
Is er geen soort van infolijn waar je terecht kan VM?
Doen ze moeilijk over zoiets..breekt mijn klomp. Andere zaken gaan dan zo gemakkelijk.
Ken er zelf weinig van dus ken spijtig genoeg de wegen niet.
Denk dat je nog wel terecht kan op een of andere humaniora zenne..De inschrijvingen lopen meestal tot de eind volgende week.
Gewoon iedereen lastig vallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Ya en Blondie!!! Ja ik ben druk bezig met salades maken. Ben wel erg gespannen, maar probeer bezig te blijven. Het vooruitzicht dat ik vanaf half2 vanmiddag met een hele groep mensen ben die niets van mijn alco afweten brengt me een beetje in een paniekerige stemming....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief : Diep doorademen en lekker genieten van het bezoek, afleiding is ook goed... En bezoek is de grootste afleiding vooral als ze niet bekend zijn met je probleem...
Wissel drankje af met alcohol, zo beperk je de inname !!!
Zo heb ik het in ieder geval gedaan, al wisten de meesten in mijn omgeving wel van mijn probleem...

Zoiezo een pluim voor je :present:
Je bent goed bezig !!! Trots op je !!!

En nee, hie ook nog niks gehoord van Bor, maak me wel wat ongerust !!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even op zijn Madeliefjes:

Doe-de-morgen lieve mensen!
( ik vind hem prachtig Madelief en hoe gaat het meis? )

Hoe gaat het verder met iedereen? De nacht een beetje goed doorgekomen?
Heb geen wijn gehad, voel me supertrots want vrijdagavond was altijd de moeilijkste avond......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...