Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Mijn zoon is 12 VM, bijna 13. Met z'n tweetjes idd. We gaan naar de Veluwe. Er zijn verschillende campings die speciale veldjes hebben voor alleenstaande ouders. Dat is voor de kinderen best leuk. Om niet tussen happy families te zitten maar te zien dat andere kinderen ook gescheiden ouders hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Behalve natuurlijk als je afspreekt allebei niet op te ruimen Mupke. Ik zie het wel zitten, dus hou me aanbevolen, én ik heb een te gek huis ! (met poezen) en hond gaat met mij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 He BamLeuk je weer eens te zienKrijg ik een mep voor mn harses? Geen paniek, ik val niet terugnog ben er één aan het voorbereidenVooralsnog niet dan..Ik heb de dagelijksedrank gevaren overwonnen maar blijf heel veel moeite houdenmet de vakanties, weekendjes weg, hotels e.d.Is een kwestie van veel doen en doorkomen ik weet het, maar het kost iets meer moeitedan de dagelijkse dranksleur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeEen aftrekker????? (in de zin van schoonmaak toestel dus he). Pardon???:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ach woman, ik heb geen te gek huis. En woon in een durp waar echt niets te beleven is.Wat zou je hier willen doen, behalve met mijn poesjes praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ohhh, ik zie net: hond gaat met je mee Woman. Ik wil geen hond in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tijd om te etenIk zie u latermogelijk nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: VlaamsmeisjeEen aftrekker????? (in de zin van schoonmaak toestel dus he). Pardon???:) Zal Vlaams zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfHe BamLeuk je weer eens te zienKrijg ik een mep voor mn harses? YEP.Doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Zou kunnen MuppioIk trek mn handen ervan af...want ik trek het niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeEen aftrekker????? (in de zin van schoonmaak toestel dus he). Of een terugtrekker:) Zet ie hem per ongeluk in z'n achteruit WHAAAAAHHAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja die Vlamingen hebben leuke woorden:o:)Tida, heb je strafwerk gekregen van meester???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: BamBam quote: Originally posted by: AlfHe Bam Leuk je weer eens te zien Krijg ik een mep voor mn harses? YEP. Doeiii Dag lieve Bamhou van je..Hoe bevalt de huwelijkse status?Veel plezier bij de AA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoi Alf,Geopereerd begrijp ik, hoop dat het brengt wat je er van hebt verwacht.Dat onnodig links rijden ergert mij ook vreselijk.Kan het niet laten om dan rechts in te halen, helemaal fout ik weet het.Terwijl ik het doe denk: Harry wat ben je een .... maar het is sterker dan ik.Ga zo werken, moet eigenlijk om half elf beginnen maar collega van de middagdienst wil graag voetbal zien.En daar met mij niet echt, of echt niet, boeit.Fijne avond allemaal en de Oranje adepten, veel plezier, hoop voor jullie dat ze winnen.Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 PP, echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: BamBamJa die Vlamingen hebben leuke woorden:o:) Tida, heb je strafwerk gekregen van meester???? :):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida. Wat is er meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Huh, hoe noemen jullie dan zo'n ding om water weg te trekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ben wegMen belt al voor de 2e keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Doeg doeg lieve Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Een vloertrekker VM.D.w.z zo noemden we het tot nu toe. Ik ga aftrekker voortaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeHuh, hoe noemen jullie dan zo'n ding om water weg te trekken? Nieneke dat noemen wij gewoon een trekker. We houden het hier simpel We worden dan ook minder moe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Oke, Mup, en wat was nu het echte antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden