suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Zo de kindjes alweer halen om vijf over 3,gaat snel zo'n dag. Zit even niet lekker in mijn vel maar dat komt wel als mn man er is en mn kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goedemiddag,Ben er ook even.Fijn om weer eens wat te lezen van Rapilos, EmmaRoos en Suusje:present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Onderschrift gelukt suusje, mooi zo.Ik ga dutje doen, want straks weer een zware nacht voor de boeg. Het ga jullie goed en nog éénmaal voor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Onderschrift gelukt Wil, het ging me om het liedje,mijn motivatie dat nummer! Maaruh doe jij maar lekker een dutje en Lin fijn je te lezen.Pff ben op,van het niks doen zelfs!Hopelijk inspireren de kids me haha,Zeggen jullie nu eens eerlijk,is het zo raar dat ik mijn programma af wil maken en verder wil met de diagnostiek en de psych??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Op zoek naar de Ierse fluit, dichte deuren en gesloten winkels. Via internet proberen. Dan maar nieuwe kleren en lingerie gekocht. Maar wel ook mn kast eens goed doorgespit. Afscheid van een slobbertruiperiode. Nu kwaliteitshirts die ook héél erg lekker (ruim) zitten, maar dan wel sjarmant. Slobbertruien wel snel bij de vuilnis doen, want anders gaan ze alsnog retour de kast in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 komt eraan bor, was effe druk in mn tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 BOR : Moet effe berichten wissen, anders kan ik niet beantwoorden.... geduld dus effe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Marieke, ik hoor je wel hoor.... Laat ik zo zeggen... *** situatie, maar je moet nu effe loslaten... Laat je zzon zn eigen weg kiezen... ongeacht huisvesting of niet...Sorry voor mn mening, maar laat los, anders zal hij nooit zn verantwoording nemen... Zit me al effe op mn borst...Weet dat het moeilijk is, maar hoe oud is je zoon nu ?En zn vriendin ?Beetje hard nu misschien, maar................Trek er je leering uit Marieke !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Bor : Hier niks gedronken, maar wel superdepri... Kids bij ouders, wil hun ook niks ontzeggen, maar weet al dat ik ze super-hyper--actief terug krijg:angry:Wil ze niet van mn ouders of van hun vader weghouden, maar aan de andere kant snappen ze er niks van, dus daarna weer bijschaven... Word er zo moe van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Marieke,Nu je zoon laten zoeken naar woonruimte... Anders ga jij er aan onderdoor..............Makkelijk praten ja hier, maar dan nog !!!Ook mijn zoon autistisch gaat zo spoedig mogelijk voor zichzelf zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 mmmmmmmmmmmmm....Juist, MariekeIeder weekend weer, vechten !!!MOE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hideho. Ik heb even mijn bruine kleurtje onderhouden. Ziet er bijzonder blingbling uit.Marieke, weet je wat ook handig is tegen tegen een op jouw pc zittende volwassen zoon? Een wachtwoord instellen, dat alleen jij of desnoods ook je man kent. Je zal die knul toch echt duidelijk moeten maken dat hij op eigen benen moet gaan staan, of MAG gaan staan. Vindt die knul dat niet leuk dan, een eigen stek?P.S. Jet, wel eerst even uitkloppen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 JET : Superdog... Gelijk verliefd !!! Iets van een hollandse herder in het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goeiemiddag.Heb de draad van vandaag gelezen en word daar niet blij van. Integendeel.Heb in het weekend toegezien wat er allemaal in 't rond vloog, voel me nooit aangetrokken om me erin te mengen en doe dat, net als Kore, dus ook niet.En nu: de ingreep van Tactive die ook weer tumult veroorzaakt.Ach ach ach, lieve mensen toch............en het leven is al zo kort.Kan wenen om de onmacht, van mezelf, van anderen, van de mensheid in het algemeen.Heb vroeger anderhalf jaar in een therapeutische gemeenschap geleefd, nou ik kan je garanderen: herkenning troef hier! En nu komen mn tranen, geeft niet.Maar het moet me toch van het hart dat in deze therapeutische gemeenschap (wat het dan toch wel een beetje is) de therapeuten in de vorm van Tactive wat meer openheid mogen geven. Dus hierbij vraag aan Tactive: kunnen jullie bepaalde beslissingen die jullie t.a.v. forumleden nemen ook toelichten aan de andere forummers? Of past dat niet binnen de doelstellingen?Ik bedoel dit absoluut niet cynisch, ik meen het oprecht.Ja, ik weet dat ook de rumoer die ontstaat door opgelegde veranderingen een therapeutische werking kan hebben. Echt, over groepsprocessen hoef je me niks meer te vertellen.Maar ik voel me nu eindeloos triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik wil nog even Emma gedag zeggen, en Vie ook. terug van vakantie mensen Wilde het steeds zeggen maar dan vergat ik het weer. Dus nu dan ! Hallo EmmaroosHallo Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hier nog zo een!Vie en Emmaroosvoor jullie jammer dat het er weer opzitmaar voor ons fijn jullie weer veilig en welhier terug te zien:heart:Wat word je steeds afgeleid he Womanals je hier komt lezen.goede tijden slechte tijden is er niks bijvolgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Zo mensen ik ben er ook weer. Het heeft niet geregend dus het metselen gaat niet door.Sara ook ik heb in een therapeutische gemeenschap gezeten. Vlak bij Helmond. Misschien jij daar ook.Maar meis, deze dingen gebeuren, en daar kun je niets tegen doen. Waar mensen zijn, zijn er conflicten. Ikzelf heb me vandaag een beetje terug getrokken omdat ik hier met mijn vriend ook de nodige trubbels heb. Dan kan ik dit er net ff niet bij hebben. Misschien is het voor jou ook goed om over bepaalde berichten heen te scrollen. Zo heb je minder verdriet over dingen die je je anders teveel aan trek. Voorheen voelde ik me altijd verantwoordelijk om te proberen de lieve vrede te bewaren, nu log ik uit en ga met andere dingen bezig die voor mij op dat moment belangrijk zijn.Jet, een heerlijk verhaal. Fijn dat je dat er ff tussendoor schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Zit trug te bladeren maar vind het niet meer. Was jij dat Blondie die zei dat je eigenlijk helemaal geen vrienden hebt?Kan ik ook al om janken.Het is zeker jank-weer vandaag dames?Maar het gezegde van Wing dat gequoot werd sprak mij gisteren ook al zo erg aan:Onderschat niet de kracht van lijden. Als het in al zijn facetten uiteindelijk wordt geaccepteerd. Prachtig............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 solly foutjemoet kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Lief van je Bol! En nee, ik zat niet in Helmond maar in Santpoort.Je hebt gelijk en ik doe daarom ook nooit mee en gelukkig voel ik me er ook niet (meer) verantwoordelijk voor, dat heb ik na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van therapie eindelijk wel begrepen en me eigen gemaakt. Maar de triestheid die ik voel is mss wel die van een oude vrouw die ziet hoe dingen zich steeds herhalen zonder dat je er invloed op kunt uitoefenen. Brrrrrrrrrrr zal jullie niet vervelen met mijn depressieve hersenspinsels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hee wijze vrouwMooi dat jij dat ziet!Hier lucht het huisIk had ook zwijnenstalkunnen zeggen Pompidom* Zei ik oud?AangepastGek woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Bol, goed gedaan meissie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Lieve Saar mij verveel je niet hoor. Mag ik vragen hoe oud je bent? Misschien dat de hormonen een groot deel verantwoordelijk zijn voor de huilbuien. In de tijd dat ik daar mee bezig was, had ik dagen dat ik ook om niks kon janken. Begreep vaak niet waarom ik op die momenten zo gevoelig was. Nu weet ik dat het te maken had met de overgang.We hebben daar ook een apart draadje voor. Zal ik eens naar boven halen, misschien herken je iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Jane heb ik van jou geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 wow echt?nou dan ga ik het zelf ook maar weer vakerin de praktijk brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden